Lueskelin juttua tuosta kuppaamisesta ja kai minunkin pitää sitä kokeilla kun kesäkin tulossa..
Urheilen paljon, syön terveellisesti ja olen hoikka, mutta sellua on takamuksessa ja reisissä..
Ei niin paljon, joten ehkä kuppaus poistaisi sellun kokonaan??
Mutta en tiedä mistä hankkia kupit, netistä vai onko joku kauppa??
Ja mitkä kupit ovat hyvät, vai onko niissä edes eroa??
Kiitos
mistä tilaan kupit?
4
779
Vastaukset
- sellulellu
Lueskele palstan juttuja niin saat vastauksen. Kai se on ihmisestä kiinni, miten kupit vaikuttaa, mutta itselläni ne vain pahensivat tilannetta. Olen myös hoikka ja on terveelliset elämäntavat, mutta sellua löytyy. Tilasin viime kesänä kupit ja kuppasin säännöllisesti n. kuukauden verran. Lopetin, kun sellu rupesikin näkymään vain entistä paremmin. Mulla näin...
- kupattava
kyllä kuppauksella ajateltuna ei pitäisi olla mitään sellua poistavaa vaikutusta ,älä osta,mutta kokeile vielä terveellisempää ruokajuttua,poista ihan kaikki kovat rasvat ruuastasi,juustot pitsat suklaat karkit,voit chipsit .....kaikki jossa on kovia rasvoja ja ala käyttämään vain esim rypsi-neitsytöljyä rasvatonta ruokaa muuta omega-tab. pv eli voit syödä hyvää ja paljon .kunhan vältät kovia rasvoja,muuten kokeilu ei maksa mitään ,joten 3-4 viikkoa näet lopputuloksena huippuvartalon
- *nimetön*
kupattava kirjoitti:
kyllä kuppauksella ajateltuna ei pitäisi olla mitään sellua poistavaa vaikutusta ,älä osta,mutta kokeile vielä terveellisempää ruokajuttua,poista ihan kaikki kovat rasvat ruuastasi,juustot pitsat suklaat karkit,voit chipsit .....kaikki jossa on kovia rasvoja ja ala käyttämään vain esim rypsi-neitsytöljyä rasvatonta ruokaa muuta omega-tab. pv eli voit syödä hyvää ja paljon .kunhan vältät kovia rasvoja,muuten kokeilu ei maksa mitään ,joten 3-4 viikkoa näet lopputuloksena huippuvartalon
Olen kokeillut kaikki ihme dietit läpi ja sillä seurauksella, että sellu lisääntyi..
ja tuo mitä nyt ehdotat, niin noin elän ihan muutenkin. Harrastan liikuntalajia missä vaaditaan kyseinen ruokavalio muutenkin, joten tuo ei toimi :) - ruokavalio
*nimetön* kirjoitti:
Olen kokeillut kaikki ihme dietit läpi ja sillä seurauksella, että sellu lisääntyi..
ja tuo mitä nyt ehdotat, niin noin elän ihan muutenkin. Harrastan liikuntalajia missä vaaditaan kyseinen ruokavalio muutenkin, joten tuo ei toimi :)on paras. Vanha viisaus: kaikkea kohtuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748