törmäsin nettikirpputorilla Rauhalan naivistisiin tauluihin. tähän mennessä en ole nimeä kuullut mutta mahtaisiko joku tietää taiteilijasta sitten enemmän. oli useampi taulu ja muutamaan jopa tykästyin. mitä hintaluokkaa ovat taidegalleriossa ym ?
naivisti aaro rauhala ?
9
2483
Vastaukset
- meiris
Hei!
Mielenkiintoni heräsi sukulaiseni huomattua EMILIA29.n kyselevän naivisti Aaro Rauhalasta.
Jos haluat lisätietoa Aaro Rauhalasta ja hänen taiteestaan voit vaikkapa mailata minulle meiris.r@jippii.fi. Olen edesmenneen Aaro Rauhalan tytär.- meiris
Ongelmien vuoksi sähköpostini on meiris@luukku.com
- Vesa Linja-aho
meiris kirjoitti:
Hei,
surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.
Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama? - Vesa Linja-aho
Vesa Linja-aho kirjoitti:
Hei,
surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.
Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?"Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?"
Itse itselleni vastaten: kyllä on. (Tilasin kirjan, ja ihan selvää Aaro Rauhalaa.) Kuvista tulee hyvälle tuulelle. - Lentoon lähtö
Hei,
etsiskelin googlen kautta tietoa taiteilijasta. Nyt vasta sain tietää, että hän on kuollut. Osanottoni.
Minulla on yksi hänen squas-työ;
Lentoon lähto vuodelta 1989.
Ostin sen Malkilta samana vuonna, kun sen tehty.
Jos haluat siitä valokuvan, voin lähettä sen sähköisesti.
Ystävällisin terveisin
Kaija Jalasvirta
kaija.jalasvirta@hotmail.com - Anonyymi
meiris kirjoitti:
Olen kymmenen vuotta myöhässä tämän kanssa... nyt Aaro Rauhalasta on Wikipedia-artikkeli:
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Aaro_Rauhala&oldid=18203385
mutta siellä ei ole mainintaa kuolemasta – koitin laittaa noihin sähköpostiosoitteisiin viestiä mutta tuli virheilmoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kymmenen vuotta myöhässä tämän kanssa... nyt Aaro Rauhalasta on Wikipedia-artikkeli:
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Aaro_Rauhala&oldid=18203385
mutta siellä ei ole mainintaa kuolemasta – koitin laittaa noihin sähköpostiosoitteisiin viestiä mutta tuli virheilmoitus.Noin, nyt selvisi ja on korjattu:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aaro_Rauhala
- Dragon-Eye!!!!
eli jos pidät taulusta ja varat riittää osta........onko sillä niinkään
arvoa sinänsä mitä sen hinta-arvo.......jos se sulle antaa säväreitä
ja pidät niin siitä vaan.......tottakai sillee voi kiinnostaa missä
hintaluokassa kyseisen taiteilijan työt liikkuvat......mulle taiteilija
ei ole tiedossa..........naivismi on kyllä myös paikkansa ansainnut....... - Anonyymi
Onko kenelläkään jotakin listaa, jossa olisi kaikki Aaron naivistiteokset listattuna? Itselläni on huomattava määrä hänen teoksiaan hallussa ja olisin kiinnostunut hankkimaan niitä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410