saako b-junaan yhtä paljon kuljetustilaan kuutioita kun moduuli yhdistelmään ja kumpi menee 60 tonnin juna painossa pienemmällä poltto aineella?
B-juna/moduuli
7
4941
Vastaukset
- hyöty konttiliikenteessä
mitä on vähän niitä suomes nähnyt niin yks etu b-junassa on et voi ottaa samaan yhdistelmään 30 ja 40jalan merikontit (norm. moduliin 20 40jalk tai 20 45 jalk). mut sallasia tilanteita tuskin tulee usein ja b-junan huonopuoli muussa käytössä on sen korkea omapaino
- Diesel-fani
Moni B-juna jäisi varikolle jos sheriffit osaisi seurata kääntymissääntöjen noudattamista. Kaikki tuo on yläasteella opetettua matematiikkaa, mutta nykyään monilta katsastajiltakin jää kääntymislaskut tekemättä. Harvassa on ne B-junat joissa oikaisusääntö, oikeaoppiset painojakaumat ja pitkät kuormatilat olisivat samassa yhdistelmässä.
- .b-juna
Trailer-lehdessä oli juttua Ruotsissa kokeiltavana olevasta b-junasta, johon menisi kaksi 40 jalan konttia.
- selvä etu
Onko työehtosopimuksessa moduulin mentävä aukko.
Käsittääkseni puoliperävaunun plus keskiakselivaunun kuljettaja sekä b-junan kuljettaja ajavat puoliperävaunupalkalla.- maksetaan
Siellä missä minä ajan saavat vasikkasikamiehet saman palkan kuin täysperäkuskitkin. Minä vaatisin siitä virityksestä vähän enemmän, mutta täysperähommia on riittänyt :o)
- Juucii
Onkos puolikkaan kuskilla huonompi palkka kun täysperän kuskilla? minusta molemmat ovat yhdistelmäajoneuvon kuljettajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171