Apua. Olen Saint Sulpicen kirkossa enkä pääse eteenpäin! Olen löytänyt jo haudassa makaavan Jeesuksen ja ristiä kantavan Jeesuksen patsaat ja ne kaksi laattaa joissa toisessa on kirjaimet AEM ja toisessa JRU. Olen pääsyt uruille ja ratkaissut sen ja olen löytänyt öljykannun (mitä sillä tehdään?). Kysyn myös että kuinka sen maaluukun joka johtaa Saint Sulpicen alla olevaan kryptaan. Auttakaa!!!
DA VINCI-KOODI PC-PELI APUA!!!
Robert Langdon
6
746
Vastaukset
- da vinci
sun pitää laittaa ne patsaat niihi höskii missä on se kuva mitä ne patsaat esittää...
ite en pääse eteepäin sen yhen äijän talolta missä on se takka- ongelmia
miten saa kirkossa lattialuukun auki
- apua
olen ristiä kantavan jeesuksen patsaan löytänyt mutten toista! ja mitä siellä kuolleen nunnan huoneessa olevan kaapin sisällä on...onko se tärkeää ja miten sen saa auki!??
- ongelmia
miten sen lattia luukun saa auki
- ongelmia
laita ne patsaat paikoilleen mutta käänteisjärjestyksessä.eli vääriin paikkoihin niin lattialuukku aukeaa.
- Hä?
It did'nt wörk. Miten vitussa..miten väärinpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814