Koira

vois komentaa

Surkeeta kuunnella, miten paha olla koiralla omakotitalon takapihalla lohtajalla....tuntikausia ulvoo....viekää vaikka lenkille tai komentakaa olemaan ees hiljaa ! -tonttuko-

20

1398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiranomistaja myös

tarkennuksen missäpäin lohtajaa? itse en siellä asu, mutta tiedän yhden tuttavan joka pitää isokokoista koiraa narun nenässä päivällä, eipä taida juuri lenkillä käydä. olen huomauttanut asiasta.

• paikkahan

ei ole narun päässä. Laki määrää, oliko 24 neliöm. häkki, jossa pitää olla kaksiosainen koppi. Minäkin ihmettelen suuresti, miksi eläinten hyvinvoinnin valvojat ei puutu asiaan. Heillehän maksetaan siitä palkkakin. Olen soittanut valvojille muutaman kerran, mutta vähättelevät. Melkein sanovat; "mitä sinä tänne soittelet, kun me joudumme töihin"

• sehäkki
        paikkahan kirjoitti:

ei ole narun päässä. Laki määrää, oliko 24 neliöm. häkki, jossa pitää olla kaksiosainen koppi. Minäkin ihmettelen suuresti, miksi eläinten hyvinvoinnin valvojat ei puutu asiaan. Heillehän maksetaan siitä palkkakin. Olen soittanut valvojille muutaman kerran, mutta vähättelevät. Melkein sanovat; "mitä sinä tänne soittelet, kun me joudumme töihin"

niinhän se on , ulkona, kun ei omistaja kehtaa viijä lenkille...helpompi panna huutaan tylsyttään häkkiin.... joka päivä ja jokaikinen iltapäivä!

• yllättävää

Jokohan toi omistaja ois tajunnu...tänään ihmeen hiljasta, vai oliko se sisällä oleva radio, joka isolla.....

• ei välitä

omistaja laittaa sen räkyttäjän iltapäivällä älisemään muiden iloksi....ja varmaan sisällä ite laittaa radion täysille tai kuulokkeet korville...
        ja koira ulkoilee häkissä, eli vinkuu ja räkyttää pahaa oloaan....veisi lenkille sen...raukan...

• Lotu-ukko..

Kävelin tänään 3 kilsaa kauppaan edestakaisin. Annappas olla sitä koiranpaskan määrää jonka näin ja johonka astuin.

Kaupassa haisin sille itelleen,"Paskalle". Kengät oli sivuja myöten liisteessä. Se tarkoittaa imeläpaskaa joka ei lähde huuhtomalla.

Lapsenlapselle selitin että se kuuluu kaupunkikuvaan.

Hänen mielestä koirat kakkii metsään. Ei ole oikein arvattu.

Tuossa menee nuori äiti, 3 koiraa, onko se hyvä? Ehei, kellään ei pitäisi olla noin monta koiraa.

Ensin hoidetaan lapset ja sitten otetaan koiria paijattavaksi. Tyttö totesi että: mä teen niin kuin ukki neuvoo. Ensimmäinen täysjärkinen tässä porukassa.!

• kerätä pusseihin, vaan jätetään tielle. Niin siitähän pitäisi saada sakko. Mut koirille ei ole omia lappuliisoja. Pussit ja pienet lapiot mukaan. Aika lailla kierrellä pitää, kun keskellä jalankulku tietäkin lojuu ruskeita läjiä.

• melluh
        enkeliprinsessa kirjoitti:

kerätä pusseihin, vaan jätetään tielle. Niin siitähän pitäisi saada sakko. Mut koirille ei ole omia lappuliisoja. Pussit ja pienet lapiot mukaan. Aika lailla kierrellä pitää, kun keskellä jalankulku tietäkin lojuu ruskeita läjiä.

on se verta paljon pihalla tilaa että saa koira olla aivan vapaana, eikä varmasti haittaa ketään..:) lenkillä tietysti kiinni. kesää taas odottelee meillä koiravaunhuus että pääsee kunnolla ulos luontoa tutkimaan.

• paskoo keskelle tietä???

kerätä pusseihin, vaan jätetään tielle. Niin siitähän pitäisi saada sakko. Mut koirille ei ole omia lappuliisoja. Pussit ja pienet lapiot mukaan. Aika lailla kierrellä pitää, kun keskellä jalankulku tietäkin lojuu ruskeita läjiä.

Ainakin siellä missä minä kuljen, ovat koiran jätökset kulkutien reunoilla ja ojissa. Jos joku siellä kävelee, niin oma mokansa, jos saa paskaa kenkiinsä. Kyllä koirat yleensä itsekkin sen tajuaa, että tekevät paskansa tien sivuun eikä keskelle tietä.

• paskoo keskelle tietä??? kirjoitti:

Ainakin siellä missä minä kuljen, ovat koiran jätökset kulkutien reunoilla ja ojissa. Jos joku siellä kävelee, niin oma mokansa, jos saa paskaa kenkiinsä. Kyllä koirat yleensä itsekkin sen tajuaa, että tekevät paskansa tien sivuun eikä keskelle tietä.

nuita on matkan varrella, kun lasta vie kerhoon. Sellaisia ruskeita ripuliläjiä. Ei siis kiinteää. Kiinteät on noin metrin välein tien reunassa.

• ilonen koiranomistaja

nuita on matkan varrella, kun lasta vie kerhoon. Sellaisia ruskeita ripuliläjiä. Ei siis kiinteää. Kiinteät on noin metrin välein tien reunassa.

Minulla on monta koiraa ja en kerää yhtään jätöstä enkä tule keräämään, uroskoirani tykkää kerrostalomme portinpielestä !

Jokainen niistä jätöksistä ja kusilänteistä on hävinnyt juhannukseen mennessä, toisin kun esim. lukemattomat pullon sirpaleet teiden varsilla.

Parannan tapani heti sen jälkeen kun juoppojen särkemät pullot häviää teiltä ja kadunvarsilta, maahanmuuttajien heittämät ruuanjätteet häviää pihalta, töhertäjien sotkut seiniltä. Tämä edellämainitut kestävät, näkyvät ulkona paljon paljon pitempää kuin pikku kakka ja pissi.

Ennen koiraveroa tulee laittaa juoppovero, maahanmuuttajavero, töhertäjien vero yms. yms.

Koirankakka on kyllä kaikkein pienin saaste tässä maailmassa, että sillä ei ole paskankaan väliä. Kiinittäkää huomionne vähän suurempiin saastuttajajiin ja sotkijoihin.

Minun "koiraveroni" on kun koirani särkee tassunsa lasinsirpaleeseen ja käytän sen tikattavana lääkärissä.

Jos astut paskaan, se ei aiheuta sinulle vastaavaa haittaa ja kipua, kun pullonsärkijä aiheuttaa koiralleni.

• jos ajattelee.....
        ilonen koiranomistaja kirjoitti:

Minulla on monta koiraa ja en kerää yhtään jätöstä enkä tule keräämään, uroskoirani tykkää kerrostalomme portinpielestä !

Jokainen niistä jätöksistä ja kusilänteistä on hävinnyt juhannukseen mennessä, toisin kun esim. lukemattomat pullon sirpaleet teiden varsilla.

Parannan tapani heti sen jälkeen kun juoppojen särkemät pullot häviää teiltä ja kadunvarsilta, maahanmuuttajien heittämät ruuanjätteet häviää pihalta, töhertäjien sotkut seiniltä. Tämä edellämainitut kestävät, näkyvät ulkona paljon paljon pitempää kuin pikku kakka ja pissi.

Ennen koiraveroa tulee laittaa juoppovero, maahanmuuttajavero, töhertäjien vero yms. yms.

Koirankakka on kyllä kaikkein pienin saaste tässä maailmassa, että sillä ei ole paskankaan väliä. Kiinittäkää huomionne vähän suurempiin saastuttajajiin ja sotkijoihin.

Minun "koiraveroni" on kun koirani särkee tassunsa lasinsirpaleeseen ja käytän sen tikattavana lääkärissä.

Jos astut paskaan, se ei aiheuta sinulle vastaavaa haittaa ja kipua, kun pullonsärkijä aiheuttaa koiralleni.

tuolla tavoin, hukutaan siihen koiranpaskaan ja pullonsiruihin, kyllä ne säretyt pullot on nuorison jätöksiä, kun joutuvat salaa ryyppäämään,pullotkin pitää särkeä sitten pitkin katuja, jos jokainen ajattelisi järjellään, eikä sillä ajattelutavalla, että en minä, kun ei tuokaan ajattele, kaupungithan olisi melkoisia sikolättejä, jos kaikki ajattelisivat tuolla tavoin, puhtaus lähtisi siitä, kun kukin ajattelisi omia jättämiään jälkiään.....AJATELUA KEHIIN IHMISET.....ajatellaan vähän eri tavalla

• KÄVELY.............

reissun kun teen, otan roskapussin mukaan, levitän roskia, joka koiran paskan ja säretyn pullon kohdalle.....onko tämä oikea asenna hoi koiranomistaja!?!

• edelliseen........
        KÄVELY............. kirjoitti:

reissun kun teen, otan roskapussin mukaan, levitän roskia, joka koiran paskan ja säretyn pullon kohdalle.....onko tämä oikea asenna hoi koiranomistaja!?!

yön pimeinä tunteina....syön ensin kotona ja paskannan itse joka lasin sirun ja koiranpaskan kohdalle ja otan lisäksi vielä sen roskapussin lisäksi biojätepussin mukaan ja levitän sen paskantamani ihmispaskan päälle.....tällaisia ajatuksia tulee tuon koiranomistajan kirjoituksen jälkeen mieleen, tuskin sinä korjaat niitä koiranpaskoja, vaikka siellä ei olisi yhtään pullon sirua, vain laiskuuttasi jätät kiranpaskan siihen kadulle....anteeksi vain KUULLOSTI IHAN SILTÄ !

• Kajaanilainen koiraton
        edelliseen........ kirjoitti:

yön pimeinä tunteina....syön ensin kotona ja paskannan itse joka lasin sirun ja koiranpaskan kohdalle ja otan lisäksi vielä sen roskapussin lisäksi biojätepussin mukaan ja levitän sen paskantamani ihmispaskan päälle.....tällaisia ajatuksia tulee tuon koiranomistajan kirjoituksen jälkeen mieleen, tuskin sinä korjaat niitä koiranpaskoja, vaikka siellä ei olisi yhtään pullon sirua, vain laiskuuttasi jätät kiranpaskan siihen kadulle....anteeksi vain KUULLOSTI IHAN SILTÄ !

Kyllä nyt ollaan taas niin aiheessa, joo-o.

Alkuperäinen viesti koski koiraa joka yksin ulkona toimettomana,eikä koiran jätöksiä.

Koirankakkaa plaa plaa plaa.

• elää.....
        Kajaanilainen koiraton kirjoitti:

Kyllä nyt ollaan taas niin aiheessa, joo-o.

Alkuperäinen viesti koski koiraa joka yksin ulkona toimettomana,eikä koiran jätöksiä.

Koirankakkaa plaa plaa plaa.

varmaan kotonaankin koiranpaskassa

• koiramainen

Olen myös sitä mieltä, että koiranpaskat ei kyllä haittaa samalla tavoin kuin kaljapullot. Meidän koira esimerkiksi tekee jätöksensä aina polun sivuun eikä polulle, ei ne siellä pensaan juuressa ketään haittaa.

• että sama.......

komentaako sitä vai ei, ne haukkuvat ulvovat koirat ovat ulkokoiria, ne pitää ääntä, kotieläinten pito kaupungissa on aika vaikeaa, maalla koira sais olla omassa elementissään, jotkut ostavat koiran takapihalleen räksyttämään vain egonsa jatkeeksi, kissan pito on kaupungissa ihan sama juttu

• hiljaa

Oisko pääsiäis trulli vieny sen.....tai ostanut sitruunapannan.....

• osta vaikka sitruunapanta

koira raukka älisee....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94