Te kenellä vaikeuksia peppuseksissä:oletteko ajatelleet että munan käyryydellä on iso vaikutus homman onnistumiseen? Vaikka nainen olis miten rento tahansa ja haluaa ja yrittää,kannattaa tämä asia huomioida. Jos muna on käyrä ylöspäin,missään nimessä ainakaan ekoja kertoja ei kannata takaapäin vaan joko nainen istuu päälle tai selällään tyyny takapuolen alla.Jos se on suora tai alaspäin käyrä,niin silloin myös takaapäin,päälle istuen onnistuu myös hyvin.Loogista jo fysiologisestikin.Itse koettu lukuisia kertoja ja toimii aina.Liukkaria jos saat suoleen sisään "ruutattua",esim ruiskulla tai letkun pätkällä,parikin senttiä auttaa.myös olemassa puudutusgeeli.xylogain nimeltään,voi kysyä apteekista.Onnea matkaan¤
Munan käyryys
5
3107
Vastaukset
- 12234
mitä sylki suuhun tuo
- peppuhuora
Kun näköjään olet ns. peppuhuora, niin todella ihmetyttää, että kaltaisesi ammattilainen tällaisia asioita täältä kysyy.
- peppua
Haluisin todella, en o sanu ois eka kerta, olen jo vähän vanhempi mies, ja mieli tekisi, anna osoite, otan yhteyttä
- pebalax
Mitään puudutusgeeliä ei pidä käyttää. Kipu kertoo siitä että teette jotakin väärin. Jos poistatte kivun voitte tehdä jotakin niin pahasti väärin että saatte aikaan pysyviä vammoja.
Peppuseksi ei satu kun se tehdään oikein. Jos sattuu niin sitten lopetetaan ja tehdään vain siihen asti kuin sattumatta onnistuu. Annrien peppureikä on tosi tiukka. Kiitos siitä Annrie. Syksyllä nähdään-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144