Pian pitäisi pakata...

Eeva-Emilia

Hei!
Olemme lähdössä kiertomatkalle Panamaan 28.2.
Nyt olisi aika miettiä mitä vaatteita mukaan matkalle. Kuinkahan keskeistä on sateeseen varautuminen tähän aikaan vuodesta... Käymme myös vuoristossa, joten lämpimien vaatteiden ja hyttysiltä suojaavien pitkähihaisten tarve askarruttaa myös. Painavia kamppeita ei juuri tee mieli ottaa mukaan, jos sattuuu vaikka eksymään ostoksille matkan aikana..

4

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri kotiutunut

Hei
      Terveisiä Panaman lämmöstä, kotiuduimme perjantaina ja ainakaan meidän kahden viikon loman aikana ei pahemmin sadellut ainakaan Costa Blancan suunnalla. joitakin tippoja jotka eivät pahemmin kastaneet (viimeisenä päivänä tuli pikkaisen enemmän sadetta eli tarkoittaa paria pienen pientä kuuroa) Pitkähihaisella ei paljoakaan ole käyttöä paitsi ilmastoiduissa tilossa kuten esim. busseissa. Vuoristossa voi olla vähän viileempää mutta ei kuitenkaan kylmä. Kannattaa muistaa että Panamassa on nyt kuivakausi ja kesä. Kevyitä vaatteita mukaan ja mukavat kengät. Hyttysiä ei tuolla ranta-alueella näkynyt.

Mukavaa matkaa teille, itse ihastuin paikkaan ja kun se vain olisi vähän lähempänä... opas Teija (jos olette Aurinkomatkojen matkalle menossa)pitää teistä varmasti hyvää huolta. Teijalta voitte "kysäistä" joko Bondin kanssa hommat ovat alkaneet...

• eeva-emilia

Emme mene Aurinkomatkoilla, joten taitaa tuo Teija asia jäädä nyt hoitamatta, mutta eiköhän joku hoitele.
        Taidan sitten ottaa vain vähän ja kevyttä mukaan niin voi palatessa tuoda jotain rompetta ja kotona ihmetellä että mitenkäs tämä nyt tarttu mukaan...

• jättää

pitkähihaiset ja sadekamat suosiolla kotiin, niillä ei ole mitään käyttöä. Muutenkin minimaallisilla matkatavaroilla liikenteeseen. Jos jotakin tarvitsee, niin kannattaa ostaa paikan päältä. Kaikkea löytyy, eivätkä hinnat päätä huimaa.

• sitten

Olimme AM:n kiertomatkalla kuukausi sitten ja silloin vuoristossa tarvitsi ohutta pitkähihaista aamulla ja myöhemmin illalla. Muualla ei sitä tarvinnut mutta olin kyllä iloinen että olin mukaan ottanut, olisi tylsä ollut palella nekin hetket ja tarviihan sitä jonkun pitkähihaisen koneeseenkin. Meillä oli kertakäyttöiset sadeviitat mukana ja tarvitsimme niitä 3 kertaa. Vuoristossa ihan ylhäällä sade tuli sen verran viileänä että olisi ollut tylsä kastua,etenkin kun siinä olisi kastunut se ainoa pitkähihainen. Huoneissa kun ei tahdo edes pyyhkeet kuivua, sen verran kosteaa on. Muuten ei kannata mitään kummallista ottaa mukaan, tosi rennoilla vaatteilla pärjää. Sortseja ja t-paitoja, varvastossut, siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe