saako mistään jari paitoja tai muuta kivaa kun levyjä?
jari hot
5
652
Vastaukset
- jarifani28
eikö niitä löydy aina konserteissa niitä paitoja minä olen ainakin nähnyt siellä myytävänä paitoja.
- en pitäisi
en kyllä kehtaisi pitää jari paitaa päälläni vaikka olen Jarista pitävä
- Marianna
en pitäisi kirjoitti:
en kyllä kehtaisi pitää jari paitaa päälläni vaikka olen Jarista pitävä
...aikaisempina vuosina niitä myytiinkin varmaan melko mukavasti. Ensimäisen Jari paidan ostin faniuden alkajaisiksi vuonna 2000...ja voi että olin "otettu" ja onnellinen sitten vielä pari lisää..
Aika muuttuu ja me ajan kanssa.. Nyt en kehtais enää mennä konserttiin Jari paita päällä (vaikka oon vielä fani)
- paulaaa..
minä olin ennen joel hallikais fani ja paita oli häneltä ja päällä oli tiuhaan tahtiin, nyt jarin konsertissa ei ollut kun hänen levyjä ja julisteita muyynissä.
- ILMAN JARI PAITAA
EN KEHTAISI PITÄÄ JARI PAITOJA PÄÄLLÄ VAIKKA FANI OLENKIN TOISET NE PITÄÄ MINÄ EN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144