Kaukaa tulit
Rakas
äärettömyksiin
veit haaveeni
Hellästi kiedoit
vain sinä
tiedät mihin
Ja minä elin elämäni
rankimman
yön
oppien kaiken
ainakin melkein
Lainassa kaikki
on vain
sen tiedän
ja.....
Silti aion muuttaa
eräpäivää
Lainassa
12
345
Vastaukset
- *runo64*
..rakkautta,haikeutta,kaikkia rakkauden tuntemuksia. vaikeaa arvostella täydellisyyttä-hyvin rakenettua kokonaisuutta.luku elämys joka koski ja tuntui sielussa asti.kiitos palautteen palautuksesta.kaikkea hyvää päivääsi.
Runoni täydellisyydestä
voidaan keskustella, mutta
vastauksesi kyllä hipoi jo sitä:)
Olen merkkisesti musertunut;)
- kaaru
teit minulle sen
mitä en osannut odottaa
rakkautta
lainassa minulle
palautuspäivä oli eilen
maksan sakot
palautan
kun haaveet ovat haihtuneet
siitä hellyydestä rakkauden
minkä sain
On kyllä taas "pläjäykset" runosiskoilta mahtavat:)
Siis ihan täydellinen on tämä runosi..huokaaMitä jos sanon, että lue edellinen vastaus,
jonka laitoin Runo64:lle, en oikein muuta osaa :DD
Kiitos, Kaaru
- Mysteriet
Käsittämättömän upea runo!
Sinä se tässä olet ketä en käsitä!
Nyt vaan pitää yrittää keksiä jotain
sanomista sinulle, ystävä hyvä:)
Jos sanon, että en tiedä kuka tämän kirjoitti,
se oli aamulla valmiina paperilla, kun heräsin,
niin menisikö tämä selitys läpi? :))
Sinulle aamulämpimiä ajatuksia :)
- lindalinda1
vai lainassa - hmmm.
Elämä, se on synnyttänyt Sinussa tämän runon.
Runon jossa värisee, värisee. - padme_amidala
tämä on HIENO *huh*
Nyt on sanat hukassa sinun kanssasi.
Olen aamujumissa ja sanon; olet sinäkin hassu, vedä henkeä välillä, niin voin sinua vielä kiittää!
On vaikea lausua kiitoksia, jos toinen on ihan sininen:DD
- *Rakkaudenlahja*
se on joskus rakkauskin pienen hetken vain kestää.Niin mielellään rakkauden pitäisi kauan itsellään mutta aina se ei onnistu.Runosi kertovat todella hyvin elämästä ja siksi nämä ovat niin kauniita.Sydämellinen kiitos ja halaus yöhösi!
Lainaa vain, lauloi joku jo aikoinaan,
ja se pitää paikkansa.
Olen kiitollinen sanoistasi.
Sinulle hali sumuiseen päivään:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144