skorpparinainen ja jousimiesmies?

hemulib

näin tulisena ja spontaanina skorpparina ihmettelen välillä jousimiehen rauhallisuutta ja ujoutta?

9

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistua

molemmat taiteellisia sieluja. Ja vauhtia pitää olla. Ei saa olla tylsää......

• krisja

Näin 15 vuoden kokemuksella voin sanoa, että hieno suhde, edellyttäen, että molemmat "kypsyneitä", ja huuhaa-aika takanapäin.

• livo

jousimies voisi tasoittaa skorpionin räväkkyyttä.

• Jonssk

Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.

• Nimetön
        Jonssk kirjoitti:

Skorpioonin räväkkyyttä? Enpäs ole tavannut toista yhtä nynnyä tähtimerkkiä kuin skorpiooni. Eiköhän Jousimies ole räväkämpi.

Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.

Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh.

• viehko
        Nimetön kirjoitti:

Juuri näin. Ne skorpionit jotka tunnet ovat velttoja flegmaatikkoja. Kännissä ne poukkoilee kyllä minne sattuu.

Ja mikä ihmeen spontaanisuus. Heh heh.

skorppari jees samaa mieltä... kännissä monta päivää ja ollaan sit ISOJA...

• niin kai meittä on todella munen junnan mut huoman ettet ole tavanut mun kaltasta jousimiestä viellä sillä olen mumuassa villinluonteladun omava nuorikapinalinen taiteiteilija/soturi luonee minussa on skorparille tulisutta ja intohimoa kerraksen joskin en pidä salailusta enkä mustasukaisudesta sillon kun musta sukasus menne srinne sairaan puolelle

• jousimiehen exä

mun exä oli jousimies ja ei siis mikkään rauhallisuuden perikuva ikuna. itse oon rapu ja nykyinen mies on kala ja kaikki ok. mistään horoskooppimerkkien yhteensopivuudesta en tiä, mut siskoni lähetti textarin ku kerroin ukkoni syntymäajan jot täys kymppi sulle toi kala.... ei piä ottaa liian vakavasti mittään elämäsä, vesieläviähä met kaikki on oltu joskus

• JOUSKARINAINEN

ON kai huumorismielessä kirjoitettu tuo viesti! Toki merkeissä on eroavaisuuksia ja siihen persoonallisuuteen vaikuttaa myös kuu ja nouseva merkki... MUTTA, jouskarin luonteenpiirteitä vahvasti ovat nuo tulisuus (tulimerkki) ja spontaanius. Olen elänyt skorpparin kanssa 14 vuotta ja kyllä se minä olen meidän suhteessa keneltä ne ideat ja spontaanius yms. tulee!

Skorppari hautoo ajatuksiaan omissa oloissaan.. Keskusteluita ei juurikaan synny. Vaikea yhtälö on. Sisulla ja pitkäjänteisyydellä on menty eteenpäin.. Kumpikaan ei silti ole "huono merkki", ihmiset on erilaisia, jos täydellisyyttä olisi ei olisi myöskään kasvua eikä elämää. Kaikella on tarkoituksensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe