Onko muilla sitä, että tajuaa olevansa tai olleensa onnellinen vasta jälkikäteen? Mulle käy usein niin, että kun oon viettänyt viikonlopun mieheni kanssa, niin vasta alkuviikosta se viikonlopun muistelu tuo mulle onnen hetkiä. Esim. kun mies sanoi lauantaina haluavansa aina olla kanssani, niin ei se siinä tilanteessa oikein tuntunut miltään, mutta myöhemmin, yksin ollessani ajateltuna nosti hymyn huulille.
Onni myöhässä
3
621
Vastaukset
- harvinaista.
Jotkut villiintyy heti, toiset vasta myöhemmin. Saattaa liittyä myös läsnäolemisen taitoon.
- olette...
niin paljon yhdessä viikonloppuna, että voi kyllästyttää. Kun etäisyyttä tulee maanantaina, niin mieskin tuntuu kivemmalta. Tjtn.
- et..
olette... kirjoitti:
niin paljon yhdessä viikonloppuna, että voi kyllästyttää. Kun etäisyyttä tulee maanantaina, niin mieskin tuntuu kivemmalta. Tjtn.
pystytte juttelemaan rauhallisesti kaikesta,vaikka kipeimmistäkin asioista.Eihän sotimalla rauhaa saa??
Tiedän kokemuksesta,et te elätte vaikeata,ja itseänne kuluttavaa hetkeä.Toivon,et pikasesti järjestätte yhteistä aikaa ja teette sopuisan tyhjennyksen...teillä kummallakin on sitten hyvä olla.
Ei se ruoho ole vihreämpää aidan takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010