Elgato EyeTV ja MTV3, nelonen

iMAC ihmettelijä

Moi, Ostin Elgato EyeTV:n eli softan ja usb porttiin tulevan tikun jolla voidaan katsella antenniverkon digiTV:tä. Viritin löytää YLE:n kanavat, ulheilukanavan ja esim. MTV3 FAKTA kanavan. En kuitenkaan löydä normaalia MTV:tä tai Nelosta. Missähän vika mahtaa piileä?

7

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tarkista millainen signaali tulee sun antennillasi, se löytyy EyeTV:n preferences kohdasta Devices ja signal.

Kun signaali on kunnossa, kanavatkin löytyy.

• imac ihmettelijä

Moi, Kiitoksia. Signal quality on 80% ja strength on 67.5%. Vaihdoin maa-asetukseksi ruotsin niin virityksen jälkeen löytyi myös mtv3, nelonen ja sub tv.

• jason-blue

http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2999

Jos käytät sitä mukana tullutta antennia, niin suosittelen paremman antennin hankkimista. Mulla se pikkuantenni on riittäny, mutta ero signaalin vahvuudessa eyeTV:n ja telkkarin välillä on 60% vs. 90%. Kovalla sateella on ihan turha kuvitella voivansa käyttää eyeTV:tä.

• imac ihmettelijä

Moi, aluksi minulla oli se paketin mukana tullut antenni, mutta eilen vaihdoin one for all- antenniin jossa on vahvistin mukana.

• kun muistaa
        imac ihmettelijä kirjoitti:

Moi, aluksi minulla oli se paketin mukana tullut antenni, mutta eilen vaihdoin one for all- antenniin jossa on vahvistin mukana.

että tv lähetykset tulevat vaakapolarisoituna ja antenni pitää vastaavasti olla vaakatasossa.

• 1stMacFinn
        kun muistaa kirjoitti:

että tv lähetykset tulevat vaakapolarisoituna ja antenni pitää vastaavasti olla vaakatasossa.

Mullakin on toi one-for-all ja nimenomaan vaaka-asennossa, pystyssä ei näy oikeastaan mitään. En pidä tota mitenkään erinomaisena antennina, melkein yhtä hyvin toimii sillä omalla tikulla, lämpöpatterissa vaaka-asennossa.

Pääkäytössä mökillä on sitten kunnon kattoantenni ja siellä toimii hienosti.

• voi vitti
        1stMacFinn kirjoitti:

Mullakin on toi one-for-all ja nimenomaan vaaka-asennossa, pystyssä ei näy oikeastaan mitään. En pidä tota mitenkään erinomaisena antennina, melkein yhtä hyvin toimii sillä omalla tikulla, lämpöpatterissa vaaka-asennossa.

Pääkäytössä mökillä on sitten kunnon kattoantenni ja siellä toimii hienosti.

mull ei löydä mitää kanavii enkä pydty menee kattoo sitä signaali juttuu ku siihe tulee ain joku åävitys systeemi, missä vika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe