Olen ehkä aikonnut ostaa alfa romeao, mutta nehän ovat kaikki etuvetoisia. Onko mahdollista muuttaa esim. 159:ä takavetoiseksi?
Takavetoa?
6
720
Vastaukset
- Eikä ole edes vaikeaa
Ostat nelivetoisen ja irroitat etupyöristä vetoakselit.
- öl66
ëi ole kaikki etuvetoisia tilaa vaikka 8c spider tai q4 159,brera
- muka parempi?
Kohusta päätellen ei ainakaan sodanjohtamisessa.
- beetta julia
niin saahan noita takatuuppareita, joson lompakko kunnos tai hyvät välit pankkiin.
mutta totuus on kyllä että eletään 2000luvulla!
etuveto vaan on parempi, takavedollla on kyllä kiva leikkiä!- bmw....
itse olen sitä mieltä, että molempi parempi. Toiset osaa ajaa hyvin autoa ja toiset ei. Normiajoshan vetotavoilla ei ole vitunkaa väliä, mut takaveto on varmempi ja kestävämpi ratkaisu. Myös monet kilpa-autoilijat arvostavat takavetoisia enemmän.
- Pahvilaippa
Kyllä sinun on parasta ajaa vain taksilla, autoilu tulee liian kalliiksi noilla tiedoilla. Mikset samalla kysy, voiko polkupyörää muuttaa etuvetoiseksi. Totta kai kaikkea voi tehdä, kuussakin käytiin 60-luvulla. Mutta ei raketilla, joka muutettiin etuvetoisesta takatyöntöiseksi, koska se oli kuskin mielestä kivempi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456