FJR 1300:n korkeampi pleksi

kuulokärsii

Minkälaisia kokemuksia teillä on FJR:n korotetuista plekseistä, eli minkämerkkinen pleksi poistaa kypärämelun tai mikä ei. Kyseessä on mulla -07 malli.

7

5819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai parempi kypärä

Fjr on hyvän näköinen ilman pleksejä.

Kypärissäkin on eroja, vaikkakin korvatulpat auttaa aina.

• Jusba

Pleksin toimiminen on kiinni mm. kypärästä ja ajajan (selän)pituudesta. Mulla on vartta 170, enkä ole persjalkainen, enkä kirahvi.
      -02 mallissa oli Givin korkeampi spoilerpleksi, ei hyvä, -04 mallissa MRA:n variotouring pleksi,
      -06 mallissa laminar lip, ei hyvä, ei pysynyt kiinni yli 200km/h nopeudessa, vaikka ohjaimen maahantuoja sen asensi, lisäksi maantienopeuksissa alkoi nostaa etupäätä. -06 malliin ei ollut saatavilla tuota ehdottomasti parasta, eli MRA:n pleksiä, nyt vissiin jo löytyy. Sitä suosittelen, koska siinä itsessäänkin on korkeussäätö, joten sopii erimittaisille kuskeille.

• blue fjr

Itte tilasin netistä wwww.louis.de osoitteesta v. 05 sellaisen 2-osaisen säädettävän savunharmaan pleksin. En jaksa muistaa tarkempaa nimeä, mutta hinta kotiintuotuna oli jotain 170 e. Ja olen tykännyt kovasti, korvatulpat sai heittää mäkeen sen asentamisen jälkeen.

• se sama

oho, tuli w:tä vähän liikaa edelliseen... ;=D

• kuulokärsii

Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.

• Pleksiä
        kuulokärsii kirjoitti:

Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.

Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.

• sepe
        Pleksiä kirjoitti:

Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.

Onko plexsi vielä myymättä,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51