Koska on se näyttelysi? Vai ymmärsinkö väärin.. ?
Minä voisin tulla katsomaan, ellei se ole jo mennyt..
Topulle Kiasmasta
3
245
Vastaukset
- Topu
Sorry. Olen ollut ympärivuorokaudet työn touhussa, että duuni valmistuisi: ei ole ehtinyt keskustella. Työ ei ole näyttely, vaan tulee ulos dvd-muodossa.
Informoin ajallaan (hyvin pian) kun aika koittaa - vaikka täällä ei saakaan mainostaa. Aihe liittyy näihin täällä puhuttuihin juttuihin, että sikälikseen kyllä...
Se tulee varmasti Kiasmaankin myyntiin, mutta saa sitä kyllä Anttilastakin ;-)- tulikivi
olen ollut kaksi viikkoa poissa täältä, koska koneessani oli ikävä virus josta oli hankala päästä eroon eli en ole vielä kuullut mitään tästä asiasta. mistä näyttelystä on kyse? vastauksen ilmeisesti löydän jostain täältä satojen viestien joukosta kahlaamalla niissä eli hommiin siis... :)
- Topu
tulikivi kirjoitti:
olen ollut kaksi viikkoa poissa täältä, koska koneessani oli ikävä virus josta oli hankala päästä eroon eli en ole vielä kuullut mitään tästä asiasta. mistä näyttelystä on kyse? vastauksen ilmeisesti löydän jostain täältä satojen viestien joukosta kahlaamalla niissä eli hommiin siis... :)
Tämä keskustelu on viittaus Musta Magia maanantain chattailyyn. Mutta informoin kyllä kaikkia ajallaan... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174