html / flash?

Hei
Onko tuossa Leopardissa (vai onko nuo 10.5 kaikki leoperdeja vai onko minua taas huijattu? - kun en yhtäkkiä moista tekstiä mistään löytänyt..?)
-Niin, jos on, niin onko niissä mitään html-ohjelmaa ja flash-ohjelmaa, jos niin minkänimisiä ne on, mistä ne löytyy ja tekeekö niillä mitään?
-Minulla on ollut macbook nyt käytössä 2-päivää (tai iltaa..)

5

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

Siis tarkotatko sellasta softaa saa tehtyä Flash-esityksiä?

- Keynote puskee pihalle HTML:ää ja Flashiä.

- iWeb tekee nettisivuja. Tekstieditoreita on sitten pilvin pimein saatavilla.

Flash player tulee kyllä koneessa mukana, ei suinkaan Flash.

• Sellainen softa on nyt hakusessa täältä mac-maailmasta kun puuceella on tottunut dreamweawerilla ja flashillä värkkäämään...
        (joo - onhan tähänkin versionsa, mutta en ole saanut niitä "toimimaan", niin ajattelin että olisiko tässä ollut muuta järkevää?
        - tuo iwebbi tuntui ainakin yhtäkkiä olevan aika outo?

• jason-blue
        lumimies kirjoitti:

Sellainen softa on nyt hakusessa täältä mac-maailmasta kun puuceella on tottunut dreamweawerilla ja flashillä värkkäämään...
        (joo - onhan tähänkin versionsa, mutta en ole saanut niitä "toimimaan", niin ajattelin että olisiko tässä ollut muuta järkevää?
        - tuo iwebbi tuntui ainakin yhtäkkiä olevan aika outo?

On tehty aloittelijoille. Raahaa ja pudota valmiisiin teemoihin. Jos on käyttäny iDVD:tä niin sen oppii helpommin. Itse en käytä iWebiä. Smultron toimii.

• jason-blue kirjoitti:

On tehty aloittelijoille. Raahaa ja pudota valmiisiin teemoihin. Jos on käyttäny iDVD:tä niin sen oppii helpommin. Itse en käytä iWebiä. Smultron toimii.

Juu ei oikeesti valmiita teemoja - kyllä ne pitää tulla omasta päästä, ja mullon vilkas mielikuvitus!?!

Yhden sivuston mie tein sen "Joomlan" systeemillä - hieno homma, tulipahan kokeiltua..

Kyllä oma on aina oma vaikka se minkänäköinen olisikin, mutta sen itse tietää mikä se on.

• 1stMacFinn
        lumimies kirjoitti:

Juu ei oikeesti valmiita teemoja - kyllä ne pitää tulla omasta päästä, ja mullon vilkas mielikuvitus!?!

Yhden sivuston mie tein sen "Joomlan" systeemillä - hieno homma, tulipahan kokeiltua..

Kyllä oma on aina oma vaikka se minkänäköinen olisikin, mutta sen itse tietää mikä se on.

Nyt en ymmärrä, miksei Dreamweaver ja Flash muka Macilla toimisi? Mitähän varten Adobe niitä sitten edes Macille myy...

Freeway Pro voisi olla tutustumisen arvoinen, varsinkin Freeway 5 beta (www.softpress.com)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe