Syntymämerkki

Syntynyt

Tietääkö kukaan syntymämerkeistä jotain, joka kertoo ehkä ihmisen luonetta, entistä elämää tai ylipäätänsä jotain.
Osaako kukaan myös kertoa, onko ylhäältäpäin katsottuna keskellä päätä oleva syntymämerkki jotenkin erikoisasemassa, sillä eräs näkijä puhui aikoinaan, että niitä tulkitaan siten, että onko joku oikealla päässä tai vasemmassa jalassa jne. Mutta keskellä päätä oli hänelle mysteeri.
Myös se, ettei minulla ole siinä luomea tai tummaa kohtaa, vaan ihan valkoinen läiskä ihossa, josta kasvaa valkoista hiusta. Muuten olen ruskea hiuksinen ja ruskea silmäinen ja pikmentini astetta tummempi tyypillisestä suomalaisväristä.

6

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskinäpå

minulla on punainen laaja-alainen syntymämerkki sydämen kohdalla. Mitähän se kertoo...?

• että sulla on

"sydän paikallaan", eli olet lämminsydäminen ihminen.

• mulla on luomi

siellä niin, alapäässä, vai sovelletaanko sitä jonpaa kumpaa näistä...

Huulet --> Ahne, mutta hyväntahtoinen
        Alahuuli --> Hiljainen ja huolellinen, myöhemmin elämässä hyvä tuuri

...vaikka sitä alempaa, vai? Ylempi ei ainakaan pidä siltä osin paikkaansa, että olisin ahne, mutta kyse onkin häpyhuulista.

• sama juttu kanssa

Päässä kasvaa valkoista hiusta 1/2 cm:n alueella, muuten tummanruskeat hiukset. Isällä mustat hiukset, äidillä tummanruskeat. Molemmilla siniset silmät. Olen myös astetta tummempi, mutta sinisilmäinen (tummansiniset).
      Kiinnostaisi minuakin tietää, koska pojalla on luomi oikealla puolen päätä itsestään katsottuna.
      Mun syntymämerkki on selässä ja... Mitä ne tarkoittaa?

• viestiisi!

minä tiedän sen, että miksi meillä jokaisella ihmisillä on syntymämerkki tiedän, että suomalaiset sanoo, että se on sen takia koska niin ja näin.... MUTTA OIKEASTI SYNTYMÄMERKKI ON KAIKILLA SEN TAKIA TAI SIIS SE TULEE SIITÄ KUN TEIDÄN AITINNE ON OLLUT RASKAANA NIIN SE ON HALUNNUT JOTAIN SIIS TARKOITAN, ETTÄ SE ON IKÄVÖINYT JOTAIN JA SE ON KOSKENUT SEN MAHAAN NIIN SILLÄLAILLA MITEN SÄ OOT OLLUT SEN MAHASSA NIIN SE ON KOSKENUT SORMELLA MAHAANSA JA SITTEN SIIHEN KOHTAAN SE TULEE MUT SIIS SIIHEN VAUVAAN SE TULEE. USKON, ETTÄ TE LUULETTE, ETTÄ PUHUN VAIN JOTAIN PAKSAA MUTTA USKOKAA MITÄ HALUATTE MÄ VAAN TÄSSÄ YSTÄVÄLLISENÄ KERROIN TEILLE, ETTÄ MISTÄ SE SYNTYMÄMERKKI TULEE!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe