Kivitippu

tuttu paikka?

Onko huoneet hyviä, ruoka maukasta, palvelu ystävällistä? Eli kannattaako lähteä talviviikonlopun viettoon?

6

995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä kerran

kuntoutuksessa 2 viikkoa. Huoneet olivat hyviä, ruoka oli hyvää ja palvelu huippuluokkaa. Kannattaa lähteä, ehdottomasti!

• niin minäkin

kerran myös Kivitipussa, jonka palvelua en kyllä kehuisi

• yleensä kehuja.

Suurimmaksi osaksi Kivitipun henkilökuntaa kiitetään hyvästä palvelusta. Mutta muistaa kannattaa paikassa kuin paikassa, että kenelläkään ei voi olla 100 prosenttisen hyvä päivä joka päivä. Palveluammatissa kuuluu olla iloinen ja ystävällinen, mutta onko kaikki aina.. kysynpä vaan?

• tuohtunut

Ajattelin osallistua teidän keskusteluun. olen eteläsuomessa asuva nainen ja käyn kivitipussa kaksi kolme kertaa vuodessa,viimeksi sain niin töykeää kohtelua tummahkolta hoikalta noin 40v naiselta,kysyin vain ,että mitä tänään aamupalalla voi pojat kyseinen henkilö käänsi päänsä ja lähti toiselle kassalle,ilme oli tosi vihainen.Minulle jäi tosi paha olo kyseisestä paikakasta,tämän naisen oisi pitänyt hoitaa narikkaa,eikä olla asiakaspalvelussa.

• vähänryhtiäkj

Joo tiedän kyseisen henkilön. Mutta alasajo alkoi jo silloin. Joku valopää keksi jo silloin että vois tienata enemmän rahaa käyttämällä enemmän hyödyksi veronmaksajien rahoja. Ja nämä raukat jotka joutuvat tienata elantonsa siellä ja puollustaa tätä toimintaa rahan takia. En voi muuta kuin sääliä heitä. Kj:kun vain virkkaa pitsejä ja maalaa tauluja. Tällä toimilla Lappajärvi on pian unohdettu pitäjä. Tiedän pariskunnan jotka satsasivat chalets huoneistoon vähät varansa mutta eivät enää voi mennä sinne kun matuja vilisee joka paikassa. Säälin näitä ihmisiä jotka ovat satsanneet koko omaisuuden Kivitippuun ja nyt paasimulkku vie heiltä unelmat rahanahneuksillaan. Ostaessa oli kuulemma luvattu kaikki palvelut alennettuun hintaan. Sitten kun matuja tuli niin ensin sanottiin että chalets on yksityistä aluetta. Kuinka on nyt herra kunnanjohtaja? Vai virkkaatko vain pitsejä tai maalaatko tauluja?

• riikkamari

Kesällä olin usean vuorokauden. Tykkäsin huoneesta ja ruuista. Hotelli siinä missä jokin muukin. Perustasoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe