Teoreettinen kysymys:
Jos kirjoitan johonkin foorumiin, ESIM. plaza.fi -foorumiin, tekstin blahblahblah, johon lisään linkin tyyliin www.xxx.net. Ko. linkkisivu ei olisi minun luomani sivut vaan jonkun toisen. Tuona hetkenä ko. linkkisivu olisi puhdas viruksista/troijista.
Haluaisin tietää, miten ko. alunperin puhtaaseen linkkisivuun www.xxx.net voisi ilmaantua troija/virus myöhemmin?
a) Olisiko sillä foorumilla (esim. plaza.fi), jonka sivuille olen ko. linkin LISÄNNYT, mahdollisuuksia lisätä virus/troija ko. linkkisivulle www.xxx.net siten, että kun joku myöhempi foorumikeskustelun lukija ko. linkkisivun www.xxx.net avaisi, niin hän saisikin ko. linkistä viruksen?
b) Vai voiko kyseiseen linkkisivuun www.xxx.net lisätä viruksen/troijan VAIN ko. sivujen ALKUPERÄINEN luoja/ylläpitäjä?
Miten on?
puhdas linkkisivu -> viruksellinen linkkisivu
Miten systeemi toimii?
1
292
Vastaukset
- Auttaisko?
on oikea ellei kyseisiä sivuja ole hakkeroitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411