Britney Spearsin ohut paita ei peittänyt laulajattaren pömpöttävää vatsaa.
Britney kävi eilen tanssituntien välissä ostoksilla äitinsä kanssa. Avokaulainen valkea paita oli vielä harjoituksista kostea ja liimautui Britneyn ihoon kiinni. Matalat farkut ja ohut paita korostivat tähtösen vatsakumpua, ja jälleen uudet raskaushuhut saivat vettä siipien alle.
Britney shoppaili äitinsä kanssa puolisen tuntia ennen kuin palasi tanssistudiolle, jossa Britney on paitsi tanssinut itse, myös opastanut nuoria tanssijanalkuja.
Maanantaina Britneyn opissa oli kuuden 4-7-vuotiaan pikkulapsen ryhmä, joille laulajatar opetti tanssiaskelia Madonnan tahtiin. Tunti oli tanssikoulun mukaan menestys.
- Britney oli uskomaton lasten kanssa ja kaikilla oli hauskaa. Tunnin lopuksi lapset halasivat Britneytä ja hän vaikutti hyvin onnelliselta, koulun johtaja kertoi People-lehdelle.
Kuva Britneyn vatsasta: http://static.iltalehti.fi/viihde/britraskmahaPP_vi.jpg
iltalehti.fi
Huh, mikä maha!
4
765
Vastaukset
- naisen maha
näyttää enemmänkin no, läskiltä. Vaikka Britney fani olenkin...
- raskaana..
En usko että Britney on raskaana.. Toi on vaan tollanen "pikkupömppis" eikä oo musta yhtään paha asia vaikka Briitulla onkin vähän mahaa, ei ainakaan oo mikään langanlaiha.. Missään nimessä ei voi kyllä sanoa, että Britney olisi läski vaikka vähän mahaa onkin =)
Britney ei oo raskaana, koska tammikuussa nettiin vuoti kuvat, jossa näky Britneyn kuukautisveren tahrimat alushousut ja silloin Britney ei ainakaan voinut olla raskaana ja jos Britney nyt sitten olisi raskaana niin raskauden pitäisi olla niin alussa, ihan muutamalla ensimmäisellä viikolla että se ei voisi edes vielä näkyä..
Sitä mieltä minä :D- menkat loppuvat kun
raskaus alkaa, toisille tulee ns. valekuukautiset. Voit vaikka googlata asiaa. Sisarellani oli neljän ekan raskauskuukauden aikana ns. valemenkat=)
Että näin. Ja on vielä aika yleistäkin. Tosin ovat sitten niukat, mutta menkat kuitenkin.
- Britney fani
Ei Britney näytä läskiltä!Haistakaa paska kaikki jokka sanotte sitä läskiks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007