Teatteri-ilmaisun ohjaaja

nakki

Elikkä olen hakemassa teatteri-ilmaisun ohjaaja-linjalle (amk), ja ois mahtia kuulla kokemuksia ja muita taustatietoja ko. linjasta tai eri kouluista jossa sitä opetetaan, esim.vanhat oppilaat..?
Kiitos suuri!

7

2187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttelijä

hyvinkääl ois yks näytelmä-kerho mä itekki harrastan sitä hyvinkääl on paikka nimeltä martti siellä koululla pidetään kyseistä kerhoa tiistaisin mukaan vaan! jos kiinnostaa! se maksaa 80 euroa 8 kertaa

• millani

Moi!Opiskelen teatteri-ilmaisun ohjaajaksi Kokkolassa, amk:ssa . Ja olen kovin tykännyt koulusta.Opiskelu on tosi monipuolista, painottuen osallistavaan ja soveltavaan teatteriin.Jos haluat lisää tietoja, niin antaisitko maili osoitteen niin vastaan mielelläni tai voin toki vastata myös tämän keskustelu palstan kautta.

• Nimetön

jees box mainiota! mielelläni kuulisin lisää..pistäppä postia tänne eli irtaimisto@suomi24.fi

• millani
        Nimetön kirjoitti:

jees box mainiota! mielelläni kuulisin lisää..pistäppä postia tänne eli irtaimisto@suomi24.fi

Yritin laittaa sulle postia, mut ei mene perille!Onks sun maili osoite oikea?Yritän viel huomenna:)

• Nimetön
        millani kirjoitti:

Yritin laittaa sulle postia, mut ei mene perille!Onks sun maili osoite oikea?Yritän viel huomenna:)

nakki naama täällä..postiongelmaa pukkaa joo:(
        jos millään ennää viitsit, niin kokkeileppa vielä tätä: guerrilla1@luukku.com
        jos vaikka sinne uppoais, kun mielelläni lukisin sun juttuja!

• kiinnostusta

Hei Millani!
        Olisin myös todella kiinnostunut kuulemaan opinnoistasi. Itse hain viime keväänä teakkiin, mutta odotusten mukaisesti ei ensimmäisellä kerralla tärpännyt. Olen miettinyt vaihtoehtoisesti hakemista teatteri-ilmaisun ohjaajan linjalle. Olen lukenut kaiken informaation koulutusta koskien, mitä olen internetistä löytänyt, mutta vielä kaipailisin opiskelijan omakohtaista näkemystä opiskelusta. Olisin todella iloinen, jos viitsisit kirjoittaa myös minulle: hanna_8600@hotmail.com

• läjäläts
        kiinnostusta kirjoitti:

Hei Millani!
        Olisin myös todella kiinnostunut kuulemaan opinnoistasi. Itse hain viime keväänä teakkiin, mutta odotusten mukaisesti ei ensimmäisellä kerralla tärpännyt. Olen miettinyt vaihtoehtoisesti hakemista teatteri-ilmaisun ohjaajan linjalle. Olen lukenut kaiken informaation koulutusta koskien, mitä olen internetistä löytänyt, mutta vielä kaipailisin opiskelijan omakohtaista näkemystä opiskelusta. Olisin todella iloinen, jos viitsisit kirjoittaa myös minulle: hanna_8600@hotmail.com

Moi!
        Mä oon myös suunnitellu tonne kokkolaan hakemista.. Kaipaisin myös vähän lisätietoja :) Jaksaisitkohan vielä mulle vastata? Tai jos löytyis vielä jotain muitakin jotka opiskelee siellä niin voi laittaa mailia mulle: zara_884@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45