Olen tehnyt sivuja käyttäen Adobe Dreamweaver CS3 - ohjelmaa. Olen luonut taulukon, johon olen rakennellut myös sisältöä. Probleemaksi muodostui kuitenkin se, etten osaa laittaa vain yhdelle tietylle taulukon solulle reunaviivoja tai oikeastaan solun vasemmanpuoleista viivaa. Joko reunat tulevat kaikkiin, vai sitten saan asetettua vain koko taulukon ulkoreunat.
Olisiko nämä mahdollista toteuttaa esim. CSS käyttäen? Sivusto alkaa jo muuten olla valmis, mutta tuon viivan saaminen tuohon yhteen soluun tuntuu ylivoimaisen hankalalta. Help! :)
Solun reunaviivat
4
590
Vastaukset
- Höpö.
Pistät sille solulle luokan.
Untitled
.erilainen {border-left: 1px solid black}
- Susanna.K__
Kiitoksia sinulle, nyt toimii! Ei se sitten sen hankalampi ollutkaan :) Tack!
- Marja.P
Mua autto myös tuo sinun ohjeesi tosi paljon, ku sattui olemaan just täsmälleen sama ongelma (melkein pari vuotta myöhemmin...). Keskusteluryhmiä hakusanalla selailemalla löytyy näköjään apua vaikka mihin ilman ettei tarvi edes itse kysyä! Olen sen usein huomannut. Kiitos vastaajalle, kiitos myös kysyjälle :)
- Marja P.
Solun reunaviivan väriäkin voi vielä muuttaa joko laittamalla black tilalle joku muu väri tai heksakoodi, samoin mun piti muuttaa viivan paksuutta laittamalla solid tilalle thin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593