Meillä on jo yksi kortti eli Plus-tv.
Haluaisin kuitenkin nähdä esim. Animal Planetin, matkailua ja jotain semmoista.
Asumme rivitalossa. Meillä ei ole kaapelitv:tä vaan ihan antenni. Onnistuuko kortin osto ja mistä.
Kerokaa tyhmälle
4
931
Vastaukset
- Jaakko 1979
hei,esim.animal planettia ei saa antenni verkkoon: koska yle ja valtiovalta ei rakenna lisää kanavanippuja:rakentaminen maksaa ja yle nyt jo melkein konkassa..lisätietoja kanavista: www.digi-tv.fi ja www.digita.fi
Sateliittiantennilla tuon saat sen sijaan näkyviin: sateliittipakettientarjoajat: www.viasat.fi ja www.canaldigital.fi
tarkempaa tietoa: http://www.canaldigital.fi/templates/teamsite____6965.aspx
Mut miks ihmeessä et ota asioista ite selvää vaan lähetät viestejä tänne? Ajattelit et pääset helpommalla??- Tämä on helppo
palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen. - Jaakko 1979
Tämä on helppo kirjoitti:
palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen.niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..
- faijas ikäsiä
Jaakko 1979 kirjoitti:
niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..
Olla tällä hetkellä suomi pullollaan. Olen itsekin
59 v. ja vielä varsin virkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467