Mies ajeli autolla päin puuta ja sokeutui - teräväkärkinen esine silmistä läpi. Mies kiidätettiin sairaalaan ja silmien päälle laitettiin laput - mitään ei ollut tehtävissä silmien pelastamiseksi. Veriset laput silmillään mies käveli koko lopun elämänsä - kolmekymmentä vuotta. Miestä pilkattiin ja osoiteltiin erilaisuutensa vuoksi, mutta hän kesti sen.
Hyvä sokea-vitsi
10
4802
Vastaukset
- kypärä
mulla on siniset kalsarit jalassa.
- Jahvetti
Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?
Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:
- Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
- ?
- No se kun ei näe mitään! - harri
Jahvetti kirjoitti:
Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?
- ?
- No se kun ei näe mitään!Ookko nä oolusta!!!
Jahvetti kirjoitti:
- ?
- No se kun ei näe mitään!Tarviseekos sitä aina nähdäkään kaikkea? Sokeatkin nimittäin näkevät UNIA.
Jahvetti kirjoitti:
- ?
- No se kun ei näe mitään!Ja kuuroudessa taa se, kun ei kuule mitään, mut tartteeks sitä kaikkee kuullakaa?
- timer
Ne veriset silmälaput kannatais vaihtaa. 30 vuoden jälkeen ne on varmaan aika roisin näköset ja haisee.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738