Tulin tätä kautta auttaakseni ihmisiä jotka tuntevat olevansa hukassa ja mitä kävi, olin itsekin aivan hukassa.. haha :) missä me seistään muun kuin ittemme edessä... Minä, s En toivo kenellekään tuskaainä sama asia... historia luo tuskaa blaablaablaa... Mut en ole itkenyt turhaan... 7 syntiä takana... piti oikeen laskea ne oikeiks(alleviivaus). Ja elämä jatkuu... puhtaampana olona.
Tuska.
4
906
Vastaukset
- njug
siis mikä tai mitä on tapahtunut?puhutko scorpparista?
- skorpionimies--
mutta viime kuukausina jostain syystä ihan hukassa...
- änimöl
Kunhan muistatte olla iloisia ja huomaavaisia aina, niin kaikki menee niin sulavasti... Katkeruus kohdistuu vain sydämmettömiä ihmisiä kohtaan... On tietenkin muistettava että miten me voimme parantaa tapaamme olla valehtelematta mistään ja muistettava helppo käytäntö: Teen niin sulle kuin toivoisin sun tkevän mulle.
Kutsukaa mua ihmeessä jos teitä vaivaa joku kysymys. Hei, mutta asiasta toiseen... Maailmassa on meneillään sotia ja ennen KAIKKEA hengellinen sota. Jos haluatte liittyä oikeuden puolelle, niin luottakaa omaan uskoonne omaan "yliluonnollisuuteenne" ja pyytäkää itseltänne nöyryyttä kestämään menneisyyttä. Palataan kiltit ihmiset mahdollisimman lähelle luontoa ja kunnioitetaan tasa-arvoisuutta. Muistakaa sanaa pyhä.- Juha82
ensinnäkin hyvää "talkia" sulta!
Vielä se että pitää kunnioittaa toisten elämää.
Jokainen taaplaa omalla tavallaan.
Ehkä voidaan antaa neuvoja kuitenkin jos näkee jotain sellaista aihetta siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194