Onko kokemuksia neitsytmiehestä ja neitsytnaisesta parisuhteessa, toimiiko se? Voiko kaksi samanlaista olla hyvät yhdessä vai onko yhtälö ihan mahdoton?
Neitsyt&Neitsyt?
6
1498
Vastaukset
- tuloksena on
kaksi ex-neitsyttä?
Näin niinkuin maalaisjärjellä.... - ja ei-sopivat
Olen neitsytnainen ja eka suhteeni neitsytiehen kanssa kesti 7 vuotta. Tämän toisen neitsyen kanssa yhteiselomme on jatkunut tähän mennessä myös seitsemän vuotta.Ja jos jostain miehestä kiinnostuisin, niin kylläpä hän tuppaa olemaan neitsyt.:)Sattumaako, en tiedä.
Meidän poikamme on Neitsyt ja hänen vaimonsa on myöskin Neitsyt merkeiltään . Kymmenen vuotta ovat olleet naimisissa ja todella hyvin tulevat toimeen keskenään.Minä itse olen myös Neitsyt ja mieheni on tosi jääräpää Härkä.Joskus ottaa pattiin sen jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottaminen. Eiköhän silti olla tultu kohtuullisen hyvin toimeen ,kun ollaan oltu naimisissa 38v ja sitä ennen n. 2 v kihloissa.
- muuta kuin
kaverilinjalla, koska neitsyenä pysyvät molemmat :D
- Nimetön
On mahdoton yhtälö! 25 vuoden kokemuksella, suhde toimii niin kauan kun neitsyt nainen tekee kaiken suhteen eteen. Kun voimat loppuvat ja heittää vastuuta toiselle osapuolelle yhteiselämä loppuu siihen. Neitsyt miehen ei tarvitse tehdä mitään, hän on niin täydellinen, että häntä pitää ihailla ja hän ei tarvitse ketään. Anteeksi ei pyydä, eikä osaa olla pahoillaan.
- en uskalla edes
kuvitella, mitä hirveyksiä tästä saattaa seurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364