Hm.. en tiennytkään että täälläkin on näin paljon SW faneja. Olen aina ollut kovin sosiaalinen joten nytpä haluan tutustua teihin, arvon kohtalontoverini.
Nimeni on Henniina, olen 16 vuotias nuori nainen.
Asun lähellä turkua mutta käyn usein ystäväni luona porissa. Olen ollut Star Wars -fani jo todella kauan ja olen roolipelannut 14 vuotiaana erillaisissa SW -foorumiropeissa. Nyt kuitenkin olen kyllästynyt samaan roolipelausseuraan, ja tuntuu, ettei faneja olisi muualla netissä paitsi juttelemassa elokuvista sun muista sellaisista.
Pelaako siis kukaan täällä SW roolipelejä? Jos, niin missä?
(Pelaan netissä kolmella hahmolla; Darth-Narahi (sith), Cëryl (jedi, padawan) ja Vivian (nuori ritari)
Jos joku haluaa vaihtaa sanaa mistä vain, niin mielelläni haluaisin jutella teidän kanssanne.
- May the Force be with you, ;Cëryl
SW roolipelejä netissä..
5
468
Vastaukset
- SW FANI
VITTUUN TÄÄLTÄ TÄNNE EI KANNATA TULL TÄÄ PALSTA ON IHA SEKASIN
- sw fani
sw pelit on ihan paskoja niinkuin elokuvatkin. ja ei kiinosta kuka olet
- hansolo2
Miksi sitten olet tällä palstalla, jos Tähtien Sota ei sinua kiinnosta?
- Veteranfan
Tervetuloa,näille sivuille kaivataan tuoreita ajatuksia Star Wars universiumista.Ainoastaan mielikuvitus on rajana.Näiltä sivuiltahan löytyy laidasta laitaan Star Wars faneja,joko vihataan tai palvotaan,mutta tärkeintähän tällä palstalla on se tieto määrä Star Wars universiumista.
Kuten olet huomannut,tänne kirjoitellaan jonnin joutavia roska posteja harva se päivä,muttei niistä kannata lannistua.Jotkut ovat jo luopuneet palstan "häiriö" postien takia kirjoittelusta,joten tänne kaivataan lisää uusia ajatuksia ja visioita aiheesta.Roolipelaajia on ollut paljonkin näillä sivuilla mukana ja heistä varmaan löytyy samoja "hengen heimolaisia" kuin sinä. - Nimetön
niin et onko lohjan lähellä myynnissä josssain noit star wars elokuvii en oo nähnyt kun 2 ja 3
kiva jos kerrotte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633