Apua!Olen tyttö,pelaan jääkiekkoa ja olen maalivahtina.Ikää on 13vuotta.ja olen onnistun särkemään polveni.Olen "butterfly" maalivahti ja polvi hajosi reeneissä kun harjoittelin sivuttaisliikkeitä.En pysty olemaan kauan pelaamatta koska jääkiekko on paras peli ikinä.Polvi on turvonnut ja sitä vihloo.Olen käynyt kaikissa reeneissä hammasta purren.Joskus reenien jälkeen en pysty kävelemään kunnolla.Eli mitä pitäisi tehdä.Mielipiteitä kaivataan...
jääkiekko
maalivahti
3
1064
Vastaukset
- vet
Yksityis lääkärille joka on erikoistunut polvivammoihin älä odota että menee pahemmaksi
- lääkärinhoitajatädin kaveri
äkkiä lääkärille ja yksityiselle! Pääset nopsasti hoitoon!!
- hopphopp
LÄÄKÄRIIN...jos jäät odottamaan se voi kostautua pahasti. Oletko puhunut asiasta vanhempiesi kanssa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204