mikkeliläistä taksikuskia lyötiin turpaan kun taksikuski meni ojentamaan miestä joka oli aiemmin lyönyt kahta muuta miestä leukaan.
lopulta poliisi tuli paikalle ja laittoi häirikön kuriin ja häirikkö yritti purra poliiseja vielä kaupan päälle.
kuka hullu siellä mikkelissä riehuu.
taksikuskia turpaan mikkelissä
10
2074
Vastaukset
Miksi painotat ammattia????
Hän meni itse väliin, eikä saanut turpiinsa taksikuskina olemisesta.
Kylläpä taas urpo viesti.- j untti
hui että olipas hirveä virhe kirjoittajalla, mikä vittu teitä mikkeliläisiä näsäviisaita oikein vaivaa?
oikea tapa sun mielestä olisi varmaan ollut kirjoittaa...työkseen henkilöautoa ajava mieshenkilö sai turpaansa mennessään rauhoittelemaan riitapukareita.
olisikos nyt pojulla parempi mieli ja helpompi elää ja olla. ei painoteta ammattia. ei vittu mikä juntti. - Rouva31
j untti kirjoitti:
hui että olipas hirveä virhe kirjoittajalla, mikä vittu teitä mikkeliläisiä näsäviisaita oikein vaivaa?
oikea tapa sun mielestä olisi varmaan ollut kirjoittaa...työkseen henkilöautoa ajava mieshenkilö sai turpaansa mennessään rauhoittelemaan riitapukareita.
olisikos nyt pojulla parempi mieli ja helpompi elää ja olla. ei painoteta ammattia. ei vittu mikä juntti.Huomenta vaa.!Miekin luin ,tuosta tapauksesta tänä aamuna, länsi-savosta.Kaamee tapaus.Jokainen kirjoittaa sillein ku osaa,ja haluaa.!Miks toisen/Toisten kirjoittamista pitää ain arvostella...`? Hyvää kevättä kaikille.!
- tekijä...
Taneli Jäppinen???? melkosella varmuudella.
- Jummijammi minäkin
Samaa olen ihmetellyt minäkin todella useasti, että jos kuka ikinä mistä kirjottaa, niin heti on joku pilkun ... samantien tarttumassa kirjoituksessa johonkin ihan sivuseikkaan.
Ihan niikuin nyt aloittajasta heti seuraava, sinä kuka lie tyhjäpää.
Keskustelun sisältö muuttuu jo parin kommentin jälkeen.
Onko se sitä, että kun itseasiassa näillä typeryksillä ei ole kommentoida AISAA, niin sitten väännetään tyhjästä.
Pitäkää omat tymyytenne omana tietonanne!
Juu, tähänkin tietenkin joku idiootti heti älähtää! - Rauskiitz
Mulle kerrottiin että se on linnassa..eli onko se taneli sitten?
Millä perusteella melkosella varmuudella? - jäppisen kaveri
Rauskiitz kirjoitti:
Millä perusteella melkosella varmuudella?ei ollu jäppinen
- juu...
Rauskiitz kirjoitti:
Millä perusteella melkosella varmuudella?Linnassa on, mutta viikonloppuna oli ollut lomilla. Just vielä peitsarissakin kävässyt, kaverinsa luona. Mutta paljon aiemmin päivällä jo ennenkuin tuo tapahtui, mutta mistäs sitä tietää..
- hampuusic
juu... kirjoitti:
Linnassa on, mutta viikonloppuna oli ollut lomilla. Just vielä peitsarissakin kävässyt, kaverinsa luona. Mutta paljon aiemmin päivällä jo ennenkuin tuo tapahtui, mutta mistäs sitä tietää..
no kukas se nyt 0li siellä riehunununna?kai nyt mikkelin kokoosessa kaupungissa kaikki tietää kaikkien asiat.oliko se laitine?
- vai vai vai
hampuusic kirjoitti:
no kukas se nyt 0li siellä riehunununna?kai nyt mikkelin kokoosessa kaupungissa kaikki tietää kaikkien asiat.oliko se laitine?
vai viänäne vai hokkane vai virtane vai lampine.
E V V K !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144