tietääkö kukaan sellaista peliä? onko kellään jemmassa? tai tietääkö joku valmistajan? aivan loistava monopolyn vastakohta!
pane miljoona menemään!
6
1648
Vastaukset
- Katjaana :)
tämä loistava peli.
Valmistaja on Alga- katzpiss
vuosia olen jo kaipaillut kyseistä peliä! mahdetaankohan sitä enää valmistaa.....olisitko halukas myymään? =)
- Katjaana :)
katzpiss kirjoitti:
vuosia olen jo kaipaillut kyseistä peliä! mahdetaankohan sitä enää valmistaa.....olisitko halukas myymään? =)
Löysin itse pelin kirppikseltä ja en kyllä luovu, tykätään koko perhe tästä pelistä
Huuto.netissä on tällä hetkellä myynnissä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74194386
ootko kokeillut Mad peliä, siinäkin pitää päästä rahoistaan eroon, lasten kanssa tykätään myös siitä pelistä - katzpiss
Katjaana :) kirjoitti:
Löysin itse pelin kirppikseltä ja en kyllä luovu, tykätään koko perhe tästä pelistä
Huuto.netissä on tällä hetkellä myynnissä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74194386
ootko kokeillut Mad peliä, siinäkin pitää päästä rahoistaan eroon, lasten kanssa tykätään myös siitä pelistäkiitos kuitenkin!
- e-s
Pane miljoona menemään on aivan loistava peli, olet oikeasa!! Minun kaverilla oli se peli ja sitä tuli kyllä aikoinaan pelattua todella paljon. Toinen kaveri teki jopa kopion itselleen siitä! Olisi kiva myös itse saada se peli. Toivottavasti sua onnistaa pelin metsästyksessä!
- ...
Nykyään se peli löytyy monista eri kaupoista kuten Hobby holl, citymarket, Kodin1...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606