Millainen hotelli on Elisso Plataniaksessa? Kuinka pitkä matka Haniaan? Bussit? Taksi? Hintataso yleensä? Eka kerta Kreikassa, Thaimaassa vuonna -05, aivan ihana matka. Nyt jotenkin tuntuu lattealta ottaa matka Eurooppaan.
2 viikkoa lomaa siellä, mitä tekemistä perillä ? Hyviä ja fiksuja neuvoja, kiitos!
Kreeta, Platanias
2
791
Vastaukset
- Ehdottomasti
Suosittelen Kreetaa ja Plataniasta todella lämpimästi! Olen ollut monta kertaa ja Kreetalle taas heinäkuussa!
Ko. hotellista en tiedä, mutta Kreetan ihanuuden voin taata. Kannattaa kiertää yläkyliä ja Haniassa kannattaa käydä. Bussilla pääse (matka ~9km) ja taksilla myös, matkoista kannattaa ehkä jopa tinkata :D Ei taksitkaan kalliita ole. - En suosittele 2 viikoksi
Tuota paikkaa en suosittele kahdeksi viikoksi ellei ole aikomusta reissata ympäri Kreetaa. Tuosta hotellista minulle ei ole kokemusta. Platanias on pahin turistihelvetti minkä olen koskaan nähnyt, mitään nähtävää tai koettavaa siellä ei ole ja hintataso turistikrääsästä on Suomen luokkaa. Tai jos hakee vain turistirysää niin sittenhän se on täydellinen paikka! Haniaan on noin 10 km ja busseja kulkee koko ajan ja bussit ovat edullisia ja bussien taso on hyvä. Haniassa tietysti on nähtävää vaikka kuinka. Retkiä tehdään saaren keskiosiin jossa näkee aitoa kreetalaista asumusta ja maisemat ovat hienoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569