Suututtaa tämä vuosi vuodelta aikaisemmin alkava jouluhössötys. Nyt on vasta helmikuu ja pitäisi muka alkaa joulua valmistelemaan. Eikö kauniit joulu laulut kuulu adventtiaikaan eikä joka kaupan ämyreihin kuukausitolkulla ennen joulua. Ihan itkettää.
Jouluhössötys aikaistuu
5
666
Vastaukset
- James Bond
Aika monelle, varsinkin naisihmiselle, joulu on vain tekosyy sille jokavuotiselle hirvittävälle hössötykselle jolla yritetään epätoivoisesti hankkia sitä sankarin sädekehää.
- vain
yritetä, vaan myös hankitaan...Hauskaa kesän jatkoa näin joulua odotellessa!
- Mr Hankey
Mitä se James Bond siellä selittää Joulusta. Hän on salainen agentti, eikä mikään jouluihminen. Minä tulen Jouluisin vessanpöntöstä. Eli minä olen jouluhenkilö.
- Kerttukyllikki
Samaa mieltä, nyt on syyskuu eikä tarvita mitään jouluhössöitystä.
- Koirantaluittaja
Jouluhössötyksestä valittaminen alkaa vuosi
vuodelta aikaisemmin. En ole itse havainnut
mitään jouluun liittyvää, häiritsevää seikkaa,
vaikka on marras-kuun loppu. Turhaa
marmaitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272