Kun Lauri veti Rytmillä ne kolme keikkaa, onnistuin bongaamaan hänet aamupalalla erässä seinäjokilaisessa kahvilassa. Lauri veti hartaudella pizzaa ja joi kokista. Harmi vain, että hän oli tosi keskittynyt keskustelemaan sen vaalean naisen kanssa yhtyeestä(?) Olisin mielelläni ollut siinä vastapäätä, mutta jouduin tyytymään viereiseen pöytään.
Laurin kanssa aamupalalla!
11
3704
Vastaukset
- et ollut
Laurin kanssa aamupalalla, vaan samassa kahvilassa/ravintolassa.
Vai että Lauri veti pizzaa ja kokista aamupalaksi. Enpä usko!- Nimetön
Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...
Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!
- Lauri Tähkän kanssa
Nimetön kirjoitti:
Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!
Minäkin sitten olen ollut illallisella Laurin kanssa. Lauri soitti lavalla keikkaa ja minä söin festarin nurmikolla hampurilaista.....
Kerran oltiin myös kaljalla. Lauri oli lavalla ja minä baarissa kaljalla.
- taas....
olin kerran eräällä Laurin hotellikeikalla, ja hotellin aamiaishuoneessa nautittiin aamupalaa vierekkäisissä pöydissä...
- aamupalaa?
Ei voi olla totta? Siis ihan niinkuin normaalit ihmiset?
- hihihihihi
Ai oliko aamupalalla vierekkäisiä pöytiäkin, oliko siellä ketään muita syöjiä...?
- tänään Laurin
popsimassa porkkanaa ja juovan olutta päälle huoltsikalla. oottekste vähä kade?
- paremmin
voitte kutsua miästä Jarkoksi.
- kanssa. . .
Laurin kanssa ampumalla :)
(näin minä sen ensin luin)- se ei ollut
mitään toiveajattelua..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159