Jos 10 kirjoittaa on jotain asiaa vastaan,he ovat liittolaisia(olkoonkin mukana rekattuja ja ei rekattuja).
Jos 10 kirjoittajaa on aloituksen puolesta,ovat he vaan mukaan osuneita asiallisia kirjoittajia ;)
Heh heh ja kuppi kuraa kaikille.
Pitääkö siis aina ennen kommentointia kysäistä ystävältä sähkärillä mitä mieltä hän on ja laittaa sitten itse vastakkaista ajattelua esittävä kommentti jottei syytetä "yhteisestä porukkahyökkimisestä"?
Luulin että tämä on keskustelupalsta jossa jokainen saa olla sitä mieltä kuin on,mutta kovin se tuntuu paha asia olevan.
Liirum laarum...
38
2738
Vastaukset
- n.sorsa
itsekkin saannut sähkäreitä missä on määrätty mitä saan kirjoitella uhkauksien kera.
Ei kannata olla kenenkään kanssa samaa mieltä.
Nuoleskelu on täälläkin suositeltavaa ei saa sontaapäälle.
Ei kannata ajatella OMILLA AIVOILLA asioista sinut leimataan helposti sairaaksi/ häiriköksi ja saat puskista ja rekatuilta sontaapäälle. Varsinkin kun jos olet näennäisesti minun kanssa eri mieltä vaikka Suomen Euroviisu-kappaleista tai jostain muusta yhtä merkittävästä maailmanlaajuisesta asiasta, niin TODELLISUUDESSA olet kuitenkin MINUA vastaan, ja samalla tietysti perhettäni ja sukuani vastaan, ja hiukan asiasta ja aiemmin kirjoittamistasi viesteistä riippuen olet joko EU:ta tai NATOa vastaan, tai sitten molempia. Selväähän on, että silloin on maailmansota lähellä, ja varmasti sähköposti kiljuu, onhan minun tehtävä selväksi kaikille millainen uhka sinä olet. Ja varmasti kostan sen jälkeen kaikille jotka kertovat palstalla tykkäävänsä samasta ruuasta kuin sinä, he tekevät sen vain osoittaakseen liittolaisuutensa. He ovat uhka minun ja läheisteni ja koko Euroopan turvallisuudelle. Ja käsittämätöntä on että ylläpito EI TEE MITÄÄN???!
Taas jos joku on samaa mieltä minun kanssa, niin silloin ei ole mistään liittoutumisesta kyse, koska minä olen täysin puolueeton. Silloin kaikki on ok. Kunhan vain ei erehdy olemaan samaa mieltä ihmisen kanssa, joka on eri mieltä minun kanssa.
- Mukavaa maanantaita kaikesta huolimatta, onneksi viikossa on vain yksi maanantai..... :))davalyan kirjoitti:
olen koko norjaa vastaan ja ja =))heh,hyvä kirjoitus.
...nyt lähtee kaikki - KAIKKI! - kirjoituksesi Natoon ja Mika Kojonkoskelle, armoa ei anneta sille joka yrittää estää norskien menestyksen mäkihypyssä. :D :D
Ursa kirjoitti:
...nyt lähtee kaikki - KAIKKI! - kirjoituksesi Natoon ja Mika Kojonkoskelle, armoa ei anneta sille joka yrittää estää norskien menestyksen mäkihypyssä. :D :D
poistamaan koko Norjan ja kaikki Ursat maankartalta,sen jälkeen lähetän Mika Myllylän ja Kaisa Variksen sinne tanssimaan teidän entisen mäkihyppytorninne rinteille kuolontanssia norjalaiselle mäkihypylle,justiinsa niin teen.
davalyan kirjoitti:
poistamaan koko Norjan ja kaikki Ursat maankartalta,sen jälkeen lähetän Mika Myllylän ja Kaisa Variksen sinne tanssimaan teidän entisen mäkihyppytorninne rinteille kuolontanssia norjalaiselle mäkihypylle,justiinsa niin teen.
Sun käskyt on niin kuin hyttysen pieru Saharassa, sulla ei ole mitään hajua mistään Natosta! Ärsyttää tuommoset kaikkitietävät isottelijat. Mulla on kato suhteita ja mä tiedän ehkä PIKKUSEN enemmän näistä jutuista, kun mun isällä on lehdistökortti. Katopa huvikses Wikipediasta mitä se tarkottaa.
#-DUrsa kirjoitti:
Sun käskyt on niin kuin hyttysen pieru Saharassa, sulla ei ole mitään hajua mistään Natosta! Ärsyttää tuommoset kaikkitietävät isottelijat. Mulla on kato suhteita ja mä tiedän ehkä PIKKUSEN enemmän näistä jutuista, kun mun isällä on lehdistökortti. Katopa huvikses Wikipediasta mitä se tarkottaa.
#-Djotain vikinää?Ursako se siellä kaatuvilla norjan vuorilla kiljuu?
vai lehdistökortti,mä kuule tiedän vähän enemmän niistä korteista,olen nääs pressikortin keksijän tytär,vähänkö oon kuule kortteja nähnyt tässä elämässä,niitäkin on joilla saa jopa vr:ltä alennusta matkoista ym.Sä kanssa luulet tietäväs kaiken,mutta todellisuudessa oot vinkumato mikä mikä maasta.davalyan kirjoitti:
jotain vikinää?Ursako se siellä kaatuvilla norjan vuorilla kiljuu?
vai lehdistökortti,mä kuule tiedän vähän enemmän niistä korteista,olen nääs pressikortin keksijän tytär,vähänkö oon kuule kortteja nähnyt tässä elämässä,niitäkin on joilla saa jopa vr:ltä alennusta matkoista ym.Sä kanssa luulet tietäväs kaiken,mutta todellisuudessa oot vinkumato mikä mikä maasta.siellä junassa, kyllä mä vilkutan sulle sitten kun lennän sun yli. ;o)
Ursa kirjoitti:
siellä junassa, kyllä mä vilkutan sulle sitten kun lennän sun yli. ;o)
on meressä enemmän kuin kaloja ;)Mut voittehan sit leikkii lentokalaleikkiä ;)
davalyan kirjoitti:
on meressä enemmän kuin kaloja ;)Mut voittehan sit leikkii lentokalaleikkiä ;)
jos niin käy... ai niin mut kun eihän ne suomalaiset junat lähde käyntiin jos on pakkasta. Eikä ne pysy kiskoilla muutenkaan jos on a) lunta b) märkää c) liukasta d) puista varisseita lehtiä radalla.
Ursa kirjoitti:
jos niin käy... ai niin mut kun eihän ne suomalaiset junat lähde käyntiin jos on pakkasta. Eikä ne pysy kiskoilla muutenkaan jos on a) lunta b) märkää c) liukasta d) puista varisseita lehtiä radalla.
ehdokas norjasta ja mieti kehtaatko enää naamaas täällä näyttää :))))
http://www.v2.fi/uutiset/viihde/2169/Norja-ruikuttaa-Euroviisuissa--katso-video/davalyan kirjoitti:
ehdokas norjasta ja mieti kehtaatko enää naamaas täällä näyttää :))))
http://www.v2.fi/uutiset/viihde/2169/Norja-ruikuttaa-Euroviisuissa--katso-video/että oikeesti vedät tuommoisia asioita minua vastaan, mistäköhän vielä syytät minua??! Oliko tuo nyt uhkaus??
Mulla on kuule oikeesti vaikutusvaltaisia ystäviä ja ne TIETÄÄ ja voivat tarvittaessa todistaa että minä äänestin tätä:
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/121863
Nyt saa tuon p**kan heitto riittää, tai muuten...!!! >:-[]- Elisama
Minäkin osallistun nyt, vaikka en yleensä näihin "koirtappelluketjuihin" osallistu.
""Varsinkin kun jos olet näennäisesti minun kanssa eri mieltä vaikka Suomen Euroviisu-kappaleista tai jostain muusta yhtä merkittävästä maailmanlaajuisesta asiasta, niin TODELLISUUDESSA olet kuitenkin MINUA vastaan, ja samalla tietysti perhettäni ja sukuani vastaan,""
Niin juuri ja se on heti loputtava sillä "kyllä kansa tietää"
""olet joko EU:ta tai NATOa vastaan, tai sitten molempia""
Minäkin olen vastaan kuin lautapääsonni.
""Selväähän on, että silloin on maailmansota lähellä, ja varmasti sähköposti kiljuu, onhan minun tehtävä selväksi kaikille millainen uhka sinä olet. Ja varmasti kostan sen jälkeen kaikille jotka kertovat palstalla tykkäävänsä samasta ruuasta kuin sinä, he tekevät sen vain osoittaakseen liittolaisuutensa. He ovat uhka minun ja läheisteni ja koko Euroopan turvallisuudelle. Ja käsittämätöntä on että ylläpito EI TEE MITÄÄN???!""
Mielestäni YK:n olisi puututtava asiaan ja Helsingin huumepoliisin.
Koska en tiedä oletko samaa puolta kanssani niin katson sinut sukuni suurimmaksi viholliseksi ja julistan sinut kauppasaartoon, etkä saa mennä suurin marketteihin ostoksille vaan ainoastaan pieniin kyläkauppoihin;;))) Ursa kirjoitti:
että oikeesti vedät tuommoisia asioita minua vastaan, mistäköhän vielä syytät minua??! Oliko tuo nyt uhkaus??
Mulla on kuule oikeesti vaikutusvaltaisia ystäviä ja ne TIETÄÄ ja voivat tarvittaessa todistaa että minä äänestin tätä:
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/121863
Nyt saa tuon p**kan heitto riittää, tai muuten...!!! >:-[]ylläpitoon 10 kertaa sinä aikana kuin sinä yhden ja todistappas nyt sitten tuo väitteesi?Olen saanut sähkäriä norjasta asti ja sanovat että sinut tulisi karkottaa maasta.
- serop1
Mä olen ihan ulkopuolinen. Kukaan ei ole minulle lähettänyt koskaan mitään mailia, kenelle saa vastata eknelle ei ja mikä on yleinen kanta ;)
Minusta tuntuu, että kaikille ei ole selvinnyt keskusteupalstojen idea.
Itse en ymmärrä tuota lynkkausperiaatetta täällä. Jos jonkun aknssa on erimieltä ja kotittaa tuoda omaa näkökantaansa esille mennään ehti henkilökohtaisuuksiin ja se ei ole asiallista keskutelua. Mutta huvinsa kaikilla.. - ex-hatam
koska olen sanoutunut jo aikaa sitten kaikesta liittoutuneista, kuten sinäkin muistaakseni teit.
Minä olen, sinä olet ja he ovat liittoutumattomia.kaikille,liittouma loppui viime vuoden lopulla eikä sen koommin ole sähkäreitä vaihdeltu kuin ihan muissa,yleensä oikein mukavissa merkeissä ja koskee monia muitakin rekattuja kuin hatamia vaan,en ikinä neuvottele kenenkään kanssa kannastani eikä kukaan ole aikoihin enää kysynyt minun mielipidettäni jonka perusteella pohtia kantaansa =)
hiton rasittavaa, jos joutuu kaiken perään kirjoittamaan vakuuttelun siitä ettei ole just sille tai sille v***uilua...vaikkakin sekin näyttää olevan yhtätyhjän kanssa :)
Samoin ärsyttää jatkuvat vihjailut siitä, että joku kutsuu esim. minut palstalle pitämään jonkun "puolia"...
Vaikken todentotta pidä aina kaikkien tyylistä kirjottaa, niin siltikään en ole heitä vastaan jonkun puolesta taikka päinvastoin. Mielipide asiaan syntyy, jos on syntyäkseen ihan muista syistä kuin siitä "minkä puolen" olen joskus MUKA valinnut!jotain,pitäisi mukaan laittaa 10 sivuinen lakitekstiliite kuinka ei tarkoittanut sitä ja sitä vedoten artiklaan se ja se =)
- !!!!!!!!!!!
Onhan eräs palstaprinsessa joutunut turvautumaan lääkärin apuun palstan ongelmien ja itsensä takia :))
Onko tämä ihan oikeesti noin vakavaa:)))vastata,ei sitten ainakaan kuulu minun tuttuihini?Totta on että joillekkin tämä on elämää suurempaa.
- odottakaas vaan
Kun itärajalta ja sepänkadulta puhaltaa puhuri, niin ootte kaikki hiljaa rivissä ja kusi sukassa; näinhän se homma vaan etenee - kohtahan se taas nähdään.
Naurattaa mokomakin uhoominen. uskaltaako hiiret hypellä pöydillä,,,, kun,, tai jotakin sellaista. On se sitten kumma kun ei yhtään kunnioitusta näillä nykyaikaisilla kakaroilla liene lainkaan;))))))
- piip piip
tää puusilmä rotta purutmärkänä luikkii koloonsa ja tekee tilaa ,,,,,,,!
piip piip kirjoitti:
tää puusilmä rotta purutmärkänä luikkii koloonsa ja tekee tilaa ,,,,,,,!
voi kamalaa;))) Kuule ei huolta , Uma -tädin ihme resepti toimii aina. Tässä ensiksi sulle musiikkia
http://sooda.mobileavenue.net/ringtones/tones/78.mp3
Sitten kuumennetaan vesi kiehuvaksi, joukkoon reilu määrä tätä http://www.susimetsa.net/rum/reviews.php
Kurkkaa tuonnekkin, jotta näet että aitoa on.Barbancourt
Nautitaan kuumana yksi kaksi ehkä kolme lasillista. Sitten petiin ja vedä täkki nenuun saakka ja nuku kunnolla. Herätessäsi nappaa näitä pari kipaletta, ja taas alkaa elämä hymyillä.
http://www.burana.fi/- elää
umalehtinen kirjoitti:
voi kamalaa;))) Kuule ei huolta , Uma -tädin ihme resepti toimii aina. Tässä ensiksi sulle musiikkia
http://sooda.mobileavenue.net/ringtones/tones/78.mp3
Sitten kuumennetaan vesi kiehuvaksi, joukkoon reilu määrä tätä http://www.susimetsa.net/rum/reviews.php
Kurkkaa tuonnekkin, jotta näet että aitoa on.Barbancourt
Nautitaan kuumana yksi kaksi ehkä kolme lasillista. Sitten petiin ja vedä täkki nenuun saakka ja nuku kunnolla. Herätessäsi nappaa näitä pari kipaletta, ja taas alkaa elämä hymyillä.
http://www.burana.fi/ei ole minulla mitään itsetuhoisia aikeita, joten jätä ohjeesi
elää kirjoitti:
ei ole minulla mitään itsetuhoisia aikeita, joten jätä ohjeesi
Nopeasti toivuit, tepsivä resepti;)))) Ole nyt kumminkin vielä varovainen, että ei ääni mene uudelleen;))
umalehtinen kirjoitti:
Nopeasti toivuit, tepsivä resepti;)))) Ole nyt kumminkin vielä varovainen, että ei ääni mene uudelleen;))
haista sinä mahtailija akka *** ****** jos niskas taipuu
**************** kirjoitti:
haista sinä mahtailija akka *** ****** jos niskas taipuu
kyllä äänesi tota vauhtia pettää uudelleen ja et saa aikaan edes piipitystä. Kurlaa välillä ja purskuttele kunnolla vaikka tällä.
http://www.nycomed.fi/NR/rdonlyres/C9977929-C648-458C-94BA-AC479AD4C717/0/Betadinesuuvesi.pdf- eilen että
umalehtinen kirjoitti:
kyllä äänesi tota vauhtia pettää uudelleen ja et saa aikaan edes piipitystä. Kurlaa välillä ja purskuttele kunnolla vaikka tällä.
http://www.nycomed.fi/NR/rdonlyres/C9977929-C648-458C-94BA-AC479AD4C717/0/Betadinesuuvesi.pdfmiksi sinun mielestäsi on mielenkiintoinen ammatti jos työkseen käpälöi lehmien vaginoita.
eilen että kirjoitti:
miksi sinun mielestäsi on mielenkiintoinen ammatti jos työkseen käpälöi lehmien vaginoita.
ole mielenkiintoisia kunkin ammatin ammattilaiselle.?
- oletkos
umalehtinen kirjoitti:
ole mielenkiintoisia kunkin ammatin ammattilaiselle.?
sinä siis lehmäntussuammattilainen?
- manta-elviira
totta vie! Aletaan nyt pirskeitä pitämään jo keskellä päivää ja niitä sitten jatketaan ties kuinka pitkälle iltaan!
Ehdotellaan jos jonkinlaista laki-lausekirjaa sivuston valikoihin, vieläpä valmiita hymiöitä päästä varpaisiin.
(Oliko muuten ehdotuksista suomi-suomi sanakirja-valikko jossa liitteenä selostukset yksiselitteisesti, mitä lausekirjoissa olevat lauseet tarkoittavat? Ja vielä kaikilla murteilla. Sellainen olisi hyvä myös olla olemassa...)
Ja mitäs se sitten on kun revitellään niin ronskisti maailmanpolitiikkaa, jotta lento-että junaliikenne saatikka sotilasliitto siitä on helisemässä!
Ihan kaameeta menoa.
Mitähän on odotettavissa pirskeiden jälkeisellä jatkoajalla!?
(Hymiöitä oisi tullu jos jonkinlaista, jos niitä olisi ollut suoraan valikosta viestiin pudotettavissa. Tämä nyt sitten käsipelillä ;-D) oletkos kirjoitti:
sinä siis lehmäntussuammattilainen?
tuota noin, sinähän se kovasti kiinnostunut tunnut alasta olevan, ja näyt tietävän alan sanastoakin melko lailla, jotenka,,,,,,,,,,
Lehmä on eläimenä minulle melko vieras tuttavuus. Sen tuottamaa maitoakaan en juuri voi käyttää hyväkseni. Olen ehkäpä kerran elämässäni nähnyt lehmän kaukaa ja siitäkin on jo peijakkaasti aikaa kulunut,,,,,Kuten tiedät olen henkeen ja vereen kaupunkilainen. kaupunkilaisena syntynyt ja kaupunkilaisena kuolen.
Sinulle siitä varmasti ura urkeneepi, kiinnostusta ainakin alaa kohtaan tuntuu sinulta löytyvän kiitettävästi, joten jatka ihmeessä. Voit samalla tutustua ja opiskella sikalan ja kanalan pitoa, jotta omaisit monipuoliset taidot uudella urallasi. Kysyntää varmasti riittää sinun kaltaisellesi virtuoosille.
Toivotan sulle mitä parhainta onnea opiskeluusi jalojen lehmien ja sikojen sekä kanojen kera.;)))- ammattilainen
umalehtinen kirjoitti:
tuota noin, sinähän se kovasti kiinnostunut tunnut alasta olevan, ja näyt tietävän alan sanastoakin melko lailla, jotenka,,,,,,,,,,
Lehmä on eläimenä minulle melko vieras tuttavuus. Sen tuottamaa maitoakaan en juuri voi käyttää hyväkseni. Olen ehkäpä kerran elämässäni nähnyt lehmän kaukaa ja siitäkin on jo peijakkaasti aikaa kulunut,,,,,Kuten tiedät olen henkeen ja vereen kaupunkilainen. kaupunkilaisena syntynyt ja kaupunkilaisena kuolen.
Sinulle siitä varmasti ura urkeneepi, kiinnostusta ainakin alaa kohtaan tuntuu sinulta löytyvän kiitettävästi, joten jatka ihmeessä. Voit samalla tutustua ja opiskella sikalan ja kanalan pitoa, jotta omaisit monipuoliset taidot uudella urallasi. Kysyntää varmasti riittää sinun kaltaisellesi virtuoosille.
Toivotan sulle mitä parhainta onnea opiskeluusi jalojen lehmien ja sikojen sekä kanojen kera.;)))omien puheidesi mukaan:
Ai piirirokottaja
Kirjoittanut: umalehtinen 17.2.2008 klo 16.28
mielenkiintoista ystäväiseni mielenkiintoista;))))
Eikös kaikki ammatit
Kirjoittanut: umalehtinen 18.2.2008 klo 18.06
ole mielenkiintoisia kunkin ammatin ammattilaiselle.? manta-elviira kirjoitti:
totta vie! Aletaan nyt pirskeitä pitämään jo keskellä päivää ja niitä sitten jatketaan ties kuinka pitkälle iltaan!
Ehdotellaan jos jonkinlaista laki-lausekirjaa sivuston valikoihin, vieläpä valmiita hymiöitä päästä varpaisiin.
(Oliko muuten ehdotuksista suomi-suomi sanakirja-valikko jossa liitteenä selostukset yksiselitteisesti, mitä lausekirjoissa olevat lauseet tarkoittavat? Ja vielä kaikilla murteilla. Sellainen olisi hyvä myös olla olemassa...)
Ja mitäs se sitten on kun revitellään niin ronskisti maailmanpolitiikkaa, jotta lento-että junaliikenne saatikka sotilasliitto siitä on helisemässä!
Ihan kaameeta menoa.
Mitähän on odotettavissa pirskeiden jälkeisellä jatkoajalla!?
(Hymiöitä oisi tullu jos jonkinlaista, jos niitä olisi ollut suoraan valikosta viestiin pudotettavissa. Tämä nyt sitten käsipelillä ;-D)ennen,niin yleisessä kuin aluksi täällä pulinoissa mutta sitten tätä alettiin boikotoida ja pitää niin pahana että tälläisiä kepeitä ketjuja ei enää voinut kirjoitella mikä on sääli,sillä oikeasti...näissä ei suututa eikä loukata ketään vaikka sanankäänteet olisi mitä =)
Nämähän on oikeasti palstan suola,vaikka toki asiajuttujakin välillä tarvitaan ja kaivataankin.- manta-elviira
davalyan kirjoitti:
ennen,niin yleisessä kuin aluksi täällä pulinoissa mutta sitten tätä alettiin boikotoida ja pitää niin pahana että tälläisiä kepeitä ketjuja ei enää voinut kirjoitella mikä on sääli,sillä oikeasti...näissä ei suututa eikä loukata ketään vaikka sanankäänteet olisi mitä =)
Nämähän on oikeasti palstan suola,vaikka toki asiajuttujakin välillä tarvitaan ja kaivataankin.sellainen sekoitus, ettei olla osattu erottaa "yleistä koirista" -vain koiria käsittelevä palstaa "koiramaisista pulinoista" -koiria OMISTAVIEN sekä muutoin KOIRAIHMISTEN ihmisten välisistä pulinapalstasta.
Sinällään kaihertanut mielessä tuo dilema jo ylläpitäjän laatiman kuvauksen perusteella ja "kesken ratkaisua tulleena" seuraajana/kirjoittajana...
Ollako vai eikö olla puhumatta koirista vai koiramaisesti... asiallisesti kun asiaa puhutaan...
Katsotaan nyt... Ollaan mukana jollain tavoin.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144