Egoscue-menetelmä ym.

skolioosista kärsivä

Onko täällä niitä, joille egoscue-menetelmästä on ollut apua?(www.tasapainopiste.fi) Mihin kaikkeen siitä vois olla apua? Voisko olla skolioosiin? Onko muita ehdotuksia? Mitä muille, joilla on skolioosi, on suositeltu? Minulle on liikuntaa ja venyttelyä. Olen lukenut, että skolioosi voisi suoristua, ehkä...vai??

11

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla sivuilla

oikein yhteystiedot: otappa ja kysy onko tapaukseesi apua asiassa. noudata ohjeita ja hei älä unohda kertoa täällä miten kävi...

• skolioosista kärsivä

onhan siellä tiedot, mutta mietin vielä... Kyselen viel kokemuksia tästä egoscuesta, jos jollakulla niitä olis. varsinkin jos on ollut apua skolioosiin tai lantion vinouteen..

• apu
        skolioosista kärsivä kirjoitti:

onhan siellä tiedot, mutta mietin vielä... Kyselen viel kokemuksia tästä egoscuesta, jos jollakulla niitä olis. varsinkin jos on ollut apua skolioosiin tai lantion vinouteen..

skolioosiin lienee rolfauksen ja osteopatian yhdistelmä. Näin yhdessä saksalaisessa kirjassa kuvan nuoresta tytöstä jonka rinnalla korkkiruuvikin vaikuttaisi suoralta. Sama tyttö oli vuoden kestäneiden hoitojen jälkeen oiennut dramaattisella tavalla,ollen toki edelleenkin jonkin verran skolioottinen,mutta huomattavasti parempi kuin ennen hoitoja. Vahinko ettei tännä voi liittää kuvia niin näkisit itse hoitojen tehon.

• rohkaisua sinulle

joskus olen katunut tekemisiäni nuoruudessa. mutta yhteydenottoa siihen tasapainopisteesen ei ole vielä tarvinnut katua. väännöt ovat oienneet, ulkotaitto ja sisäkieto hävinneet melkein veikkaisin että ensi kuussa velatkin ovat muuttuneet saataviksi.'kannattaa ainakin alkaa harjottaan itseään se on kuin panis rahaa pankkiin tai emäntää pyllyyn. siellä on ja pysyy ja hyvää tekee.

• JiiÄs

Kahdeksatta kuukautta virittelen tasapainopisteen ohjeilla. Joka paikassa tullut kehitystä niin paljon positiiviseen suuntaan ettei voi kuin suositella.

Takana noin parinkymmenen vuoden aktiiviura yleisurheilussa, joka toi melkoiset ongelmat loppuvaiheessa ja siinä välilläkin.

Suosittelen kyseistä metodia, koska toi heti alussa muutaman viikon tekemiselläkin erinomaisia tuloksia :)

• skolioosista kärsivä

Pitäs vissiin tilata ne ohjeet verkkopalvelulla. Miten sinä teit? On sen verran kaukana.

• JiiÄs

Pitäs vissiin tilata ne ohjeet verkkopalvelulla. Miten sinä teit? On sen verran kaukana.

Kirjauduin käyttäjäksi, maksoin viiden ohjelman paketin ja lähetin kuvat tasapainopisteen sivujen kautta sivujen ylläpitäjälle. Helppoa kuin heinänteko.

Ohjelmien läpivieminen onkin sitten omasta aktiivisuudesta kiinni. Jos halua ja tekemisen meininkiä löytyy pääkopasta niin antaa mennä vaan!

Rahallisesti menettää vähän (mihin sitten vertaakaan), mutta oppia voi omasta kropastaan todella paljon.

• tehotonta

8 kuukautta eikä vielä ole tullut valmista. Onpa hidas menetelmä.
        Olisihan sitä tehokkaampiakin menetelmiä tarjolla, mutta jos haluaa hinkata ja jynssätä ja maksaa monesta tehottomasta ohjelmasta, niin mikäpä siinä.

• pikakorjaus?!
        tehotonta kirjoitti:

8 kuukautta eikä vielä ole tullut valmista. Onpa hidas menetelmä.
        Olisihan sitä tehokkaampiakin menetelmiä tarjolla, mutta jos haluaa hinkata ja jynssätä ja maksaa monesta tehottomasta ohjelmasta, niin mikäpä siinä.

Hei haloo?! Oletko noin savipää oikeasti, vai provotatko tahallasi. Ensinnäkin ei sitä ohjelmaa makseta kokoajan pahvi!!
        Näitä ohjeita vain yksinkertaisesti kannattaa noudattaa periaatteessa loppuelämäsi. Ihmiset on nykyään tottuneen hetimullekaikkitännenyt ajatukseen. Mielummin mennään pilleripurkille tai leikkaussaliin hakemaan apua -joista niistäkin valitettavan usein jää "riipuvaiseksi". Syöt lääkkeitä tai ravaat säännöllisin väliajoin leikkauspöydällä... niin onko se sitten huono ajatus ollenkaan, että "jumppaamalla" jokapäivä jonkin aikaa itsesi hyväksi, saat paremman ryhdin ja vaivatkin vähenee.

Tämä egoscue on niin alkukantaista, maalaisjärjellä varustettua, että nykyajan ihminen protestoi kun ei enää tajua paluuta ns. juurille. Eli siihen, että ITSE voi vaikuttaa omaan kuntoosi, terveyteesi jne.

Henkilökohtaisesti olen kokenut jopa itseinhoa tajutessani, että olen itse syypää tilanteeseen johon ajauduin terveyteni suhteen.
        Lukuisia menetelmiä olen kokeillut, mitään niistä en ensinnäkään ole jaksanut jatkaa (liian monimutkaisia) paitsi tätä, tämä on niin yksinkertainen. Ja auttaa.

ugh olen puhunut

• voi itku ja parku
        pikakorjaus?! kirjoitti:

Hei haloo?! Oletko noin savipää oikeasti, vai provotatko tahallasi. Ensinnäkin ei sitä ohjelmaa makseta kokoajan pahvi!!
        Näitä ohjeita vain yksinkertaisesti kannattaa noudattaa periaatteessa loppuelämäsi. Ihmiset on nykyään tottuneen hetimullekaikkitännenyt ajatukseen. Mielummin mennään pilleripurkille tai leikkaussaliin hakemaan apua -joista niistäkin valitettavan usein jää "riipuvaiseksi". Syöt lääkkeitä tai ravaat säännöllisin väliajoin leikkauspöydällä... niin onko se sitten huono ajatus ollenkaan, että "jumppaamalla" jokapäivä jonkin aikaa itsesi hyväksi, saat paremman ryhdin ja vaivatkin vähenee.

Tämä egoscue on niin alkukantaista, maalaisjärjellä varustettua, että nykyajan ihminen protestoi kun ei enää tajua paluuta ns. juurille. Eli siihen, että ITSE voi vaikuttaa omaan kuntoosi, terveyteesi jne.

Henkilökohtaisesti olen kokenut jopa itseinhoa tajutessani, että olen itse syypää tilanteeseen johon ajauduin terveyteni suhteen.
        Lukuisia menetelmiä olen kokeillut, mitään niistä en ensinnäkään ole jaksanut jatkaa (liian monimutkaisia) paitsi tätä, tämä on niin yksinkertainen. Ja auttaa.

ugh olen puhunut

Ei saa arvostella pyhää egoscueta.

8 kuukautta 1-2 tuntia päivässä pelkkää ryhtijumppaa. Eikä meinaa valmista tulla. Joo, kyllä on melkoiset pikakorjausvaatimukset.

Miksi pitää väkisin tehdä hitaasti, kun on nopeampiakin menetelmiä?

Ja voivoi jos toiset menetelmät ovat olleet liian monimutkaisia. Eihän se menetelmän vika ole, jos sinä et tajua.

• Anonyymi

Tilasin englanninkielisen kirjan vuosia sitten ja aina, kun on tullut kipuja johonkin päin kroppaa, olen liikkeillä tullut terveeksi.
      Kirjan lopussa olisi ylläpito-ohjelma, mutta eihän ihminen viitsi terveenä vaivautus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe