Custom Ink?

Tatuointia harkitseva

Onko kellään kokemusta tuosta Kyrössä sijaitsevasta Custom Ink -nimisestä puljusta? Mitä sivuilta katselin, niin ihan hyvää jälkeä näyttäisi olevan. =/

69

11614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs mieltä olisit tuosta
      • Tatuointi harkitseva

En valita, nättiä on, mutta ei tämä kyllä aiheeseen liittynyt sitte hiukkaakaan... Kuopioon on about 450 km täältä, 12 kertaa pitempi matka mitä meiltä Kyröön. ^_^

• PDC

Jos totta puhutaan niin ei tuon sivujen perusteella kannata kyllä mennä liikkeeseen. Katsoo vaikka sitä kotkaa niin se näyttää siltä kuin olisi ollu ihmisen nahassa joka on asunut 20v todella aurinkoisessa maassa.

Vertaa vaikka sitä

www.customink.fi/pics/varikuvat/iso_6.jpg

Tähän

http://a70.ac-images.myspacecdn.com/images01/55/l_c7313c474eca24280fd7453baf4e0bcd.jpg

Ei tatuointien tarvi näyttää siltä kuin ne olisivat tehty vankilassa. Ja mikä parasta, nykyään suomessakin on artisteja jotka ovat oikeasti hyviä. Kuten tuosta toisesta linkistä selviää. Ihmisellä on oikeus saada nahkaansa loistavaa jälkeä kun se siinä lopun elämää kerran on.

Omasta mielestäni tuo taso ei ole edes välttävä mutta itse omat päätöksesi teet :)

• Tatuointia harkitseva

Hmm, yllätti kyllä viestisi täysin. En tosin tatuoinneista niin paljoa tiedä että uskaltaisin ruveta väittelemään... = / Mitens toi esimerkkikuva "kunnon" tatuoinnista, missä tehty vaiko joku random? Tribaali ois tarkoitus teettää, omasta mallista. Mutta ei kai sitäkään kannata sitte tuol teettää, jos noin huonotasoista teitin mielestä. Ois vaan ollu liike kivan lähellä ja sivujen perusteella oisin jopa mennyt ehkä. Ei sillä etten laadun takia hiukka ajais kauemmaksikin tosin...

• PDC
        Tatuointia harkitseva kirjoitti:

Hmm, yllätti kyllä viestisi täysin. En tosin tatuoinneista niin paljoa tiedä että uskaltaisin ruveta väittelemään... = / Mitens toi esimerkkikuva "kunnon" tatuoinnista, missä tehty vaiko joku random? Tribaali ois tarkoitus teettää, omasta mallista. Mutta ei kai sitäkään kannata sitte tuol teettää, jos noin huonotasoista teitin mielestä. Ois vaan ollu liike kivan lähellä ja sivujen perusteella oisin jopa mennyt ehkä. Ei sillä etten laadun takia hiukka ajais kauemmaksikin tosin...

Kuva oli Tatuata liikkeen mypsace sivuilta kun sattu oleen eka "yhtymäkohta" mitä käyttää esimerkkinä joka tuli mieleen.

Sen tietenkin päätät itse, että mihin liikkeeseen menet. En kyllä itse henkilökohtaisesti menisi minne ensin aioit. Tatuoinneissa tärkeää on se, että linjat/ääriviivat ovat tasaisia ja symmetrisia. Ja, että ei ole nähtävissä mitään kohoamia musteessa. Kielii yleensä siittä, että tatuoija ei ole tekniikkaa täysin hallinnut. Sillä siittä kyse tatuoimisessa hyvin paljon on. TEKNIIKASTA. Jonka oppii muilta kokeneilta tatuoijilta. Eli itse sitä mustetta ihoon tökkimällä ja kokeilemalla ei oikeen hyvää tule...

• Tatuointia harkitseva
        PDC kirjoitti:

Kuva oli Tatuata liikkeen mypsace sivuilta kun sattu oleen eka "yhtymäkohta" mitä käyttää esimerkkinä joka tuli mieleen.

Sen tietenkin päätät itse, että mihin liikkeeseen menet. En kyllä itse henkilökohtaisesti menisi minne ensin aioit. Tatuoinneissa tärkeää on se, että linjat/ääriviivat ovat tasaisia ja symmetrisia. Ja, että ei ole nähtävissä mitään kohoamia musteessa. Kielii yleensä siittä, että tatuoija ei ole tekniikkaa täysin hallinnut. Sillä siittä kyse tatuoimisessa hyvin paljon on. TEKNIIKASTA. Jonka oppii muilta kokeneilta tatuoijilta. Eli itse sitä mustetta ihoon tökkimällä ja kokeilemalla ei oikeen hyvää tule...

Noh, voisitko suositella jotain liikettä esim. Turusta sitten...? Mikä sun mielestä ois hyvä siis. Skin Craft? Individual Ink? Nuohan on Turussa ainakin.

• PDC

Noh, voisitko suositella jotain liikettä esim. Turusta sitten...? Mikä sun mielestä ois hyvä siis. Skin Craft? Individual Ink? Nuohan on Turussa ainakin.

Individual Ink on hyvä kyllä.

• Tatuointia harkitseva
        PDC kirjoitti:

Niin olen käsittänyt itsekkin. Hiukka vaan mietityttää että onkohan hintataso kovinkin korkea, ja jonoa kuulemma helvetisti sinne. = /

• PDC

Niin olen käsittänyt itsekkin. Hiukka vaan mietityttää että onkohan hintataso kovinkin korkea, ja jonoa kuulemma helvetisti sinne. = /

Ihmiset ei tunnu tietävän nykyään, että se hintataso on "kova" (miten jonkun sadan esimerkiksi maksava asia voi olla KALLIS jos se on kokoloppulemän itselläsi?) koska se hinta sisältää niiiiiin paljon muutakin kuin vain se tatuoimisen. Se hinta kattaa jokaisen hygieeniaan tarvittavan välineen:hanskat, klaavin, kertakäyttöneulat, desinfiointi välineet ym millä taataan asiakkaan turvallisuus. Sitten artistit joutuvat piirtämään sen tatuoinnin ja mitä isompi tekele sitä kauemmin sitä kestää. Ei ole yhtään ihmeellistä, että hyvät artistit piirtävät ja suunnittelevat jotain tatuointia päiviä ja piirtävät myöhälle aamuun mallia kun muut nukkuvat tai ovat dokaamassa. Keskustelevat muiden artistien kanssa asiasta jos on kyseessä iso projekti. Lukevat aiheeseen liittyviä kirjoja jotta pääsevät syvemmälle siihen kuvan maailmaan. Jos haluaa olla oikeasti hyvä niin se vaatii sitä, että kokoajan kehittää itseään artistina. KOKOAJAN. Sitten henkisten paineiden lisäksi maksuja aiheuttaa vuokrat, koneet, niiden huoltaminen ja kaikki muut asiat. Ei se hinta OLE liian kova :)

• tatskattu mamma
        PDC kirjoitti:

Ihmiset ei tunnu tietävän nykyään, että se hintataso on "kova" (miten jonkun sadan esimerkiksi maksava asia voi olla KALLIS jos se on kokoloppulemän itselläsi?) koska se hinta sisältää niiiiiin paljon muutakin kuin vain se tatuoimisen. Se hinta kattaa jokaisen hygieeniaan tarvittavan välineen:hanskat, klaavin, kertakäyttöneulat, desinfiointi välineet ym millä taataan asiakkaan turvallisuus. Sitten artistit joutuvat piirtämään sen tatuoinnin ja mitä isompi tekele sitä kauemmin sitä kestää. Ei ole yhtään ihmeellistä, että hyvät artistit piirtävät ja suunnittelevat jotain tatuointia päiviä ja piirtävät myöhälle aamuun mallia kun muut nukkuvat tai ovat dokaamassa. Keskustelevat muiden artistien kanssa asiasta jos on kyseessä iso projekti. Lukevat aiheeseen liittyviä kirjoja jotta pääsevät syvemmälle siihen kuvan maailmaan. Jos haluaa olla oikeasti hyvä niin se vaatii sitä, että kokoajan kehittää itseään artistina. KOKOAJAN. Sitten henkisten paineiden lisäksi maksuja aiheuttaa vuokrat, koneet, niiden huoltaminen ja kaikki muut asiat. Ei se hinta OLE liian kova :)

Niinpä! Samaa olen pohtinut luettuani useita kommentteja, joissa vingutaan hinnoista..
        Ja se myös huvittaa, kuinka jengi on valmis maksamaan timanttikoruista useita tuhansia muttei tatuoinneista muutamaa sataa. Ja kumpikohan säilyy varmemmin ikuisena ja aina mukana...

• Tatuointia harkitseva
        PDC kirjoitti:

Mutta jos toisessa paikkaa saa täysin vastaavan tatuoinnin sanotaan vaikka 300 €, ja toisessa paikkaa maksaa 500 €, silloin hintataso on mun mielestä melkoisen korkea. Ja myöskin se on maininnan arvoinen, että minulla on oma kuva, joten en tarvitse Suomen parasta suunnittelijaa, kunhan jälki vaan olisi mallin mukaista ja hyvää. En todellakaan sano ettenkö olisi valmis maksamaan mitä pyydetään, olen täysin samoilla linjoilla vastaajien kanssa, ja olen tietoinen mitä kaikkea hinta sisältää. Ja ei, juuri mikään hinta ei ole paha koska se on elinikäinen. Kysyin vain että millainen hintataso on, josko yhtä hyvää jälkeä saattaisi saada edullisemmin... Toivottavasti tämä selvensi väärinkäsityksen(?).

• ...................

Mutta jos toisessa paikkaa saa täysin vastaavan tatuoinnin sanotaan vaikka 300 €, ja toisessa paikkaa maksaa 500 €, silloin hintataso on mun mielestä melkoisen korkea. Ja myöskin se on maininnan arvoinen, että minulla on oma kuva, joten en tarvitse Suomen parasta suunnittelijaa, kunhan jälki vaan olisi mallin mukaista ja hyvää. En todellakaan sano ettenkö olisi valmis maksamaan mitä pyydetään, olen täysin samoilla linjoilla vastaajien kanssa, ja olen tietoinen mitä kaikkea hinta sisältää. Ja ei, juuri mikään hinta ei ole paha koska se on elinikäinen. Kysyin vain että millainen hintataso on, josko yhtä hyvää jälkeä saattaisi saada edullisemmin... Toivottavasti tämä selvensi väärinkäsityksen(?).

AMMATTILAISTEN ei tarvitse kilpailla hinnoilla vaan laadulla! Jos joku paikka on kovasti muita halvempi kannattaa ehkä miettiä että miksi?

• Tatuointia harkitseva
        ................... kirjoitti:

AMMATTILAISTEN ei tarvitse kilpailla hinnoilla vaan laadulla! Jos joku paikka on kovasti muita halvempi kannattaa ehkä miettiä että miksi?

Jos kovasti halvempi. Mutta puhuin nyt siis tyyliin muutaman prosentin hintaeroista. Kyl nyt jonkun halppispaikan huomaa aika helposti, ja sellaseen en menis.

• vika olla

valokuvan laadusta eikä tatuoinnista näyttäs et on tarkentanu ihan muualle:)

• elmeri
        PDC kirjoitti:

On ihmeellistä jos ihminen pitää esim. satasen tatuointia kalliina. Itse olisin valmis vaikka maksamaan enemmänkin jos laatu ja palvelu on hyvää. Kannattaako sitä sitten hankkia viidellätoista eurolla joku pieni tuhru josta ei edes saa selvää jos kerran tatuointia tehdään. Sitäpaitsi se satanen menee helposti esim. lauantaina kurkusta alas. Eli yksi lauantai kotosalla niin se on tienattu..vaikka mulla ei kyllä ko.asiasta mitään kokemusta ole..

• Jenny84
        PDC kirjoitti:

Tiedätkö sä pussiapina oikeesti mitä tatuoinnin tekoon menee rahaa? en tiedä paljon sua on kusetettu että mitä ne "huollot", värit ja muut vermeet maksaa. Luultavasti hinnat on kyll kovempia mitä sun kukkarostas löytyy ikinä mutta aika helvetin halpaa, Ota ensin asioista selvää ennenkun tuut suomi24:n blogeihin parkumaan. Ja noista suunnitteluista sen verran että luuletko tosissaan jossain individualissa pojat suunnittelis sun överi "hienoa" tribaalia useita päiviä? Voin kans sen vertaa kertoa että pojat on siellä revenny helvetinmoiseen nauruun sun lähdettyäs. Eipä mulla muuta tähän hätään, laita axea kainaloon ja karjalalätsä päähän!

• Nokkaeläin
        Jenny84 kirjoitti:

Tiedätkö sä pussiapina oikeesti mitä tatuoinnin tekoon menee rahaa? en tiedä paljon sua on kusetettu että mitä ne "huollot", värit ja muut vermeet maksaa. Luultavasti hinnat on kyll kovempia mitä sun kukkarostas löytyy ikinä mutta aika helvetin halpaa, Ota ensin asioista selvää ennenkun tuut suomi24:n blogeihin parkumaan. Ja noista suunnitteluista sen verran että luuletko tosissaan jossain individualissa pojat suunnittelis sun överi "hienoa" tribaalia useita päiviä? Voin kans sen vertaa kertoa että pojat on siellä revenny helvetinmoiseen nauruun sun lähdettyäs. Eipä mulla muuta tähän hätään, laita axea kainaloon ja karjalalätsä päähän!

"""Tiedätkö sä pussiapina oikeesti mitä tatuoinnin tekoon menee rahaa?"""

En ole "pussiapina", mutta kommentoin kuitenkin. Hyvässä tatuoinnissa maksaa ennen kaikkea se, että se on hyvä. Suomessa on kourallinen ihmisiä jotka osaavat tehdä todella hienoja kuvia. Heillä on mahdollisuus pyytää erikoisosaamisestaan korkea hinta koska on paljon ihmisiä jotka haluavat todella hienoja kuvia ja ovat valmiita niistä maksamaan. Aivan yksinkertainen kysynnän ja tarjonnan laki siis.

"""Ota ensin asioista selvää ennenkun tuut suomi24:n blogeihin parkumaan."""

Otin asiasta selvää: Tämä ei ole blogi vaan keskustelupalsta.

"""Ja noista suunnitteluista sen verran että luuletko tosissaan jossain individualissa pojat suunnittelis sun överi "hienoa" tribaalia useita päiviä?"""

En tiedä millä tasolla tatuointitietosi ovat, mutta nykyisin tehdään muutakin kuin tribaaleita. Kun maailmanluokan artistit tekevät esimerkiksi japanilaistyylisiä kokoselkäkuvia tai bodysuiteja, niiden suunnitteluun käytetään runsaasti aikaa. Itselläni on "vain" sleeve, mutta kyllä sitäkin yhdessä artistin kanssa rauhassa mietittiin ennen kun viivaakaan oli tatuoitu.

"""Voin kans sen vertaa kertoa että pojat on siellä revenny helvetinmoiseen nauruun sun lähdettyäs."""

Olet luonnollisesti ollut paikalla todistamassa tätä?

"""Eipä mulla muuta tähän hätään"""

Onneksi näin.

• minä
        PDC kirjoitti:

kauheeta paskaa

• salkin1

Tuo kyseinen hinta ero voi johtua ihan paikan vuokrasta. Jos ollaan esim helsingissä niin liiketilan vuokra voi olla todella kova ja siksi hintakin on hieman kovempi kuin vastaavassa tilassa joka sijaitsee esim, nummelan teollisuusalueella...

Tuo kun sanot, että sulla on oma kuva, jostain vielä olin lukevani kyseessä olevan tribaali? Tribaaleissa on kuulemma se haaste, että sen pitää sopia ruumiin rakenteeseen myös, joten todennäköisesti ammattitaitoinen tatuoitsia ehdottaa siihen muutoksia ihan sen takia, että se sitten näyttää paremmalta kun kroppa esim. liikkuu.

• Custom Inkissä tatuoitu

Heipsan!

Olin juuri tänään Custom Inkissä tatuoitavana. Olen tyytyväinen. Mutta otin vain yksinkertaisen sydämen lapaan. Oli tosi mukava tyyppi ja tiesi mun mielestä paljon ku kaikkea kyselin. Laitto ei sattunut yhtään ja hyvät hoito-ohjeet tuli vielä mukaan.

Sydän lapaan (halkaisija maybe 4cm) maksoi mulla 20e :).

Ja tilasin jo uuden ajan seuraavaa tatskaa varten :)

Joko oot varannut jostain itsellesi ajan?

• -paja3-

En suosittele menemään tuolle customille,jos rahaa on enemmän.. itse olen käynyt kolme kertaa värittämässä tribaalin uudestaan mustaksi, hakkaa liian syvälle ja arpeutui, ja nykyään se on koholla.. mutta ei maksanu kun 100e! ;D

• Halvalla.....

Joo, tuli tehtyä se virhe että kävin tuolla kyrössä (muuttanut Auraan) Ramin luona ottamassa tatuoinnin, kyseessä oli aika iso kuva, virheiden määrä on järkyttävä! Sen lisäksi että viivat katkeilevat ja ovat todella epätasapaksuja eikä kuva ole edes symmetrinen, haalistuivat kaikki värit, varsinkin mustista kohdista. Kävin sitä kerran korjauttamassa mutta samalla tavalla värit vaan lähtivät. Olen ottanut useita tatuointeja aiemmin, hoitovirheestä ei ollut kyse. Olen nähnyt jopa lapsen värittävän värityskirjaa tarkemmin...
      Ja se että puhuu paljon ei tarkoita että tietää asiasta yhtään mitään.

• satunnainen...

Oon vähän eri mieltä! Mä oon ainakin enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen!! Ja paljon on tuttuja siellä käynyt tatskaamassa ihoaan ja en oo kertaakaan kenenkään kuullu valittavan, päinvastoin!!

• vierailija
        satunnainen... kirjoitti:

Oon vähän eri mieltä! Mä oon ainakin enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen!! Ja paljon on tuttuja siellä käynyt tatskaamassa ihoaan ja en oo kertaakaan kenenkään kuullu valittavan, päinvastoin!!

Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta kyllähän sen näkee nuo kuvat katsomalla että ei oo homma ihan hallussa äijällä. Käy katsoon vaikka tuolta individual inkin sivuilta miltä näyttää hyvä tatuointi. Jos et muka huomaa mitään eroa nii sitten sillä ei ole mitään väliä vaikka sun posteljoonis tekis sulle tatuoinnin...
        On helppo olla tyytyväinen jos ei tiedä paremmasta.

• pppppppp
        vierailija kirjoitti:

Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta kyllähän sen näkee nuo kuvat katsomalla että ei oo homma ihan hallussa äijällä. Käy katsoon vaikka tuolta individual inkin sivuilta miltä näyttää hyvä tatuointi. Jos et muka huomaa mitään eroa nii sitten sillä ei ole mitään väliä vaikka sun posteljoonis tekis sulle tatuoinnin...
        On helppo olla tyytyväinen jos ei tiedä paremmasta.

Makuasioista ei voi tosissaan kiistellä mutta eikös se ole vähän vitun typerää verrata individual inkiin joka nyt on kummiskin yksi suomen parhaista? Ja varmaan riippuu vähän siitäkin jos sinne on mennyt juntteja ottamaan niitä mauttomia kotkia ja tribaaleita niin ei se ole tatuoijan vika jos joku amispoika sellaisen haluaa, eihän??

• minä
        satunnainen... kirjoitti:

(Y)

• ei enää ikinä!

Tekee mitä sattuu, ei henkilökohtaista palvelua. Osaa kopioida, mutta ei piirtää. Viivat saa aina käydä laittamassa toistamiseen. Ei huolittele jälkeänsä. Käykää kattoos sivuilta kuvia ja päätelkää ite.

• taidot hukassa

Ei noudata minkäänlaisia hygieniamääräyksiä. Ei desinfioi paikkoja asiakkaitten välillä, ei suojaa koneita taikka asiakaspaikkoja. kato joku muu paikka.

• minä

sekotatkohan nyt paikan johonkin muuhun?? kymmeniä kertoja custom inkissä asioineena, en ole ikinä nähnyt tuonkaltaista toimintaa. erittäin tarkka hygieniasta.

• Ei enää ikinä, ammattitaidoton tekijä

Tuli käyty ja kokeiltu... Kuva oli mukana, mutta lopputulos ei edes sinnepäin. Kun sanoin ääni väristen, etten tällaista halunut ja lopputulos on hirveän sotkuinen sekä epätarkka, niin "mun liikkeeseen ei tartte parkumaan tulla" oli kommentti, kuten myös "mä en jaksa enää tänää tehdä duunii, tehää se loppuun joku toinen kerta". Olin varannut häneltä aikaa 2-3 tuntia (kysyin varausta tehdessä kuinka paljon on aikaa), työnsä hän teki 25 minuutissa.
      Ei desinfioinut paikkoja asiakkaiden välissä. Ei suojaa laitteita tai asiakaspaikkoja. Nää on mun mielestä kuitenkin ihan perusasioita tatuointialalla.
      Ei minun mielestä osaa piirtää, kopioida kyllä, mutta senkin sinne päin. Työn jälki huolittelematonta.
      Viivat katkeilee ja paljon sellaisia harhaviivoja, mitkä vääristää kuvaa.
      Halpa on ja paljon kuulemma töitä. Taitaa ottaa paljon duunia samalle päivälle, jotta "tienaa yli 500 euroo päivässä". Eli siitä voisi kyllä päätellä, että työt tehdään juostenkuste liukuhihnalla kiireessä, koska sen hinnat liikkuu siinä 20-100 euron tietämissä.
      Kaiken huipuksi vertaa itseään Individual Inkin Lasseen. "kun ihmiset eivät saa sieltä aikaa, niin seuraavaksi soittavat mulle" ja "nyt puskee ihan helvetisti töitä, kun Lasse jää sairaslomalle". Kävin kyllä näyttämässä Individual Inkissä mitä mulle oli tehty. Pojilla oli ihan helvetin hauskaa kun näkivät mitä heidän maestron "tuuraaja" oli saanut aikaiseksi.
      Kaikenkaikkiaan surullista. Kuvani on iso ja se menee peittoon. Onneksi pian, koska itse kärsin tästä ihan hirveästi. En suosittele, säästäkää ihoanne jollekkin taiteellisemmalle ja huolellisemmalle artistille.

• Inkk345325345

ainakin olen ottanut jo useammankin kuvan custom inkissä, ei kyllä mitään pahaa sanottavaa jäljestä eikä hinnasta.

• custom inkkiä..?
        Inkk345325345 kirjoitti:

ainakin olen ottanut jo useammankin kuvan custom inkissä, ei kyllä mitään pahaa sanottavaa jäljestä eikä hinnasta.

Oon kans harkinnu tuol custom inkissä käyntii, mut tätä keskusteluu lukiessa tuli kyl aika epävarma fiilis. Moni kaveri on kyl kyseisessä paikassa ottanu ittelleen tatuointeja, mahataako olla just halvan hinnan vuoks ku opiskelijoita kaikki, mut valituksii en oo kylläkään kuullu keltää. Silti kyl epäillyttää koko paikka. Ittelläni olis edessä ensimmäinen kuva ja haluan sen onnistuvan 100% ja oon valmis maksamaan kuvasta vaik vähän enemmänkin jos vaan laatu sitä vaatii.

• -76
        custom inkkiä..? kirjoitti:

Oon kans harkinnu tuol custom inkissä käyntii, mut tätä keskusteluu lukiessa tuli kyl aika epävarma fiilis. Moni kaveri on kyl kyseisessä paikassa ottanu ittelleen tatuointeja, mahataako olla just halvan hinnan vuoks ku opiskelijoita kaikki, mut valituksii en oo kylläkään kuullu keltää. Silti kyl epäillyttää koko paikka. Ittelläni olis edessä ensimmäinen kuva ja haluan sen onnistuvan 100% ja oon valmis maksamaan kuvasta vaik vähän enemmänkin jos vaan laatu sitä vaatii.

Kävin ottamassa tatuoinnin Custom Inkissä joku aikaa sitten. Paikka oli erittäin siisti ja tatuoija hyvä asiakaspalvelija. Kunnioitti mielipiteitäni.
        Itselläni on tatuointeja ennestään jo muutamia, eli tiedän mistä puhun. Kaikki on tehty liikkeissä.
        Yhteen vanhaan kuvaani laitettiin uutta väriä ja vähän "paranneltiin". Viereen laitettiin uusi kuva, joka on kooltaan n. 20cmx20cm. Kuvasta tuli aivan mahtava. Tatuoija ehdotti itse siihen vähän väriä, joka sopi mainiosti. Jokainen on kuvaa kehunut, kun ovat nähneet.
        Olen täysin tyytyväinen ja varannut jo uuden ajan.
        Tatuoija käytti hanskoja ja desinfioi kyllä, vaikka täällä toisin väitetään. Ei se mikään harrastelija-tatskaajan olohuone ole!
        Aikaa on vaikea saada, joten sekin kertoo jo jotain. Ei ne parhaimmat tatuoijat aina turun keskustassa ole :D. Halooo!

• Aknepakara
        -76 kirjoitti:

Kävin ottamassa tatuoinnin Custom Inkissä joku aikaa sitten. Paikka oli erittäin siisti ja tatuoija hyvä asiakaspalvelija. Kunnioitti mielipiteitäni.
        Itselläni on tatuointeja ennestään jo muutamia, eli tiedän mistä puhun. Kaikki on tehty liikkeissä.
        Yhteen vanhaan kuvaani laitettiin uutta väriä ja vähän "paranneltiin". Viereen laitettiin uusi kuva, joka on kooltaan n. 20cmx20cm. Kuvasta tuli aivan mahtava. Tatuoija ehdotti itse siihen vähän väriä, joka sopi mainiosti. Jokainen on kuvaa kehunut, kun ovat nähneet.
        Olen täysin tyytyväinen ja varannut jo uuden ajan.
        Tatuoija käytti hanskoja ja desinfioi kyllä, vaikka täällä toisin väitetään. Ei se mikään harrastelija-tatskaajan olohuone ole!
        Aikaa on vaikea saada, joten sekin kertoo jo jotain. Ei ne parhaimmat tatuoijat aina turun keskustassa ole :D. Halooo!

"aikaa on vaikea saada, joten sekin kertoo jo jotain"

Kyllä, se kertoo siitä että on paljon tyhmiä ihmisiä ketkä menevät sinne ihoaan pilaamaan.
        Itse olen myös siellä käynyt ja toistamiseen en mene. Heti tatuoinnin parannuttua kuva näytti hirveältä, ääriviivat katkeilivat ja värit olivat melkein kaikki haalistuneet. Onneksi turussa on paljon ammattitaitoisia tatuoijia niin oli varaa valita mihin lähden kyseistä kuvaa korjauttamaan. Miettikään kaksi kertaa ennenkun sinne menette, jos joku sinulle kertoo että Custom Ink on auran paras tatuointiliike niin se ei tarkoita että paikka olisi oikeasti hyvä, sillä custom ink on auran ainut tatuointiliike.

• Tyytyväinen asiakas

menkää oikeesti Ruby Picturesiin Turussa :)

• tapanivuosimallia86

hahah sehän nyt vasta kamala paikka onkin, helpolla ei huonompaa tatuoijaa löydä. Suosittelen mielummin antamaan alle kouluikäiselle tatuointikoneen käteen ja naputtelemaan iholle kun että menis tuonne Ruby pictureen/ tuitattoo/ mikälieonkaan.

• j+0puj0iph

hirvrätä rapaa, onko nämä customin ja rubyn hemmot tenyt kuvia vasta pari viikkoa. Ensinnäkin, jos aloittaa tatuoimaan pitää osata piirtää eikä kumpikaan handlaa sitä yhtään sen paremmin kuin alaluokkalaiset.

• ontäätällästä

Hmm.... taas tässähän kohtaa kauneus ja tautoinnin tyyli tms on katsojan silmässä (ja erillaisissa ihoissa). Ite oon ramilla käyny kuvani ottamassa, tyytyväinen olen, eipä oo arpeutuneet, eikä liika syvälle hakattu, eikä oo väritkään haalistuneet. Rami tekee kuitenkin suht feminiinisiä äärirajoja ja kuvia, ainakin itse olen ollut tyytyväinen.....

• Kolhokalle

Mielipide on kuin persereikä; Jokaiselta se löytyy ja jokaisella vähän erilainen. Totta helvetissä se harmittaa jos käy moka artistilla, mutta sehän nyt voi käydä ihan kenelle vaan. Ihminen on ihminen, eikä mikään helvetin kone. Kävin ite tänään Customissa hakemassa kolmannen kuvan ja tästä tuli oikeesti IHAN HELVETIN HIENO!!! Eikä ollu todellakaan pahan hintainen. Ja mitä olen kavereiden kuvia vertaillu (joku käyny Salossa ja toinen Turussa) niin eipä niissä muuta huomattavaa eroa ole kuin hinta!!! Elikkä allekirjoittanut on tyytyväinen.

• SILMÄ KÄTEEN ÄÄLIÖT

KATSOKAA NYT HYVÄNEN AIKA CUSTOMIN GALLERIASTA, MITEN ALKEELLISIA JA TÖKERÖITÄ KUVAT OVAT !!!! VERRATKAA SEN JÄLKEEN ESIM. FIRELINE TATTOON ANTTI ROSSIN TÖIHIN........

• Leftis

No ei tuo Custom Inkin sivuilta löytyvä galleria paljoa vakuuta. Varsinkin noi värikuvat... Siis aivan järkyttäviä, jokaikinen niistä. Ääriviivat aivan uskomattomia, siis miten joku uskaltaa mennä ottamaan tuonne kuvan, nähtyään tuon gallerian ensin? Huh huh. Itselläni on 5 kuvaa, joista jokaisen olen ottanut liikkeissä, 4 eri tatuoijalla, ja ymmärrän että jokaisella on oma tapa tehdä tatuointeja, mutta tuon Custom Inkin kuvagallerian perusteella voisin sanoa että täysin ammattitaidoton heppu. Kiitos ja anteeksi.

• rami tekee sontaa

Komppaan sua. siis mä olen oikeasti aivan järkyttynyt noista kuvista. voi hyvää päivää!!! Viivivuotias kummilapsenikin tekisi vakuuttavampaa työtä. Katsoimme kaverin kanssa just noi custom inkin gallerian kuvat läpi ja nauroimme ihan solmussa. H e l v e t t i mitä SOTKUA !!! Eikö tolla Ramilla oo mitään itsekritiikkiä??????? Oikea tatuointitaiteilija muka totta tosiaan... HÄPEÄISI JO !

• 16

Ja veikkaanpa hyvinkin et tonne galleriaan on valikoitu herran "parhaat" työt... :D Kyllä saa itteään syyttää ken tuonne mene ihoaan pilaamaan. Rahastahan tuollainen ei voi olla kiinni, koska mitään noista näkemistäni kuvista en ottaisi iholleni vaikka mulle maksettais siitä...

• auttakaa ramboa

juurikin näin. Luulin nähneeni aiemmin joillakin rumia tatuointeja, mutta nyt vasta tiedän nähneeni "kaiken". nämä ovat niiiiiiiiiiiiiiiin liikaa!!!!!!!! Lailla pitäisi kieltää tällaisen sottapytyn toimiluvat tatuoijana.

• thereisaidit

Näistä keskusteluista on jo aikaa, mutta ihan uskomattomia väitöksiä kyllä luin. Rami on todellakin alansa ammattilainen ja erittäin tarkka hygieniasta. Olen itse ottanut useamman kuvan hänella ja tälläkin hetkellä on jo uusi aika varattuna. Asun myös pienessä kylässä Auran lähellä ja täällä on melkein jokaisella tatuoidulla tatuointeja Ramin tekemänä ja ovat kaikki mielettömän upeita ja laadukasta työtä. Nuo kuvat mitä hänen nettisivuiltaan löytävät ovat vanhoja eivätkä kerro totuutta hänen työnsä tasosta tänä päivänä. Että jos joku miettii tatuoinnin hankkimista suosittelen aina ehdottomasti Ramia sillä niin hyvää hinta-laatutasoa ei löydy mistään muualta. Myöskin Individual inkissä tatuointeja hankkineena voin sanoa että turhaa hehkutusta! ehkä jos lasselle jaksaa 5 vuotta aikaa jonottaa voi saada hienon tatuoinnin mutta kyllä sen paikan muut tatuoijat on ihan mitä sattuu.. Että todellakin Ramin puheille vaan jos haluaa upean tatuoinnin mutta kuitenkin kohtuu hintaisena.

• Eissssss

Aika helvetin kaukana ok-jäljestä. Ootteko oikeesti niin vitun tyhmiä, että ette huomaa kuinka naurettavan huono tatuoija tuo on? Pilatkaa vaan ihonne, ei ole multa pois.

Ite en oo koskaan tatuoinut, mutta oon aika varma että saisin paljon parempaa jälkeä aikaan. Jos ei osaa edes piirtää, niin kannattaa pysyä kaukana tatuointikoneesta.

• Dinkeli

Se että kuva on ruma, ei aina johdu tatuoijasta vaan siitä, että ihmiset haluavat rumia kuvia iholleen. Makuasioista ei voi kiistellä.

• S-O-M-E-O-N-E

Mua melkein rupesi oikein ärsyttämään nuo kommentit...
      Ite harkittin tatuoinnin ottamista todella kauan ja pi0irsin ite mieleiseni kuvan.
      On vähän niinkun suvun "perinne" käydä hakattavana Ramilla...
      Eli siis niinhän soitin Ramille, kun olin nähnyt monen monta kuvaa enoni ja äitini nahasta...
      Eli näin 18 wee tyttönä kyllä suosittelisin... (:
      Oli ihanan rento ja asiallinen, kuvan tekeminen ei kestänyt kauaa ja tuli tosi tervetullut ja "kotoisa" olo!
      En tosiaan kadu yhtään että kävin kuvani Ramilla ottamassa ja kuva oli just sellanen kun toivoin.
      Ja itseasiassa ajattelin tässä lähipäivinä soitella Ramille uutta aikaa...
      Noh, jokaisella tietysti on oma mielipiteensä, mutta pidän Ramin jäljestä ja ajattelin käydä ottamassa kaikki muutkin kuvani hänellä.
      Joku voi tietysti ajatella että kaikki Ramin kuvat on ihan paskoja, mutta koskaan en ole Ramin tekemää jälkeä moittinut.
      Mistä kukaan teistä voi tietää, jos asiakkaat on nimenomaa halunnut tuollaiset kuvat? Eipä muuta. Kiitos.

• Aurajuusto

Olen käynyt ottamassa kuvan Ramilta ja olen enemmän kuin tyytyväinen siihen. Kuvaa suunniteltaessa meillä molemmilla oli ideoita siihen ja sitten ne yhdistettiin ja kuvasta tuli täydellinen muistotatuointi , jota kannan ylpeänä elämäni loppuun saakka. Liike oli tosi siisti ja Rami kyllä huolehti tarkkaan hygieniasta. Jos minä otan vielä tatskoja lisää, niin kyllä ehdottomasti menen Ramille.
      Ymmärrän kyllä , että tatuointiliikkeitä on monenlaisia ja kaikissa niissä on hyvää ja huonoa. Jokainen valitkoon paikkansa mihin menee ja jätetään turhat haukkumiset pois !

• jonspa

Tänään menen kolmatta kuvaa ottamaan Ramille, tekee helvetin hyvää työtä, tuo omia näkemyksiä kuviin joiden myötä niistä tulee mahtavan näkösiä ja ennen kaikkea suht halvalla, ei tarvi omaisuuksia laittaa siihen että saisi kuvaa ihoon. Ikinä Rami ei ole mun aikana jättänyt putsaamatta edellisen asiakkaan jälkeä.
      Keskittyy tatuoimiseen, ei ravaa tupakalla kesken tatuoimisen (kuten Tattoo Nobody Tomppa) ei vastaa edes puhelimeen silloin, keskittyy juuri siihen mitä tekee, ihan mahtavaa asiakaspalvelua. Rami erittäin nopea tekemään, otin Tompalla pienen liskon nilkkaan ja sitä tehtiin TUNTI! ja ei siitä niin ihmeellinen tullu, kun taas Ramilla tehtiin olkapäähän kukka, tähtiä ja väritkin vielä, istuin siinä puolisen tuntia ja se oli valmis. Lainatakseni edellistä "Jokainen valitkoon paikkansa mihin menee ja jätetään turhat haukkumiset pois ! "

• 5522

ite oon käyny kyseises kioskis ottamas muutaman kuvan. en menis enää ikinä. jokane kuva on korjattu sen jälkeen muualla. leimat on koholla ja tehty nopeesti sinne päin vaan. ei oo halpaa ja hyvää..

• ei ole todellista

Itellä on koko selän kokonen kuva, jonka Rami teki ja en voi olla kun tyytyväinen ja hän myös korjasi yhen vanhan kuvan joka oli toisaalla otettu ja siitäkin tuli huomattavasti parempi ja elävämpi ko mitä se oli ollut edes uutena. Yks mikä on varma niin miun ihoo ei tule kukaan muu tatuoimaan. Hygieniasta hää piti todella hyvää huolta ja mitä noihin gallerian kuviin tulee niin ne ovat vanhoja ja ne on nyt ilmeisesti siivottu, jotta sinne saa laitettua taas uusia. Tässä kohtaa kannattaa miettiä että mistä se johtuu että moni on tyytyväinen jotka on Ramilta kuvansa hakenut. Ja te jotka kuuntelette vain huhuja niin kannattaa miettiä et missä on enemmän perää, siinä että tyypit jotka on hakenut kuvansa Ramilta on tyytyväisiä vai siinä että joku nihlisti joka ei ole edes kuvaa hakenut Ramilta heittää lokaa hänen niskaan. Miettikää ihan tosissanne miettikää ennen kun kirjottelette mitä sattuu tänne.

• Surullista

Lukea täältä tuollaista.. itsellä kokemusta useasta paikasta ja ramiin olen päätynyt koska kaveri tekee todella hienoa jälkeä verrattuna muihin missä olen käynyt....
        Hygieniasta mies todellakin pitää huoli kyllähämn ihmisten pitäisi tietää et jos tuollaista hommaa tekee ja ei siitä pidä huoli niin se on lappu luukulla ja äkkiä joten siitä puhujat käyttäkää tervettä maalaisjärkeä jos se ei ole kadonnut sinne kalliisiin liikkeisiin missä mollataan toisia!!!

• tidim

Itsekkin käynyt monessa paikassa ottamassa kuvia ja kyllä se täytyy sanoa että parhaat ovat tulleet aurasta ramilta. jokaisen oma asia mutta itse otan jatkossakin kuvani häneltä.

• voihan nenä

Ite olen hakenut Ramilta puolhihan ja pohkeeseen kuvan. Kuvat ovat hyviä eikä meikäläisen värit ole lähteny mihinkään kävelemään...poikaystäväni on ottanut koko selän kokoisen kuvan chestin eikä ole mitään moittimista. ihme mustamaalaus menossa, onkohan kukaan läyhääjistä edes käynyt ramilla...huoh

• mijsxijc

Minä myös olen käynyt viimeisen neljä vuotta ramilla hakemassa kuvia ja olen kyllä todella tyytyväinen jälkeen. Itselläni kuva alkaa niskasta ja päättyy takamuksen päälle ja on ollu siinä neljä vuotta eikä ole tarvinnut kertaakaan korjata!! Jokaisen iho on erinainen ja jokainen niistä käyttäytyy myös eri tavalla!!! Kokemuksia myös löytyy sellaisestakin!!! Eli kyllä ainakin suosittelen lämpimästi CUSTOM INK:iä ja HERRA RAMI RUOTSALOA!!!

• forallyourinkingneeds

Itse olen käynyt vain muutamalla eri tatuoijalla, mutta Ramia en enää vaihda! Customissa on tähän mennessä tehty mulle 11 kuvaa ja ne on kaikki parempia kun ykskään mun vanhoista kuvista. Kaikissa on pysyneet sekä värit että ääriviivat, yksikään ei ole ollut kohollaan eikä arpeutunut. Pisin paranemisaika mulla Ramin tekemissä kuvissa - koosta riippumatta - on ollut 4 päivää. Iho on täysin parantunut viikossa. Joka ikinen kerta kun olen sinne mennyt tän viiden vuoden kanta-asiakkuuden aikana, siellä on ollut puhdasta, välineet desinfioitu, mahtava palvelu ja aina asiakkaiden välissä on kaikki pinnat/välineet desinfioitu. Rami on pari kuvaa piirtänyt pelkän idean pohjalta, yhden suoraan iholle, ja ne on aivan mahtavia. Mun mielestä Custom Ink on paras ja turvallisin paikka ottaa tatuointi. Kahta en vaihda, Rami ja Turun sinappi.

• MomOfTwo

Itse olen otttanut jo kolme kuvaa Ramilla ja neljäs tulee tässä loppukuusta.
      Alun perin menin Ramille sen perusteella, että olin nähnyt hänen töitään, jotka ovat hyviä ja siksi että tunsinkin häntä jo hieman entuudestaan.
      Ensimmäisen kuvan onnistuttua hyvin, tuli toinen kuva.. ja kolmas!
      Nyt aion ikuistaa omien rakkaiden lapsieni nimet ja tassut itseeni, enkä todellakaan antaisi kenenkään pilata tärkeintä kuvaani, vaan menen suosiolla Ramille, johon voin luottaa, joka on mukava, tatuoi hellästi ja osaavasti ja lopputulos on täydellinen!
      Joten tässä mun mielipide, joka samaistuu TODELLA monen muun mielipiteeseen.
      Ja mun ajan jälkeen tilataan aikaa mun miehellekin :)

• tattooed girl

Routsi on aivan mielettömän hyvä!!! Kolme tatskaa oon jo tällä teettäny ja neljäs on tulossa. Kaikki ovat kehuneet tatuointeja. Hyvin ja huolella tehty. Loistavaa ja asiantuntevaa palvelua. Rami Routsalon Custom Ink on paras paikka ottaa tatuointi!!!

• johanna18
    • vuodesta -77

Monen monta tatskaa ja tekijää on leimansa jättänyt tähän kroppaan. Hyvät ja huonot kyllä erottaa. Harjaantunut ja kokenut kävijä oppii tuntemaan hyvät ja huonot tekijät. Alkuaikoina kaikki näytti hyvältä, kunhan oli vaan hieno kuva. Vasta vuosien päästä alkaa tajuamaan mistä on kyse. Älkää pilatko nahkaanne huonoilla tekijöillä. Tatuoinnin pitää näyttää koko elämän hyvältä.

Tämä Rami custom inkistä kuuluu niin välttäviin tekijöihin. Piirtää ehkä osaa, muttei tehdä.

• pellet.

Keskustelu on vanha, mutta itse käynyt kuvan hakemassa auran custom inkistä, ja valittamista ei ole! Että ne jotka ramin töitä haukkuu, voisivat olla ihan hiljaa ja mennä johonkin "perempaan paikkaan".

• Hatter

Hmm.. Ehkäpä tuttuna voisin Ramille heittää vinkkinä et vaihtais nuo gallerian kuvat tuoreempiin teoksiin koska omassa kädessä oleva on ihan eri luokkaa kuin nuo töherrykset tuolla sivuilla :D

• Hulda80

Ramilta ottanut jo muutamankin kuvan ja aion käydä ottamassa lisää ja olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen

• minävain67

Sinne oon menossa ja luotan häneen. Ekak erta vähän haastavampi kuva mutta kyllä ihminen joka tekee työtä sydämellään ei varmast itee sutta ja sekundaa!!! Tämä kuva jonka otan sisältää kasvot myös eli kukkasten lisäksi tulee haastetta, uskon että ei ole hänelle ylivoimaista:)

• Boomboom

No huh huh. Huvikseni googlettelin ja pakko heittää oma kommentti siltä varalta, että muutkin googlettaa. Muutama kymmentä tatuointia ympäri kroppaa enkä vaihtaisi Ramia. Kerran iskin käden tuelle ajattelematta ja R huomautti asiasta, koska densinfioi tuen ja suojasi sen, eli hygieniasta pitää todella huolta. Suunnitellut monta tatuointia sekä piirtänyt valmiista kuvasta. Kertonut omia näkemyksiä tatuointeihin ja yhdessä soviteltu. Osaava tyyppi ja päiväunikohde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe