Niinhän tälläkin palstalla aikoinaan arvioitiin, että näinköhän Nokian kaupunki mitään korvaa ja nyt on tullut selväksi, että ei korvaa. Juuri välilliset vahingothan tietenkin suureksi nousevat tuollaisesta vesitöppäyksestä. Ja muutenkin kun sairaudet olivat pahimmillaan niin kaupunki kehotti ihmisiä kotihoitoon jos suinkin mahdollista koska mm. terveysasema oli ruuhkautunut. Nyt kun on korvausten aika niin eipäs korvatakaan mitään kun olit tyhmä luuseri ja et mennyt lääkäriin. Tosin Nokialaisten puolustuksesksi voin sanoa, että luultavasti näin olisi toimittu kaikkialla Suomessa.
Korvauksia?
5
456
Vastaukset
- Lössömaha
Ei tullut korvauksia, sano.
Ja niistä henkisistä kärsimyksistä on ihan turha edes yrittää hakea mitään. Koko touhu on täysin %¤&!¤!"!!y7! Tällöin kun epidemia oli itse sairastuin, >kehotettiin kotihoitoon. Kerrottiin ei välttämätöntä työpaikalle viedä lääkärin todistusta, muistaakseni.
>Itse olin tuolloin työttömänä ja minulla oli aika Nokian Työvoimaa olin siinä kunnossa ,että >en pystyny meneen!
<
>No kiireiset kaupungin virkanaiset aloittivat säästämään korvauksia varten!
>Tähän laitokseen olisi tarvinnut viedä sairasloma todistus! 5vk. ilman rahaa!
> Hyvä Nokia- Kyyrölä
Mistä Kaupunki yleensä korvaa mitään? Verorahoista tietysti. Mitä muita merkittäviä tulonlähteitä kaupungilla olisi.
Vakuutus tietysti korvaa mitä korvaa mutta joka euro jonka kaupunki korvaa maksetaan meidän veronmaksajien maksamista veroista ja on pois jostakin muusta.- on se että
nokia jaettiin ns. puhtaaseen ja saastuneeseen puoleen. me asuimme puhtaalla puolella, sairastuimme, haimme korvauksia ja emme saaneet mitään koska :
nokian kaupungin mukaan asuntomme sijaitee puhtaana säilyneellä alueella!!
se on muuten sattumalta "puhtaalla puolella" nokian isoimmat yrityksetkin : eden, pupi ja renkaat.
hassu sattuma miten se viiva menikin tollalailla kartalle. tuskin nekään mitään saavat.'
paska paikka,. - Lauri Lärvätsalo
on se että kirjoitti:
nokia jaettiin ns. puhtaaseen ja saastuneeseen puoleen. me asuimme puhtaalla puolella, sairastuimme, haimme korvauksia ja emme saaneet mitään koska :
nokian kaupungin mukaan asuntomme sijaitee puhtaana säilyneellä alueella!!
se on muuten sattumalta "puhtaalla puolella" nokian isoimmat yrityksetkin : eden, pupi ja renkaat.
hassu sattuma miten se viiva menikin tollalailla kartalle. tuskin nekään mitään saavat.'
paska paikka,.Korvauksia kansalle? Kukas ne rahat oikein maksaa ellei KANSA ITSE?
Vinkki: veroäyri tulee nousemaan ja veronmaksajien omista taskuista ne korvaukset tullaan ottamaan. Siis ne harvat saavat jotain ropoja, useimmat sairastuneet eivät mitään korvauksia edes saa... Näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144