Haluaisin tietää minkä kokoinen lumilauta minulla pitäisi olla kun olen 160 cm tyttö. Olen vasta aloittelija eli minkä kokoinen lauta???
Apuaaaaaa
1
711
Vastaukset
- ~nanna~
no mä olen itse 163 senttinen ja just ostin uuden laudan joka on 148cm ja pelittää hyvin.. lasken niin offia, streettiä kuin ihan rinteitäkin.. en tiedä onko "virallisesti" sopivan kokonen lauta itellänikään mutta itse ainakin tyytyväinen valintaan..
jostain on jäänyt jonnekin tuonne muistilohkoon sellanen "nyrkkisääntö" että laudan tulisi olla leuan ja suun väliin kun kengät on jalassa, mutta en todellakaan tiedä onko tuo virallisten mittausten nyrkkisääntö vai joku tällai maalaisjärjellä hyväksi havaittu keino.. oikaskaa toki mikäli tuo on ihan puutaheinää, mutta itselläni ainakin toimii tuo mittaustyyli ;)
eli sullekin suosittelen noin 144-148 senttistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174