elisan uhrit

ex(pertti)

anteeksi ilkeyteni mutta haluaisin muistuttaa ajassa noin 2 vuotta sitten tapahtunutta tapahtumaa, kuinka te jotka nyt itkette ja valitatte olitte iloisia kun saa hienon puhelimen pienellä rahalla ja jota voi maksaa erissä. Muistutan teitä vielä vanhemmasta tapahtumasta jolloin iloitsitte kun vanhan numeron sai siirrettyä uudelle operaattorille ja näin pääsitte toteuttamaan itseänne kun viimeinen este kännykkä palvelun kilpailuttamiseen kaatui. muistatteko kuinka iloisia olitte tuolloin ja marssitte innolla vaihtamaan operaattoria. Kuitenkin totuus paljastuu aina viiveellä annettiin 100 lupausta ja pidettiin 1 ehkä nyt tämä kansa viimein tietää totuuden eli halpa ja hyvä on kaksi eri asiaa.

ps. jos joku multimedia kännykkä/tietokone kiinnostaa kannattaa sen eteen tehdä töitä ja maksaa se kerralla pois näin et roiku löysässä hirressä.

ps2. ja jos ei ole varaa niin sitten ei moista laitetta tarvi totuus on se että köyhiä tässä kusetetaan, rikkaat ja komiat pärjää aina

nyt toivotan teille valoisampaa tulevaisuutta.

ystävällisin terveisin ex(pertti)

2

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experatsu

Ihme vajakki kun tulet tänne huutelemaan älyttömyyksiä. Olen omistanut kytkypuhelimen kohta kaksi vuotta ja sen on ollut juuri niin halpa/kallis kuin Elisa lupasi. On myös toiminut juuri niin mainiosti kuin puhelimen kuuluukin toimia.

Olisin voinut ostaa saman puhelimen käteiselläkin mutta halusin mielummin tehdä kytkysopimuksen ja lähteä reissuun viikoksi. Aion myös tehdä uudestaan kytkysopimuksen koska se on ainoa mahdollisuus saada jotain etuja Elisalta vanhana asiakkaana. He eivät hirveästi panosta vanhojen asiakkuuksien palkitsemiseen, epäkohta minkä voisi korjata.

Jos kuitenkin uuden puhelimen saa kokonaishinnaltaan halvemmalla kytkynä kuin suoraan kokonaan maksamalla, niin en ymmärrä miksen ostaisi kytkynä. Eikä minulle ole ongelma olla Elisan asiakkaaksi sitoutuneena 24kk, koska olisin Elisan asiakas joka tapauksessa.

Jos sua vituttaa kytkykaupat ja operaattoreiden katteettomat lupaukset (voisiko tästä saada jonkin pitävän esimerkin??) niin lopeta asiakkuus heidän kanssaan ja upota se puhelin suohon. En usko että ketään oikeasti kiinnosta sun omahyväinen kouhotus joistain "ongelmista" joita ei ole muuta kuin sinun korvien välissä.

Kiitos ja anteeksi.

• Jussi P.

Asia on juuri niin kuin kirjoitit !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe