Mies ajeli autolla päin puuta ja sokeutui - teräväkärkinen esine silmistä läpi. Mies kiidätettiin sairaalaan ja silmien päälle laitettiin laput - mitään ei ollut tehtävissä silmien pelastamiseksi. Veriset laput silmillään mies käveli koko lopun elämänsä - kolmekymmentä vuotta. Miestä pilkattiin ja osoiteltiin erilaisuutensa vuoksi, mutta hän kesti sen.
Hyvä sokea-vitsi
10
4838
Vastaukset
- kypärä
mulla on siniset kalsarit jalassa.
- Jahvetti
Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?
Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:
- Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
- ?
- No se kun ei näe mitään! - harri
Jahvetti kirjoitti:
Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?
- ?
- No se kun ei näe mitään!Ookko nä oolusta!!!
Jahvetti kirjoitti:
- ?
- No se kun ei näe mitään!Tarviseekos sitä aina nähdäkään kaikkea? Sokeatkin nimittäin näkevät UNIA.
Jahvetti kirjoitti:
- ?
- No se kun ei näe mitään!Ja kuuroudessa taa se, kun ei kuule mitään, mut tartteeks sitä kaikkee kuullakaa?
- timer
Ne veriset silmälaput kannatais vaihtaa. 30 vuoden jälkeen ne on varmaan aika roisin näköset ja haisee.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048