En muistanut marraskuussa
kuinka kaunis on
lumenvalkea helmikuu
Tosin en nyt tahdo muistaa
miten marraskuun pimeys
houkutteli minua päiväunille
Miksen sitä unohda
kuinka kutsuin iltatuulen
peremmälle enkä nyt tiedä
mihin se meni
Miksen
14
333
Vastaukset
- padme_amidala
oliko sitä? Minulta on jotenkin pyyhkiytynyt muistista koko viimevuosi. No ihan hyvä niin...
Valoa päivääsi ¥ - lindalinda1
on kummallinen muistamisissaan.
Mutta runosi ensimmäisen säkeen " lumenvalkea
helmikuu " kuinka kaunis lause se onkaan.
Keskimmäinen säe on haikea täyte, ja viimeinen
sitten - hemmetti vieköön miten tuo iltatuuli
siinä kiehtoo.
Kokonaisuus on ihana, ihana Mari.
Kiitos.Sinä olet olet kyllä kannustava kommentoija, alan ihan luulla itsestäni jo vaikka mitä;))))
Matami kumartaa, prolle!
- Tequila sunset
...symboliikkaa olet puskenut paperille!
Mukavaa päivää sinulle Mari!Kyllä sinä minua jo sen verran tunnet,
ihan rakastan näitä symbolisia...ihan mitä vaan:)
Sinulle myös miellyttävää päivää!
Tarvitaan erityisen hyvää ennustajaa kertomaan tuulten matkat, sydän.. Tarkkis
Kaunis oli..- *Rakkaudenlahja*
muistanut minäkään silloin kuinka kaunis on lumenvalkea helmikuu.Nyt silti jo kaipaan kesää vaikka liittyy siihenkin niitä kaipaus muistoja.Opin vähitellen ymmärtämään että huonoja muistoja pystyy unohtamaan mutta kaikkeen menee aikaa.Runosi saavat minut aina miettimään asioita uudelleen ja näkemään asioita hyvässä valossa.Vaikka joskus tie on pimeä ja mutkia polulla niin jossain on silti hän joka rakastaa.Sydämellinen kiitos kauniista runostasi ja lämmin halaus!
sinun vastaustesi edessä.
Siitä olen iloinen, jos runossani on
joku joka saa
ajattelemaan, ehkä sitä juuri haen,
omien tuntojeni lisäksi.
Kesä tulee, silloin muistamme helmikuun,
valkean kauneuden.
Sinulle iso kiitos, halin kera:)
- Mysteriet
Sen sijaan kyllä muistin sanojesi kauneuden... Lisäksi tiedän tarkkaan missä ne piileksivät, minulta ei niin vain kadota =)
Hienoista hienoin runosi!runolakikirjaa... ja siellä sanotaan,
momentti 11 ja risat, että........
äh, olkoon, et usko kuitenkaan.
Löysitkö sinä ne piileksivät sanat, ihanaa =)
Kätevä emäntä niiata niksauttaa:DD
- kaaru
Talven pimeys uuvuttaa
unohtaa melkein koko lumen
odottaa kesää
iloitsee lumesta
malttaa hetken
niin lehdet puuhun ilmestyy
herää unesta
taisin kadottaa ajatuksen, mihin nyt menikään. Mutta kaunis on runosi jälleen kerran:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144