naivisti aaro rauhala ?

emilia29

törmäsin nettikirpputorilla Rauhalan naivistisiin tauluihin. tähän mennessä en ole nimeä kuullut mutta mahtaisiko joku tietää taiteilijasta sitten enemmän. oli useampi taulu ja muutamaan jopa tykästyin. mitä hintaluokkaa ovat taidegalleriossa ym ?

9

2483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meiris

Hei!

Mielenkiintoni heräsi sukulaiseni huomattua EMILIA29.n kyselevän naivisti Aaro Rauhalasta.
      Jos haluat lisätietoa Aaro Rauhalasta ja hänen taiteestaan voit vaikkapa mailata minulle meiris.r@jippii.fi. Olen edesmenneen Aaro Rauhalan tytär.

• meiris

Ongelmien vuoksi sähköpostini on meiris@luukku.com

• Vesa Linja-aho
        meiris kirjoitti:

Hei,

surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.

Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
        Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?

• Vesa Linja-aho
        Vesa Linja-aho kirjoitti:

Hei,

surullista kuulla että Aaro Rauhala on kuollut. Kävimme alakoulusta hänen näyttelyssään (taisi olla hänen kotonaan, 1990-luvun alussa) ja tykkäsin tauluista.

Kysymys 1: Voisitko kirjoittaa Aarosta artikkelin Wikipediaan? Hänestä löytyy tosi vähän tietoa netistä ja hyvä taiteilija ansaitsee tulla paremmin tunnetuksi.
        Kysymys 2: Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?

"Onko kirja "Kuningas ja Narri" juuri tämän saman Aaro Rauhalan kuvittama?"

Itse itselleni vastaten: kyllä on. (Tilasin kirjan, ja ihan selvää Aaro Rauhalaa.) Kuvista tulee hyvälle tuulelle.

• Lentoon lähtö

Hei,

etsiskelin googlen kautta tietoa taiteilijasta. Nyt vasta sain tietää, että hän on kuollut. Osanottoni.
        Minulla on yksi hänen squas-työ;
        Lentoon lähto vuodelta 1989.
        Ostin sen Malkilta samana vuonna, kun sen tehty.
        Jos haluat siitä valokuvan, voin lähettä sen sähköisesti.

Ystävällisin terveisin

Kaija Jalasvirta
        kaija.jalasvirta@hotmail.com

• Anonyymi
        meiris kirjoitti:

Olen kymmenen vuotta myöhässä tämän kanssa... nyt Aaro Rauhalasta on Wikipedia-artikkeli:

https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Aaro_Rauhala&oldid=18203385

mutta siellä ei ole mainintaa kuolemasta – koitin laittaa noihin sähköpostiosoitteisiin viestiä mutta tuli virheilmoitus.

• Anonyymi

• Dragon-Eye!!!!

eli jos pidät taulusta ja varat riittää osta........onko sillä niinkään
      arvoa sinänsä mitä sen hinta-arvo.......jos se sulle antaa säväreitä
      ja pidät niin siitä vaan.......tottakai sillee voi kiinnostaa missä
      hintaluokassa kyseisen taiteilijan työt liikkuvat......mulle taiteilija
      ei ole tiedossa..........naivismi on kyllä myös paikkansa ansainnut.......

• Anonyymi

Onko kenelläkään jotakin listaa, jossa olisi kaikki Aaron naivistiteokset listattuna? Itselläni on huomattava määrä hänen teoksiaan hallussa ja olisin kiinnostunut hankkimaan niitä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5454
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4760
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2711
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1432
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1410
    Aihe