Vierasta munaa

Nessa_88

Mul o tosi ihana poikaystävä mut sängyssä se o iha surkee, se laukee lähes heti, enkä saa lähes ikinä orkkua sen kaa.

Aika pitkälti sen takia mul o nyt ollu seksisuhde yhden varatun miehen kaa parin kuukauden ajan. Täytyy kyl sanoo et se o kyl muuttanu mun käsitykset seksistä iha kokonaan.

Sil on kyl isompi kulli ku mun poikaystävällä että seki vähän vaikuttaa, mut ennen kaikkee se osaa käyttää moloaan.

Eilen me alotettiin lähetyssaarnaajassa, jossa se pumppas mun vittua pitkään ja hartaasti kunnes laukesin. Sen jälkee mä ratsastin ja annoin sen imee mun tissejä oikeen kunnolla. Sen vaimolla on kuulemma vanhat patalaput, joten ymmärrän kyllä hyvin miks se o niin innoissaa mun tuteista, jotka kieltämättä ovat aika namut ;). Ratsastaessa se laukes.

Hetken pääst oltiin taas vauhdissa nyt se pumppas mua takaapäin, jolloin sainkin aivan ihanan orkun. Tän jälkee se rupes survoo isoo moloonsa mun peppuun, jonne se laukas lastinsa. '

Yritin runkata munan vielä pystyyn mut sil kertaa se jäi siihe. Usein me otetaa viel kolmas rundiki jos mua haluttaa, mut silloin se ei useinkaa laukee. Se o must tavallaan ihanaa koska sillo se voi vaa keskittyy munansa käyttöön ja mä vaan nauttimiseen.

13

23402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapasi Kirjoittaa

Mitä tarkoittaa tekeleessäsi sana "o"? Koitapas ensi kerralla jaksaa kirjoittaa sanat ihan kokonaisina - ei se näppäimistö siitä kulu.

• niin kyllä näppis kuluuu

On muuten varma että näppis kuluu enemmän kun pimpero. Pimpero vaan tiukkenee kun lihakset saa kyytiä. Mutta näppikuluu ja lopulta särkyy käytössä.

• Anonyymi
        niin kyllä näppis kuluuu kirjoitti:

On muuten varma että näppis kuluu enemmän kun pimpero. Pimpero vaan tiukkenee kun lihakset saa kyytiä. Mutta näppikuluu ja lopulta särkyy käytössä.

Trololoo ääliöt

• Nainen-65

.. jakaa kokemukses meidän lukijoiden kanssa. Otsikko on 'seksinovellit'; mitä novellia tuossa kertomuksessasi on? Ja toisekseen; oisit voinut jättää kertomatta; eipä ollut kummoinen juttu.
      Ja tietysti ne oikeinkirjoitussäännöt...
      Huoh, sanon minä.

• No niin

Vähäänpä olet tyytyväinen. Ei ollut kovin häävi.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Novelist

Joo, tarvisko olla vielä osasto:
      Seksiprossaa sekä "ähinät ja tuhinat".

T:N

• Anonyymi

Ootko harkinnut koskaan antaa pillua useamman, isomunaisen vieraan miehen käyttöön?

• Anonyymi

Ei kun spedelle aattelin antaa suolta buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun spedelle aattelin antaa suolta buaahaa

Oliko tämä sinun oma novellisi?

• Anonyymi

Taidatkin "spede buaahaa" olla nainen.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Öööööö

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55