Hei!
Neuvokaapas tuoretta äitiä, että miten 2kk vauvan saa jäämään ulos päiväunille liikkumattomiin vaunuihin. Hän nukahtaa nopeasti kun vaunut lähtevät liikkeelle ja sitten kunnolla uneen päästyään kyllä nukkuu paikoillaan olevissakin vaunuissa, mutta aina ei jaksaisi ravata pitkin kylää vauvaa nukuttaen...
2kk ulos päiväunille
7
440
Vastaukset
- riinanen
Sehän on kovin yksilöllistä miten pienokaiset nukkuvat mutta mä olen tehnyt niin että jos emme lähde kävelylle niin heilutan vaunuja sisällä-välillä mennään ihan kovaakin =) ja hyvin toimii jos jotain epätasaista esim kynnys tai matto.. Välillä nukahtaa heti ja välillä voi mennä 10 min.
Meillä ei toimi ollenkaan että pikkasen työntää vaunuja ees takas vaan ihan kunnon vuoristorata meininki pitää olla =)- myös sellaiselle
jos 2,5 kk vauva ei nuku ollenkaan vaunuissa...
- riinanen
myös sellaiselle kirjoitti:
jos 2,5 kk vauva ei nuku ollenkaan vaunuissa...
jaa-a, mä olen itse aikoinaan ollut ns vaunuton vauva. en suostunut mistään hinnasta, kuulemma tuli jonkinsortin matkapahoinvointi jo silloin =/
Nukkuuko vauvasi sitten omassa sängyssä? vai onko tilanne ihan sietämätön? ootko tarkistanut ettei oo liian kuuma siellä vaunuissa? meidän tyttö ainakin ilmoittaa heti ja kovaa jos tulee hikiset oltavat. ja laitan aina sellasen valkoisen rätin (mikä tuli äippäpaukkausessa) vaunujen päälle että siellä sisällä on suht pimeää, muuten tyttö ei nuku päivällä.
varmasti nää jutut tullut sulle mieleen mutta en oikein keskinyt..=/
Meillä taas sitten niin että nukkuu vain vaunuissa. oma sänky ei käy mistään hinnasta..jos tietäisi mitä vauvojen päässä liikkuu niin olisi niin helppoa =)
Vaikea sanoa..tsemiä kuitenkin..
- äiti ja tyttö4kk
Voi lapset niin erinlaisia. Oma tyttöni aina melkein suoraan nukahtanut.. mutta jos ei, liikutan vaunuja sisällä hetken ja ulkona viellä heilutan hieman.
meillä on nyt 3,5 kk ikäinen tyttö ja ihan mieluusti olen tähän asti lähtenytkin vaunulenkin tekemään pitkien päikkäreiden aikaan. Mutta nyt kun alkaa nää loskakelit niin oispa kiva vaan pistää tyttö vaunuihin takapihalle ja voila, unessa oltais. Mutta kun ei... Sisällä ei nuku kyllä sitäkään vähää päivällä joten kai tässä pitää olla tyytyväinen että ees vaunuissa.
Testaan tässä nyt systeemiä että teen samat rituaalit kun normisti lenkille lähtiessä eli mulle vaatteet päälle, pipo päähän yms. ja sitten tytölle vaatteet päälle ja takapihalle. Siellä sitten eeestaas ajelua sen minkä pystyy (joo, 4 metriä ehken suuntaansa) ja just sitä vuoristoratameininkiä eli loskaa vaan kasoiksi ja siitä päältä jyttyytetään. Toimi ainakin äsken! ;o) Tässä on vaan se niksi että pitää antaa mennä kunnolla väsyneeksi, mutta yliväsynyt ei saa olla... Sehän se onkin ehkä se vaikein juttu....
- mammaliini 12/07
Meillä oli ihan sama tuossa iässä. nyt poika 3kk ja hyvin nukkuu vaunuissa vaikka ei liiku :)
- ongelmasta
Meillä nukkuu siis kaikkialla muualla, mutta ei ulkona vaunuissa, jos ne eivät liiku. Nukahtaa päivällä milloin mihinkin, syliin, sitteriin, vaunun koppaan, lattialle ja voi siirtää siitä pinnasänkyyn. Mutta vaunuihin kun vie ulos, niin herää melkein heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144