Olin työkaverin karonkassa ja Ylioppilaskunnan jousikvartetti , tai jotain sinnepäin, soitti kyseisen kappaleen.
Arvatkaa liikutuinko?
Löytyyköhän ketään, jolle tämä laulu olisi laulettu ihan livenä???
Paitsi tietysti sille Katariinalle siinä elokuvassa....
Tai onko jokin muu oodi rakkaudelle saanut sinut liikuttumaan viimeaikoina???
Tässä tunteellisena hetkenä mietin vaan.....
Sua vain yli kaiken mä rakastan..
9
1983
Vastaukset
- mummi55
Minulle tuo laulu on laulettu risteilyllä ollessamme. Laulaja oli polvistuneena eteeni ja kädessä oli 15 punaista ruusua, jotka sain tuon laulun loputtua...!
Arvasin, että jollekkin on käynyt noin.
Romantiikka eläää..
Kun mun eteen polvistuttiin ravintolassa ja laulettiin, saimme koko porukka porttikiellon.
Mutta se onkin jo toinen juttu,,,,
- USSULI
Sinua, sinua rakastan Yö painaa päähäni pimeän seppeleen Jotta en sinua näkisi...
Kyyneleet silmissä - vieläkin saa herkistymään - yllätettiin ko. balladilla. - Märk
SE biisi. Muistan.
'Suavai nylikai kenmä raakas tan...'
Mun on pakko sanoa etten luota moisiin vuodatuksiin. Tulee fiilis, että tänään se laulaa mulle ja huomenna saman värssyn jollekin toiselle, vähän komeemmalle, vähän pitemmälle, vähän varakkaammalle, vähän tunteikkaammalle, vähän nokkelammalle.
No joo, miehen esitys naisellehan toi on, enkä ole reaalissa sitä ikinä kuullut, kaikkein vähiten minulle laulettavan.ainoastaan miehen laulu naiselle.
Minä maiset murheeni unohdan sinisilmiis kun katsoa saan.
Eikös tuokin päde molempiin sukupuoliin.
Leif Wagnerin ääni vaan liian korkea minusta, hieman lisää bassoa niin jo kolahtaa paremmin.
Käsket vaimon opetella tuon biisin ja avot ...
- Sinua rakastan
yö painaa päähäni pimeän seppeleen,jotta en Sinua näkisi...
sinulle tuo esitettiin, vai olitko itse esittäjä?
Kuulevatkohan muusikoiden vaimot tai miehet paljonkin balladeja,,,,,olisi kiva tietää. Onko täällä muusikoita paikalla???
- äitini lauloi
tuota laulua, kun olin noin 7.v. ja piti sylissä ja tanssi..vieläkin muistan sen kuin eilisen kun kuulen laulun ja TOIVON että jonain päivänä joku mies laulaisi sitä mulle!!! nyt joskus laulan sitä omille pojilleni ja pidän sylissä ja tanssin ja toivon että heillekin sitten noiden tanssien myötä kehittyy rytmi taju ja haluavat ja osaavat tanssia ja ehäkäpä joskus laulavat tuota laulua omille tytöilleen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864