Mistä Lumix Fz18:n Suomenkielisen manuaalin voisi ladata? (mielellään PDF:nä)
Suomen panasonicin sivuilta tämä ei tunnu onnistuvan.
Fz18 Manuaali/ Ohjeet
5
1904
Vastaukset
- rahi1
Pyydä siitä liikkeestä mistä ostit kamerankin.Kyllä niihin kaikkiin kuuluu ohjeet mukaan Suomesta ostettuihin suomeksi ja Ranskasta ostettuihin tietenkin Ranskaksi.
- eccu
Niinhän se on, että kyllä Suomesta ostetussa paketissa pitää olla suomenkielinen ohje mukana. Varsinkin, kun on kyse noin kalliista tuotteesta. Omassa paketissa oli vihkoja vaikka mille kielille, kaksi suomeksi. Toinen joutaisi jollekin halukkaalle.
- LumIXUS
eccu kirjoitti:
Niinhän se on, että kyllä Suomesta ostetussa paketissa pitää olla suomenkielinen ohje mukana. Varsinkin, kun on kyse noin kalliista tuotteesta. Omassa paketissa oli vihkoja vaikka mille kielille, kaksi suomeksi. Toinen joutaisi jollekin halukkaalle.
Olen kiinnostunut ylimääräisestä Lumix fz18:n ohjekirjasta ja voisin maksaa siitä muutaman euron.
Jos olet kiinnostunut myymään sen minulle, niin voin antaa yhteystietoni.
- suomeksi
Jos siis ostit Suomesta. Ei kuulu Suomen maahantuojan vastuulle nuo toisten maahantuomat tuotteet. Piste.
- aloittelevakuvaaja
Verkkokauppa.comista ostetuissa Panasonicin kameroissa ei ole mukana suomenkielistä ohjetta, paitsi se Verkkokaupan itse tekemä 8 sivuinen ohje.
Toki kameran mukana tulee CD, jolla on englanninkielinen ohjekirja PDF-tiedostona.
Paperiset ohjekirjat kameran mukana on Itä- ja Etelä-Euroopan kielillä varustettuja, joten en tiedä mistä Verkkokauppa.com kameransa onkii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102