Oulun Tuira

nuori mies

Ouluun olisin muuttamassa ja asuntoa jo etsiskelen. Minkälainen paikka tämä Tuira on yksin asuvalle nuorelle miehelle? Jotain tietoa olen netistä katsonut, mutta paikallisten kommentteja olisi mukava kuulla. Onko harrastusmahdollisuuksia; kuntosalia tm? Hyvät ja huonot puolet Tuirasta, poikamies-näkökulmasta!

70

23726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regdrgdrg

Tuira oli hyvä paikka silloin kun siellä oli puutalot. Nyt siellä on rumia kerrostaloja, jotka ovat kolhooseja. Juoppoja vuokratalojen asukkaita häiriköi joka päivä naapureitaan näissä Tuiran kerrostaloissa.

• ..............................

Tuirassa, kuten muuallakin on hyvät ja huonot puolensa. Hyviä puolia ainakin, että hyvät yhteydet joka puolelle, kävelymatkan päässä keskustasta, vanha asuinalue, jossa asuu muitakin kuin lapsiperheitä, mukavasti palveluita. Miinustakin on, eli jossain päin Tuiraa rauhatontakin, alueella asustaa myös heikompiosaisia jonka johdosta omia ongelmia, paljon massiivisia kerrostaloja (hyvä vai huono juttu?). Itse en ole Tuirassa asunut, mutta tuttavia kyllä useita. Voisin aivan hyvin kuvitella asuvani Tuirassa, jos en omaa taloa omistaisi.

• entinen asukas

Kyllä minäkin suosittelen Tuiraa. Asuin Länsi-Tuirassa viisi vuotta ja mielestäni sillä puolella oli ihan rauhallista. Lyhyt matka keskustaan ja hyvät palvelut. Nythän siellä on Lidlikin. Itä-Tuira on paljon rauhattomampi, etenkin niiden kerrostalokolhoosien ja lähiöbaarien tienoilla. Aika vähän tuli liikuttua itäpuolella, paitsi Elokuvateatteri Starissa kävin monesti.

• JM

Ai,heikompiosaisetko ne aina on syypäitä kaikkeen?
        Halloo!!!! :(

• jonts

Tuira on ihan ok asuinpaikka. Täällä on uimaranta, talvella voi harrastaa avantouintia, kesällä taas rannalla on mm. mahdollisuus pelata rantalentistä.

Tosiaan hyvät kulkuyhteydet, kaikki oleelliset palvelut (ruokakaupat, kirjasto, apteekki, posti, pizzeriat jne), joen ranta on mukavaa seutua. Kuntosalia ei ole, mutta keskustaan /Raattiin on lyhyt matka. Korkeat talot tosiaan rumia, mutta muunkinlaisia löytyy. Epämääräistä porukkaa on joka kaupunginosassa, ei vain täällä. Monikulttuurinen, kaupunkimainen meininki, varsinkin kesäisin. Minä tykkään ainakin.

• ex-tuiralainen
    • pössystä??

tervetuloa tuiraan rinkiin istumaan ja polttelemaan!! muita harrastuksia et sitten enää tarvikkaan!! tuuppa tuiraan, ei me vejetä sua peffaan!!

• 420 forever

Tässä ois yks ehokas! :D

• tuirassa

Kylllä siinä on lähellä keskusta (pääsee vaikka kävellen n. 15 min) ja ainolan puisto, kuntosaleista en tiedä. Poikamies pärjää hyvin, itse pärjäsin siellä lasten kanssa, vaikka asuin itä-tuirassa. Rauhaton seutuhan se on, baareja joka kulmalla ja juoppoja sen mukaan. Mutta rauhassa sain kulkea, eli juopot antaa kyllä meidän tavallisten olla, tosin jos samassa talossa asuvat niin saattavat yöaikaan häiritä, mutta poliisi kyllä hakee ne talteen.

• Oulun pahimmat

Rajakylä, Tuira ja Toppila, siinä 3 aluetta joille en muuttaisi vaikka saisin asunnon 50% alennuksella.

• .......
        Oulun pahimmat kirjoitti:

Rajakylä, Tuira ja Toppila, siinä 3 aluetta joille en muuttaisi vaikka saisin asunnon 50% alennuksella.

Just tuollaisia kermaperseitä tänne ei kaivatakaan. Tuirassa on tosiaan suvaitsevainen ja vapaamielinen ilmapiiri. Palvelut on lähes keskustan tasoa ja kämppiä löytyy ihan naurettaviin hintoihin, jos tietää, mistä hakea ;)
        Ja mikä parasta, kaupunkimme vanhoillisporvarilliset tärkeilijät eivät ole puuttumassa ihmisten yksityisyyteen ja elämään.
        Tervetuloa!!!

• ..............................

Ainoastaan toppila osui oikein. Tuira ja Rajakylä eivät enää ole läheskään sellaisia jätealueita kuin Kaakkuri.

• Kokemusta on
        .............................. kirjoitti:

Ainoastaan toppila osui oikein. Tuira ja Rajakylä eivät enää ole läheskään sellaisia jätealueita kuin Kaakkuri.

Kyllä vaan Tuira, rajakylä ja toppila ovat oulun pahimpia slummeja. Asuin tuirassa 3 vuotta ja takaisin en kaipaa, puukotuksia ja narkkareita parveilee yöt ja päivät ympäriinsä. Tietenkin siellä voi viihtyäkin jos on itse narkkari tai muu rikollinen...

• ijnij
        Kokemusta on kirjoitti:

Kyllä vaan Tuira, rajakylä ja toppila ovat oulun pahimpia slummeja. Asuin tuirassa 3 vuotta ja takaisin en kaipaa, puukotuksia ja narkkareita parveilee yöt ja päivät ympäriinsä. Tietenkin siellä voi viihtyäkin jos on itse narkkari tai muu rikollinen...

Älä vain sano, että olet joutunut kaiken komemasi jälkeen muuttamaan Kaakkuriin...?

• Toppilassa

Niinpä niin, olen asunut noissa kaikissa mainitsemissasi kaupunginosissa ja aivan normaalia elämää olen ympärilläni nähnyt. Tää on joku oululaisten urbaanilegenda että Rajakylä, Toppila, Tuira eivät ole sopivia normaali hipsuttelijoille. Noilla alueilla asuu aikas suuri osa Oulun väestöstä ja jos kaikki he ovat juoppoja, narkkareita, väkivaltarikollisia jne - niin kukahan täällä työt tekee ja verot maksaa.

• happy boy från T

Hyvä vaan..ei me tommosia "parempia" ihmisiä täällä tarvitakaan. Tuira jees paikka. Itestä se paljo riippuu minkalaista asua missäkin.

• Anonyymi
        Kokemusta on kirjoitti:

TUIRA KUNNIAAN...

• asunut

tuirassa jo kolmisen vuotta. Opiskelen ammattikoulussa. Kyllä kait täällä pärjäilee ihan hyvin. Palveluja löytyy ihan riittämiin. Mm.kaupat ja pankkiautomaatit. Opiskelijana koen hyvänä puolena sen, että Merikoskenkadulta löytyy ruokapaikkoja monenlaisia. Esim. nyt aukaistiin Subwayta. Kun en oikeen ruuanlaitosta välitä..Omat porukkansa täällä pyörii, mutta hyvin täällä pärjäilee.

• tuiran äijä

5v.tuirassa asunu suosittellee tuiraan tulijalle kuin sieltä lähtevälle merikosken rilliä! THE BEST!

• TUIRRAAAN
        tuiran äijä kirjoitti:

5v.tuirassa asunu suosittellee tuiraan tulijalle kuin sieltä lähtevälle merikosken rilliä! THE BEST!

Jos oot narkkis tai krimpsu, tervetuloo, täällä viihtyy ja kaverreitta riittäää!!!!!

• nää että
        TUIRRAAAN kirjoitti:

Jos oot narkkis tai krimpsu, tervetuloo, täällä viihtyy ja kaverreitta riittäää!!!!!

"tavikset"ei tuirassa pärjää?

• tuiralainen kuudetta vuotta

Joidenkin oululaisten Tuiran kammoaminen on kyllä aivan naurettavaa. Vanhukset ja opiskelijat taitaa muodostaa melko suuren osan Tuiran asukkaista. Tunnetustihan vanhukset ja opiskelijat on näitä narkkareita ja alkkiksia...

Uskon että nämä Tuiran urbaani miljöö (korkeat talot, paljon asukkaita) on liikaa joillekin ahdasmielisille kaiken pelkääjille.

• Jörtsin kaveri

Ei se niin paha paikka ole... näitä bodattuja vanhusten laukkuja rosvoavia ja ohikulkijoille uhittelevia pilottiurpoja on alkanut hillua taas hoodeilla. Takaisin Rajakylään ja Toppilaan sellaiset.

• paikka asua

Itä-Tuira on slummi pahimmasta päästä. Kaverilta esim. vietiin autosta stereot keskellä päivää klo 12 kun erehtyi jättämään autonsa tornitalojen pihalle. Iltaisin alueella parveilee narkkareita ja juoppoja ettei normaaliulkoilijalla ole sekaan asiaa. Länsi-Tuira on varmaan ihan ok alue ja voisin jopa muuttaa. Itä-Tuiraan en edes kilon möykkyinä...

• boneen!!!

se on tuiran päällikkö!!! kannattaa kans ruveta hengaan tuiranmajalla sieltä löytyy tuiran eliitti!!

• .........

No mutta unohditteko kaijonharjun kokonaan. Eikö se ole huippupaikka enää ;)

• TMn kingit ja kunkut

That's right.. We are. Kingejä.

• tuiralainen

hyvä paikka olla ja yrittää, kunhan pitää huoli vaan omista asioista.

• mesta

juoppoja ja laitapuolen kulkijoita, vähäosaisia ja päähän potkittuja täynnä, näkyy hyvin esim. pankkien jonoissa, pyrkii välttämään niin paljon kuin mahd ja liiterissä on hyvin kansainvälinen tunnelma ;-)

• pyörähtämässä
        mesta kirjoitti:

juoppoja ja laitapuolen kulkijoita, vähäosaisia ja päähän potkittuja täynnä, näkyy hyvin esim. pankkien jonoissa, pyrkii välttämään niin paljon kuin mahd ja liiterissä on hyvin kansainvälinen tunnelma ;-)

viime viikolla ja näin noin 40v kaljun partamiehen jolla oli tatuointi takaraivossa ajavan skootterilla. Tällä "mopo pojalla" oli päällään kelttiristi paita jossa luki white power!! Tällaista Tuirassa.

• OOKnää
        pyörähtämässä kirjoitti:

viime viikolla ja näin noin 40v kaljun partamiehen jolla oli tatuointi takaraivossa ajavan skootterilla. Tällä "mopo pojalla" oli päällään kelttiristi paita jossa luki white power!! Tällaista Tuirassa.

Joo tunnen tyypin asuu oikeasti Kempeleessä,että se siitä

• joopasejoo123

Tuiralla on paha maine, mutta suotta. Se, kuinka joskus kymmeniä vuosia sitten tämä oli työläisten kaupunginosa ja levoton sellainen, ei vaikuta nykymenoon. Toki vuokratalojakin on, mutta enemmistönä rauhalliset omistusasunnot.

Olen asunut täällä 1998 lähtien, ei ole tarvinnut pelätä eikä ole sattunut mitään. Jopa piipahtamiset lähibaareissa ovat sujuneet ilman kommelluksia. Tuirassa on leppoista väkeä :)

Asunnon ostin täältä siksi, että halusin keskustan liepeille, mutta en halunnut maksaa keskustan hintoja.

• OOKnää

Kyllä samat sanat ostin ja niin edespäin en muuta pois ainakaan naapureiden takia,ei ikinä mitään häiriötä.Paras baari lopetti just,mutta kyllä täällä pärjätään.

• Gangpang

jos on ollut vankilassa tai on kokemusta muusta jengielämästä. Helppo jengiytyä ja paljon samanhenkisiä kavereita.

• tuiralainen, tyytyväinen

Ihastuttava paikka! Mistään muusta Oulun kaupunginosasta ei löydy näin runsain mitoin kauniita ulkoilureittejä kuin Tuirasta. On vettä, istutuksia, rauhallisia pyöräteitä kilometritolkulla. Niiden, jotka näkevät vain Merikoskenkadun, ei kannata alkaa Tuiraa arvostella, sillä se ei ole kaunis katu, mutta sitävastoin kaikki muut on:). Siiis vielä kerran, rauhallinen ja kaunis kaupunginosa, puuttuu vain ne keskustan pölyt ja mölyt!

• kissakunkku

Te ootte ihmeellistä sakkia ... Ite olen asunut tuirassa parikytävuotta ja voin sanoa että ihan tavallinen asuin alue .. Helppo kulkee keskustaan .. on kauppoja
      kapakkeja ja puistovieressä .. ei se ole kuin maku asia KUKA MISTÄKIN TYKKÄÄ.. EI OLE PAKKO KAVEERATA IHMISTEN KANSSA JOILLA MENEE ELÄMÄ HEIKOSTI saa parempiakin kavereita kuin osaa oikeista paikoisat etisiä . Minä suosittelen tuiraa jokaiselle rajakylässäkin on rauhallisia taloja ja toppilassa se on itestä kiinni haluaako turpiin tai puukosta

• Muuttolaatikko2011

Olen harkinnut Tuiraa asuinalueena. Nykyään asun Maikkulassa ja tämä on liian kaukana keskustasta.

• kissakunkku

Minä suosittelen se on niin heleppo kulkee kaskustaan ja kaikkiinpaikkoihin

• kissakunkku

Ja toisaaltaan te ette taija tietää mitään jengeistä nykypäivänä ei ole edes tuirassa jengejä .. Toisin se oli silloin kun ite olin pikku skidi ..Silloin voitiin puhua jojengistä .. JOAK PAIKASSA VARASTELLAAN AUTOJA JA MÖLYTÄÄN HIEMAN ISOMMIN KUN KÄNNISSÄ OLLAAN TEKEEKÖ SE IHMISESTÄ NARKKARIA ! N e jotka väittää tuiraa slummiksi eivättosiaan tiedä mikä slummi on :) PIENTÄ RAJAA TOHON NEGATIIVISUUTEEN

• yhnyhnyhnyhnyhnyhnyh

Länsi-Tuira on hyvä paikka asua. 6 vuotta asunut tässä ja tyytyväien olen ollut.
      Kaupat lähellä, kuntosali lähellä, keskusta kävelymatkan päässä... eipä sitä paljon muuta tartte.

• Santsu 87

Minä rakastan Tuiraa! :) Tämmönen hentonen tytöntyllerö on asunut Eastsidella päälle kolme vuotta ja ei minkäännäkösiin ongelmiin oo tullut koskaan törmättyä. Maahanmuuttajia on paljon, mielestäni heistä kaikista huokuu pelkästään positiivinen energia. Laitapuolen kulkijat kokoontuvat lähikuppiloihin ryypiskelemään rauhassa keskenään, mikäs siinä. Itse yötöitäkin tekevänä tulen monesti kotiin aamukolmen/kuuden välillä, enkä ikinä ole joutunut uhkaaviin tilanteisiin saatika nähnyt vakavia väkivaltaisuuksia. Paikalla kauemmin asuneetkin ovat todenneet useasti Tuiran rauhoittuneen.
      Palveluita tosiaan löytyy; Valintatalot, S-Marketit posteineen, apteekki, elokuvateatteri, lähellä iso kaunis puistoalue, kesäisin täpötäysi hiekkaranta, koulut, päiväkodit, huoltoasemat, pizzeriat, lähellä Raatin liikuntakeskus, Videovuokraamot ja ennen kaikkea Oulun vilkkain linja-autoreittien risteyspaikka.
      Suosittelen!

• hornymanatee6

tuuppa tytöntyllerö joku päivä s-marketin kulmalle nii sovitaan tapaaminen vähä eri merkeissä;))

• amie2011

onko tuirassa kampaamo parturia?

• Mooooooo

Ei ole. Mutta Seppo leikkaa Highwayssa hiukset rambo-puukolla.

• yhyy&buhuu

Asun tuirassa "pahamaisessa itä tuirassa" niin missä nää narkkarit ym on? aika hiljasta on... jotain humalaisia on tullu vastaan ihan rauhassa on saanu kulkee.. valittaja skeptiset ahdasmieliset muuttakaa maalle jos niin ahdistaa kerrostalot ja muut ihmiset!

• huhhoho

Ensin soitat poliisit kaikille pikkuasioille mitä näät pielessä ja sitten tulet heti foorumeille kertomaan ja valittamaan kuinka vaarallinen paikka Tuira on. Suosittelen tappamaan itsesi tai muuttamaan vaikka Lappiin.

• oulun juntti

Jos menet pubeihin, niin ainakin puukkoa ja nyrkkiä tulee.

• Rauhaa riittää

Länsi-Tuira on Oulun paras asuinalue. Kokemusta on monesta paikasta.

• muuan mies

Asuin 60 luvulla tuirassa itäkangastillä Kortesalmen talossa
      Silloinha siellä oli vielä ne puutalot
      Tlossa oli vielä ulkovessa ,ja samassa talossa asuvalla perheellä oli apulaisena tyttö maaseudulta
      Ulkovessassa oli reiän päällä luukku jossa oli keskellä tappi, eikä siellä ollut valoja
      Yhtenä ilta oli tytölle tullut vessahätä, eikä kiireissä ollut pimiässä huomanut kun oli istunut siihen tappiin
      Se juoksi kauhuissaan sisälle että vessassa on joku
      Mentiin katsomaan niin eihän siellä ketään ollut vaan luukku oli paikoillaan
      Eihän se vielä mitään , mutta kun tyttö tuli paksuksi, ja väitti, että se johtui siitä

• 15v. kokemus

Rauhallista on Itä-Tuirassa ja pubiin voi mennä huolettomasti niin työtön, opiskelija kuin pankinjohtajakin. Kaikki saavat olla rauhassa ja ihmiset ovat leppoisia.

• joopajooniinpäniin

Tuira on Oulun Mogadishu.

• gjird

älä muuta tuiraan, siellä taas äskettäin oli hakattu mies tikattavaksi! lue lehdestä uutinen.

• Melekein 40 v Tuirassa

Hei, muutin Tuiraan melkein 40 vuotta sitten Oulun keskustassa kun lähiöitä sinne ryhdyttiin rakentamaan. Tunnen paikan erittäin hyvin, olinhan paikallinen ison osan eletystämelämästäni, sitten tuli opintojen ja työn myötä kutsu muihin ympyröihin. Länsi-tuira on ollut aina suht rauhallista aluetta normaalia nuorten rellestämistä lukuun ottamatta, idäss on ollut aina levottomampaa. Nykyään Tuira on hiljaista ja rauhallista seutua verrattuna minun nuoruuteeni, väitän että 80-90 luku oli siellä pahinta, oli huumeita, jengejä, rikollisuutta, aseväkivaltaa, autovarkauksia, ei ollut iltaa ettei poliisi käynyt Tuirassa. Silloin Tuirassaa asui vielä paljon lapsiperheitä pääasiassa työväenluokkaa, joiden vesat löysivät toisensa ja ryhtyivät pikkukolttosiin ja sitten myöhemmin isompiin rikoksiin. Koulukavereistani tuli monesta vankilakundi, lukioon saati yliopistoon ei moni pyrkinyt. Tuiran jätkät kuului kovimpiin koko kaupungissa. Länsi Tuirassa asui myös alempaa keskiluokkaa , oli vähemmän vuokrataloja, siksi se oli rauhallisempi. Nykyään Tuirassa asuu lähinnä eläkeläisiä, opiskelijoita, maahanmuuttajia,ja joitakin laitapuolen kulkijoita. Eihän Tuira koskaan ole ollut paremman väen alue poislukien ehkä joenvarsi idässä esim. Lehtoranta ja Merijalin ranta lännessä, joissa asui myös erittäin varakasta väkeä. Pienten lasten kanssa en muuttaisi enää Tuiraan enkä mihinkään muuhunkaan lähiöön missään, ne on nähty, mutta opiskelijalle, sinkuille ja miksei nuorille pareillekin Tuira on ihan jees paikka. Tuira rocks.

• 456rty

Kyllä mä sanoisin et Oulun pahimmat ovat Toppila, Rajakylä, Kaijonharju ja Kaukovainio. Itä-Tuira on kieltämättä aika hurjaa aluetta, mutta toisaalta rannan lähettyvillä on jo parempiakin taloja. Tuirassa on nykyään aika kansainvälinen ilmapiiri, kaipa Tuiraa voisi sanoa Oulun Kallioksi.

• Eino Herne

Tuira on oulun slummi. Köyhälistö ja rikollisaines pesiytyy sinne kun muualle ei pääse. Asuin vuoden, toiste en mene.

• mikko hakkarainen

Älkäähän nyt puhuko paskaa..Asunut länsituirassa 7 vuotta eikä murheita. Itätuiraa en tunne joten siitä en sano mitään. 20v vaasassa, 15v Tikkurilassa 10v Joensuussa ja nyt 10 Oulussa joten jonkunlaista perspektiiviä löytyy. Paskaa on seassa jokapaikassa mutta kyllä Tuirassa saa olla juuri niin rauhassa kuin haluaa. Jos menee kännissä aamuyöstä kioskille vittuilemaan niin töpseliin tulee missäpäin vain...
      Lapsi oli 3v kun muutin ja olemme kohdanneet vain ystävällisiä ja auttavaisia ihmisisiä...metsä vastailee melko lailla niinkuin sinne huutelee...Tuiskussa ja Paikallisessa ei ole tarvinnut painia ikinä. Useimmiten siellä riehuvat muualta tulleet joilla on jotain näyttöpakkoja tulla huutelemaan Tuiraan...että tervetuloa :)

• ex talkkari

44 vuotta asunut Oulussa, eri puolilla kaupunkia, joten minultakin löytyy perspektiiviä. Siitä ajasta tein kiinteistöhuollossa hommia 12 vuotta, joten monet taloyhtiöt tuli tutuksi. Olin yllättynyt kuinka paljon omistustaloissa asuu narkkareita vuokralaisina. Näitä tapauksia oli suhteellisesti eniten juuri Tuirassa.

• mikko hakkarainen

anteeksi, asun itätuirassa. menin sekaisin kun en voinut yhdistää tuota paskan nakkelua itätuiraan :)

• joojoojoojoooooooooo

mite mie oon sitte välttynnä nyrkeiltä tai puukon iskuilta vaikka oon ties kui monta kertaa käynny tuiskussa ja takkahuoneella ku se viellä oli olemassa siis takkahuone 57? taitaa olla noi tuiran morkkaajat niitä paskahousuja jotka käy ite haastomassa riitaa tuirassa toppilassa tai rajiksella?

• oulun liepeiltä

Nojoo, en muuttaisi. Pärjäisit siellä kyllä, mutta jos sijainti keskustan lähellä ei ole tärkein pointti niin katselisin asuntoa muualta.
      Paljon maahanmuuttajia, vielä enemmän narkkareita ja outoja hiippareita.

• bilehile

näihänse on itse rahikaisellaki maikkula tai kaakkuri olisi semmosia ihanteellsia paikkoja missä asuu p.s rahallahan saa ja onnikalla pääsee keskustan tuntumassa asumisessa ei oo muuta vikaa et meno paikat turha likellä ja tulee heleposti kiusauksia lähteä viihteelle vaikka mammonaa ei oo ylimäärästä oikein käytettävissä et repikää siittä

• pitkä lause

täh..?

• opiseklija68683463

Kyllä Tuira on hyvä paikka asua. Itse en ole huomannut mitään kamaluuksia. Pyöriä kyllä on hävinnyt kavereilta, mutta muuten rauhallista ja olen viihtynyt. Keskustakaan ei ole kaukana :)

• dededede

eli itse taidat olla se häirikkö ;)

• Tuiralainen

Jooh että itse asunu 13 vuotta täällä, ei kertaakaan saanu puukosta, nyrkistä, huumepiikistä, vasarasta, luodista tai mistä tahansa väkivaltajutusta.
      Ihan liioteltua paskaa kaikki täällä :D menkää muualle itkemään jos haastoitte itse riitaa ja saitte turpiin

• Tuirantie

Tuiraan on helppo löytää.
      Kävelee vain asemalta pohjoiseen päin kunnes lyödään pullolla päähän. Silloin on saapunut Tuiraan.

• Anonyymi

Tuirassa on Oulun ainoa Mogadishu Avenue, nähtävyys sekin.

• Anonyymi

Sekaisin olevia ihmisiä voi asua nykyään Suomessa ihan missä tahansa.

Joku joka on vaikka lääkärinä voi asua hyvällä rikkaiden ihmisten kaupungin osassa ja tehdä surman.

Esim Helsingissä joku vuosi rikkaiden ihmisten arvo alueella joku lääkäri teki surman.

Ja ei se katso onko joku ihminen rikas vai köyhä onko narkkari.

Ihminen voi itse valita hyvät ihmiset elämään tai huonot kaveri.

Ja ei siellä Oulussa päin ole vaarallista asua.

Vantaalla on todettu olevan vaarallista asua jossa on todettu, että eniten julkisella paikalla Vantaalla kolkataan ihan kuka tahansa

• Anonyymi

Aloitus vuodelta 2008 onkin jäänyt sivuun tapahtumia paljonkin.Joko muutettu?

• Anonyymi

Koko Oulu on täysin hullu paikka. Uskovaisia sekopäitä täynnä ja selkäänpuukottajia. Väkivalta lisääntynyt muutenkin rajusti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43