Kuinka voin luottaa?

--mies88--

Terve

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa reilun vuoden ja todellakin rakastan häntä enemmän kuin ketään. Minulla on kuitenkin traumat edellisestä suhteesta jossa minua petettiin selän takana kun luulin että kaikki oli hyvin. Haluaisin luottaa häneen mutta en vanhojen tapahtumien takia osaa....Hän vannoo rakastavansa minua ja muutamme pian yhteen jota olimme jo kauan miettineet. Silti minua hieman hirvittää...hänellä ei ole paljoa kavereita...kaksi hyvää joista kumpikin on sellaisia yhden yön juttuja hakevia. Pelkään että tyttöni sotkeutuu myös niihin....osaksi senkin takia että hän ei saa minulta täyttä luottamusta ja saattaa etääntyä sen takia. Haluaisin vain oppia luottamaan ja karsia turhat epäluulot...en vain tiedä miten pääsen eroon niistä :/

Kiitos jos vaivaudutte auttamaan....

2

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkään poteva

Terveppä sinä.
      En tiedä teidän koko totuutta,mutta eiköhän ystäväsi ole ratkaisunsa tehnyt.Siis haluaa muuttaa yhteen kanssasi.Tiedän miltä petetyksi tuleminen tuntuu ja mitä sitä on kantaa.Pelko hallitsee elämää ja pilaa suhteita.Oletko kertonut ystävällesi asian?jos ystäväsi on rinnallasi silti kaiken aikaa,hän haluaa yrittää ja jaksaa antaa sinulle luetettavuutta.Kerro asiasi ja puhu,puhu,puhu.Luottamus on vaikea saada.Toivottavasti ystäväsi jaksaa sen sinulle osoittaa.Ei napinpainauksella sinulta lähde pelko vaan pikkuhiljaa elämä vie eteenpäin ja jos ystäväsi on oikea sinulle,luottamus kasvaa kuin puu.Osoita hellyys ja kaikki mitä voit toiselle antaa sillä ethän halua häntä menettää entisillä kokemuksilla.Älä rankaise häntä niistä vaan uskalla.Tosiaankin koin petosta ja se oli viedä minulta elämänilon.Päätin, en enää päästä ketään lähelleni jne.Sitten päätin,ettei mitään saakkaan jos ei uskalla.Vierelläni on ollut parivuotta ystävä.Alku oli hankalaa meilläkin,mutta hän jaksoi olla rinnallani ja olen siitä nyt todella onnellinen.Elämä hymyilee jälleen.Vaikkakin joskus pieni pelko tulee sydämmeen,pyrin poistamaan sen heti.Se syö vain minua ja luo pahanoloa.Siis anna itsellesi lupa ja yritä nauttia tästä hetkestä.Älä muistele vanhoja se vie turhaa energiaa.Halauksia sinulle ja hänelle.Voimia

• hakee apuu

Hei! Paras lahja mitä voit antaa itsellesi ja tyttöystävällesi, on pyytää muutamia käyntejä - tarpeen mukaan joltain psykologilta tai vastaavalta.

Hän voi auttaa sinut pois siitä kuopasta, jonka edellinen tyttöystäväsi sinulle kaivoi pettämällä. Sieltä kannattaa päästä ylös, jos haluat onnistua olemaan onnellinen. Jos olet onnellinen, levität sitä ympärillesi, jos olet onneton, levität sitä.

Ei se ole iso juttu, muuta kuin lopunelämäsi kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45