Matias loppi on paras
matias loppi best
6
576
Vastaukset
- blackmagictiger
Ja Jos itse pelaisi kiekkoa Niin Matias Loppi Tyylisenä pelaajana < 17 17-24 23-47 < mm saksan.sveitsin ja Italian sarjat..eikös matias Loppi pelannut Italiassakin.Loistava pelaaja ja Hifk-kasvatti
- Juha82
pleijareissa niin potskua on tällä miehellä.
Toivottavasti tajuaisi sen että olisi vain vielä röyhkeämpi tai lujempi/ammattimaisempi asenne.
Ehkä hitunen mukaan kovempaa yritystä.
Vaikea sanoa, voisi hajoittaa miehen pelityyliä.
Kun kädet ei tutise niin mieheltä tulee tulosta.
Näyttäisi olevan parempi joukkuepelaaja kuin V.Leino.- maalitykki
Pidän matias Lopista < Hän ei ole Mikään tusinapelaaja < ei löytänyt paikkaansa Ifkoon liigajoukkueessa < mutta Löysi Lahdesta sen kadoneeen Maalijyvänsä...Matias Loppi Kuuluisi Nhl-Kaukaloihin jos vaan sinne haluaisi Toinen Mikä on loistava Nuori Lupaus Niin jani lajunen bluesista..
- xxxxxxxxxopopio
maalitykki kirjoitti:
Pidän matias Lopista < Hän ei ole Mikään tusinapelaaja < ei löytänyt paikkaansa Ifkoon liigajoukkueessa < mutta Löysi Lahdesta sen kadoneeen Maalijyvänsä...Matias Loppi Kuuluisi Nhl-Kaukaloihin jos vaan sinne haluaisi Toinen Mikä on loistava Nuori Lupaus Niin jani lajunen bluesista..
Onneksi palaa HIFKIIN kahden vuoden sopimuksella.
- blackmagictiger
Loistava pelaaja...ja Kova Juttu jos Loppi palaa Hifkiin
- maaliverkkosoi
Loistava pelaaja < toivottavasti saisi uran ensimmäisen mestaruutensa ja saisi Täten Paikan myös a-maajoukkueessa..Ihailen Itse Matias Loppia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251