Tere. Omistan uuskorisen S80:n vaalealla nahka sisustalla ja nopsasti on kulunut. Varsinkin ratti on mennyt ote kohdista mustaksi ja kamalaan kuntoon, vaikka kilsoja on takana vasta 25 000 ja autoa ei ole ajettu työhaalareissa kädet rasvassa. Bilia ei ratia suostu vaihtaan eikä sitä saatu huollossakaan fiksattua.
S80 ja kulunut ratti?
3
1542
Vastaukset
- volvon
vaalealla sisustalla, jossa oli vaaleat täysnahkapenkit. Jo 20.000 km kohdalla kuljettajan istuimen selkänoja kului vasemmalta laidaltaan lähes puhki. Huomautin asiasta myyjäliikkeessä huollon yhteydessä ja se kyllä vaihdettiin mukisematta. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siinä, että samoin minun autoni nahkapenkit tulivat nuhruisen näköisiksi aika pian, vaikka pidin autoni siistinä, eikä sinne tottavie istuttu likaisissa vaatteissa.
Voithan toki kysästä maahantuojalta, onko normaalia, että autosi nahkaratti menee noin huonoon kuntoon jo noilla kilsoilla, vai onko materiaalissa jotain vikana, koska huollossakaan ei asiaa saatu kuntoon.- vaan käy
... jos ottaa vaalean sisustuksen. Sehän näyttää aivan hirveältä! tottakai se kuluu. Ottakaa tumma sisustus!
- S60 2.5T
Mulla jo toinen S60 volvo. Tähän 2005 malliseen Summumiin otin mustan nahkaverhoilun ja olen ollut siihen tyytyväinen (57000 mittarissa). Mustassa nahkassa ei näy minkään laista kulumista / nuhruuntumista, etenkin ratti on tasasäväinen pinnoiltaan. Nahkoja olen huoltanut 6kk väleon Auto Clymin Leather Carella.
Mulla oli hyvänä vertailukohtana "nuhraantumisen" meidän perheen kakksoauto, jossa vaalea plyyshi-sisusta. Siinä näkyi myös likaantuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184