Elämäntapa

Hell!!!!!

Mulla on elämäntapana olla kootti. Se on hienoa. Olkaa tekin kootteja. Saatte niin kuin rispektiä muilta. Hevii!!

6

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TruuKootti

Minäkin olen Kootti kovalla koolla!! Vuhuu samiksia!!

• Nimetön

hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT

• jäykkä kives
        Nimetön kirjoitti:

hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT

Vitun ameeba! Kootti tai gootti, samaa paskaa molemmat, vitun naurettavan näköistä porukkaa! Mä otan pe:na viinaa ja jos näen kaupungilla yhen sellaisen vittupään niin mä hakkaan sen!

• TruuKootti
        Nimetön kirjoitti:

EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!

• jäykkä kives
        TruuKootti kirjoitti:

EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!

Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....

• juoppoartisti
        jäykkä kives kirjoitti:

Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....

Voi voi kun on lapsilla taas hauskaa. Menkää johonkin oman elämän hankinta kurssille tai patoutumia käsittelevälle foorumille jauhamaan ja jättäkää jo muutenkin älyllisesti kuollut foorumin palsta rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13