Noniin, nyt se on sitten meidän "vauva" kastroitu. Viime yö meni valvoessa koiran kanssa kun ei millään ruvennut maate, vaan käveli ympäri huushollia ja makuuhuonetta kolisteleen kera kaulurin. Lopulta sitten lukitsin meidät; minut ja koiran, olohuoneeseen että sais isäntä edes nukkua kun aamulla piti tölihin lähtemän jo viideksi.
kolmeen asti mie valvoin sohvalla peiton alla ja katoin miten koira yrittää nukkua ihan seisaaltaan ja kun torkahtaa ja horjahtaa, niin lähtee liikenteeseen taas ja kävelee olohuonetta ympäri... sitten se tosiaan kolmen aikoihin väsähti! ja neljältä taas heräsi kun isäntä heräsi ja niimpä sitte mieki oon ollu hereillä. Maannut olen sängyssä aamun ja esittänyt nukkuvaa, etten antaisi koiralle ymmärtää että minä olisin jotenkin huolissani.
Tuo kaulurihan sitä ahistaa ja kun mitään ei voi tehä se päällä. Voi sitä riemun päivää kun sitä ei enää tarvita! vaanku sais nyt ite nukkua ees päiväunet niin ois hyvä.Siivonnut jo oon tälle päivää ja lenkitellyt huushollin toista koiraa.. ja onneksi on talviloma niin se menee vaikka valvoessakin :)
Napsis vaan!
4
228
Vastaukset
sitä kauluria suunnilleen joutuu pitämään kastroinnin jälkeen? Meillä saattaa myös olla kastrointi edessä piakkoin... ja ei mahda olla mulla lomaa silloin. :)
Tikit poistetaan kymmenen päivän päästä leikkauksesta ja meillä varmaan joudutaan aikalailla sinne asti pitämään kauluria. Camo tahtoo "hoitaa" niin hyvin itteään että nuolisi ja repisi noita tikkejä varmaan koko ajan. Katotaan nyt kuitenkin miten se rauhottuu.
Ell toki sanoi että meidän kotona ollessa ei kauluria tarvitse pitää, mutta enhä minä koko aikaa koiran perässä juokse katsomassa onko nokka kohti paliskuukkeleita vai ei.
Sunnuntaina saan poistaa painesiteen tikkien päältä :) ja viimeiset lääkkeet menee myös tuolloin. Olen kyllä miettinyt jos jonkinlaisia boxereita tuolle koiralle, ettei tarttisi tuota kauluria pitää koko aikaa =D
Olen kuullut myös juttuja ihan päinvastaisesta käyttäytymisestä, siis koiralla. On ollut koiria joilla kauluria ei ole tarvinut juuri pitää ja muutenkin ovat olleet itse rauhallisuuksia :))
Tsemppiä teille!piipa84 kirjoitti:
Tikit poistetaan kymmenen päivän päästä leikkauksesta ja meillä varmaan joudutaan aikalailla sinne asti pitämään kauluria. Camo tahtoo "hoitaa" niin hyvin itteään että nuolisi ja repisi noita tikkejä varmaan koko ajan. Katotaan nyt kuitenkin miten se rauhottuu.
Ell toki sanoi että meidän kotona ollessa ei kauluria tarvitse pitää, mutta enhä minä koko aikaa koiran perässä juokse katsomassa onko nokka kohti paliskuukkeleita vai ei.
Sunnuntaina saan poistaa painesiteen tikkien päältä :) ja viimeiset lääkkeet menee myös tuolloin. Olen kyllä miettinyt jos jonkinlaisia boxereita tuolle koiralle, ettei tarttisi tuota kauluria pitää koko aikaa =D
Olen kuullut myös juttuja ihan päinvastaisesta käyttäytymisestä, siis koiralla. On ollut koiria joilla kauluria ei ole tarvinut juuri pitää ja muutenkin ovat olleet itse rauhallisuuksia :))
Tsemppiä teille!...se on vasta huhtikuussa, mutta se on maanantai, nyt aloin miettiä että pitäisikö yrittää siirtää se joksikin perjantaiksi. Voisi sitten viikonlopun olla koiran kanssa, ja perjantaina muutenkin on yleensä mahdollisuus lähteä töistä vähän aikaisemmin. Mieskin on silloin kolmen viikon reissulla eikä pääse ruokatunneilla pojan luo, minä en ehdi.
Tsemppiä teillekin! Niin, jos jotkut housut voisi viritellä koiralle... Kyllä se mahtaa meidänkin rimpulaa ahdistaa tuo kauluri.Ursa kirjoitti:
...se on vasta huhtikuussa, mutta se on maanantai, nyt aloin miettiä että pitäisikö yrittää siirtää se joksikin perjantaiksi. Voisi sitten viikonlopun olla koiran kanssa, ja perjantaina muutenkin on yleensä mahdollisuus lähteä töistä vähän aikaisemmin. Mieskin on silloin kolmen viikon reissulla eikä pääse ruokatunneilla pojan luo, minä en ehdi.
Tsemppiä teillekin! Niin, jos jotkut housut voisi viritellä koiralle... Kyllä se mahtaa meidänkin rimpulaa ahdistaa tuo kauluri.mieki yritin perjantaille mutta lääkäri sano ettei mielellää leikkaa pe vaan torstaina viimestään niin jääpi yks päivä ainakin jos tulee kysyttävää tai kaikki ei meekkää niinkuin pitäisi :) eli suosittelen sinullekkin kyllä esim. ke tai to päivää niin saapi ell:n kiinni jos tarve vaatii, eikä tarvitse turvautua välttämättä päivystävään.
Hyvin se menee! :) meilläkin ollaan jo rauhoituttu tosi paljon, on kyllä hyvät kipulääkkeetkin =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687