Minkälaisia kokemuksia teillä on FJR:n korotetuista plekseistä, eli minkämerkkinen pleksi poistaa kypärämelun tai mikä ei. Kyseessä on mulla -07 malli.
FJR 1300:n korkeampi pleksi
7
5819
Vastaukset
- vai parempi kypärä
Fjr on hyvän näköinen ilman pleksejä.
Kypärissäkin on eroja, vaikkakin korvatulpat auttaa aina. - Jusba
Pleksin toimiminen on kiinni mm. kypärästä ja ajajan (selän)pituudesta. Mulla on vartta 170, enkä ole persjalkainen, enkä kirahvi.
-02 mallissa oli Givin korkeampi spoilerpleksi, ei hyvä, -04 mallissa MRA:n variotouring pleksi,
-06 mallissa laminar lip, ei hyvä, ei pysynyt kiinni yli 200km/h nopeudessa, vaikka ohjaimen maahantuoja sen asensi, lisäksi maantienopeuksissa alkoi nostaa etupäätä. -06 malliin ei ollut saatavilla tuota ehdottomasti parasta, eli MRA:n pleksiä, nyt vissiin jo löytyy. Sitä suosittelen, koska siinä itsessäänkin on korkeussäätö, joten sopii erimittaisille kuskeille. - blue fjr
Itte tilasin netistä wwww.louis.de osoitteesta v. 05 sellaisen 2-osaisen säädettävän savunharmaan pleksin. En jaksa muistaa tarkempaa nimeä, mutta hinta kotiintuotuna oli jotain 170 e. Ja olen tykännyt kovasti, korvatulpat sai heittää mäkeen sen asentamisen jälkeen.
- se sama
oho, tuli w:tä vähän liikaa edelliseen... ;=D
- kuulokärsii
Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.
- Pleksiä
kuulokärsii kirjoitti:
Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.
Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.
- sepe
Pleksiä kirjoitti:
Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.
Onko plexsi vielä myymättä,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276